Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور در تماس تلفنی با مراجع عظام تقلید ضمن تبریک سال جدید ابراز امیدواری کرد: سال جدید، سال سلامت و رونق و زندگی بهتر و جبران سختی‌هایی باشد که در دو سال اخیر، مردم متحمل شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در گفتگوهای جداگانه با حضرات آیات عظام صافی گلپایگانی، وحید خراسانی، شبیری زنجانی ،مکارم شیرازی، جوادی آملی، سبحانی، نوری همدانی، علوی گرگانی و مظاهری از حمایت‌ها و توجه مراجع عظام تقلید به برنامه‌های دولت تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور در این گفتگوها، ابراز امیدواری کرد که با اتکال به خداوند و با سرمایه دعای نیکان و پاکان، عنایت اهل‌بیت(ع) و در سایه حمایت‌ها و کمک مراجع ، همدلی قوا و نهادها و همراهی و مشارکت عمومی، از مشکلات کنونی از جمله بیماری کرونا عبور کرده و سال آینده، سال سلامت و رونق و زندگی بهتر و جبران سختی‌هایی باشد که  در دو سال اخیر، مردم متحمل شدند.

مراجع عظام تقلید نیز سال نو را به رئیس جمهوری تبریک گفته، ضمن تشکر از زحمات و خدمات دولت در سال گذشته، برای خدمت بیشتر دولت به مردم به‌ویژه طبقات محروم، آرزوی توفیق نمودند.

همچنین مراجع عظام تقلید از پزشکان، پرستاران، نظام سلامت، عملکرد دولت و همکاری مردم در زمینه مبارزه با کرونا تشکر کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حسن روحانی سلامت رئیس جمهور تقلید سال 1399 مراجع عظام تقلید رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۰۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظار مردم از دولت ، کار جهادی و انقلابی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ رئیس جمهور در شورای اداری استان  سمنان  گفت : انتظار رهبر انقلاب و مردم از دولت  انقلابی زیستن و انقلابی عمل کردن و انقلابی اندیشیدن از یک مدیر مجرب این است که یک طرح نو ایجاد کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی،  بر ضرورت توسعه در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعت، معدن و مسئله استقلال و اجرای عدالت در همه حوزه‌ها تاکید کرد
وی رشد اقتصادی استان سمنان را پنج و هفت دهم درصد اعلام کرد و گفت: وضعیت اشتغال در استان سمنان خوب و نرخ بیکاری کاهشی است.
رئیس جمهور گفت: وحدت، انسجام و امنیت نعمت‌های موجود در استان سمنان هستند که باید همواره قدردان ان‌ها بود و مورد توجه قرار گیرند.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ضمن تاکید بر اینکه کار دولت هدایت، حمایت و نظارت است گفت: توانمند سازی، گفتمان سازی و رفع موانع می‌تواند موجب افزایش مشارکت اجتماعی شود.

رئیس جمهور با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه علم و فناوری گفت: باید روند پیشرفت و حرکت کشور در این حوزه بررسی و واکاوی تا فناورانه‌تر در این مسیر حرکت کنیم.
رئیس جمهور ابراز داشت: ۱۰۰ هزار  نفر عضو هیات های علمی دانشگاه های کشور  هستند که می‌توان با استفاده از این پشتوانه علمی، پژوهشی و تحقیق، اقدامات بسیار خوبی انجام داد.
وی اضافه کرد: سمنان، استانی علمی و فرهنگی است و باید در همه وزارت خانه‌ها و حوزه‌های مدیریتی کشور در بهره وری بازنگری شود.
رئیس جمهور ضمن بیان اینکه ۲۱۱ واحد راکد در دولت سیزدهم در استان سمنان به چرخه تولید بازگشت  خاطرنشان کرد:  با این اقدام برای چهار هزارو ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد شد.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است
  • آیت‌الله اعرافی: به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری توجه جدی شود
  • هزینه سفر حج بسیار سنگین شده است
  • لزوم توجه جدی به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری
  • کم آبی و کاهش رشد جمعیت از چالش‌های اصلی استان سمنان هستند
  • تغییر استاندار مازندران تکذیب شد
  • انتظار مردم از دولت ، کار جهادی و انقلابی است
  • مردم استان استقبال شایسته و خوبی از رئیس جمهور خواهند کرد
  • دیدار رئیس‌جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد
  • دیدار رئیس جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد