Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@23:01:02 GMT

تبریک روحانی به مراجع عظام تقلید به‌مناسبت عید نوروز

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۰۷۰۱

تبریک روحانی به مراجع عظام تقلید به‌مناسبت عید نوروز

رئیس جمهور فرا رسیدن سال ۱۳۹۹ هجری شمسی را به مراجع عظام تقلید تبریک گفت.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در تماس تلفنی با مراجع عظام تقلید به مناسبت آغاز سال 1399 هجری شمسی، ضمن تبریک سال جدید، برای آنان سلامتی و سالی سرشار از برکت و موفقیت مسألت نمود.

روحانی در گفتگوهای جداگانه با حضرات آیات عظام "صافی گلپایگانی، وحید خراسانی، شبیری زنجانی ،مکارم شیرازی، جوادی آملی، سبحانی، نوری همدانی، علوی گرگانی و مظاهری" از حمایت‌ها و توجه مراجع عظام تقلید به برنامه‌های دولت تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: روحانی سال جدید را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت

رئیس جمهور در این گفتگوها، ابراز امیدواری کرد که با اتکال به خداوند و با سرمایه دعای نیکان و پاکان،عنایت اهل‌بیت(ع) و در سایه حمایت‌ها و کمک مراجع، همدلی قوا و نهادها و همراهی و مشارکت عمومی، از مشکلات کنونی از جمله بیماری کرونا عبور کرده و سال آینده، سال سلامت و رونق و زندگی بهتر و جبران سختی‌هایی باشد که  در دو سال اخیر، مردم متحمل شدند.

مراجع عظام تقلید نیز سال نو را به رئیس جمهوری تبریک گفته، ضمن تشکر از زحمات و خدمات دولت در سال گذشته، برای خدمت بیشتر دولت به مردم به‌ویژه طبقات محروم، آرزوی توفیق نمودند.

همچنین مراجع عظام تقلید از پزشکان، پرستاران، نظام سلامت، عملکرد دولت و همکاری مردم در زمینه مبارزه با کرونا تشکر کردند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا رئیس جمهور مراجع تقلید روحانی عید نوروز مراجع عظام تقلید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۰۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کم آبی و کاهش رشد جمعیت از چالش‌های اصلی استان سمنان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی غروب پنج شنبه در جلسه شورای اداری استان سمنان با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به میزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه کم‌آبی، کاهش نرخ رشد جمعیت و تصادف سه مشکل استان سمنان است، ابراز داشت: حل این چالش‌ها عنایت ویژه دولت سیزدهم را می‌طلبد که امیدوارم این سفر سر منشأ خیر و برکت برای استان سمنان باشد.

وی ضمن بیان اینکه مطالبات مردم استان رصد شدند و آنها چشم انتظار تحقق آن از طریق پیگیری‌های دولت هستند، افزود: برآورده شدن این مطالبات کام مردم را از این سفر شیرین خواهد کرد.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه از بیست و نهم لغایت سی و یکم فروردین ماه میز خدمت در راستای ارتباط مردمی با رئیس جمهور تشکیل شده است، ابراز داشت: ۴۰۰ نیروی انسانی کار پاسخگویی به درخواست‌های مردمی را عهده دار هستند.

هاشمی ضمن بیان اینکه اعتبارات لازم در دور اول سفر رئیس جمهور تخصیص یافت، تصریح کرد: ۲۱۱ پروژه از قبال آن به افتتاح و بهره برداری رسیدند که برخی از آنها در سفر سید محرومان به استان به چرخه تولید بازگشتند.

وی ضمن بیان اینکه توجه به تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی در استان سمنان برای پیشگیری از آسیب‌ها یکی از نیازهای استان است، افزود: امیدواریم در این سفر نیز شاهد تدبیر راهکار برای حل این موضوعات نیز باشیم.

کد خبر 6082101

دیگر خبرها

  • دستورات رئیس‌جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است
  • آیت‌الله اعرافی: به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری توجه جدی شود
  • هزینه سفر حج بسیار سنگین شده است
  • لزوم توجه جدی به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری
  • کم آبی و کاهش رشد جمعیت از چالش‌های اصلی استان سمنان هستند
  • تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک رئیس پلیس پایتخت به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش