Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان کشتی فرنگی آسیا گفت: تمرین کشتی که نمی‌شود انجام داد، سالن‌ها بسته هستند، من تقریبا بعد از مسابقات قهرمانی آسیا دیگر تمرین کشتی نداشتم. ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

پویا ناصرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد پیگیری تمریناتش در شرایطی که اردوی تیم‌های ملی تعطیل شده، اظهار داشت: پیدا کردن باشگاه برای تمرین، معضلی شده اما با دو سه نفر از هم باشگاهی‌هایم به باشگاه بدنسازی می‌رویم و تمرین می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرین کشتی که نمی‌شود انجام داد، سالن‌ها بسته هستند. من تقریبا بعد از مسابقات قهرمانی آسیا دیگر تمرین کشتی نداشتم.

عضو تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی نورسلطان با ابراز بی اطلاعی از شرایط پیش رو، ادامه داد: واقعا نمی‌دانم قرار است چه بشود. اردوها که لغو شده و ما در خانه تمرین می‌کنیم. اینجا شرایط تمرین کردن خیلی سخت است، تمرین کشتی نداریم. هر روز صبح فقط دو و تمرین هوازی انجام می‌دهیم.

این کشتی گیر جوان اندیمشکی در پاسخ به این سوال که چطور اصول بهداشتی را در تمرینات رعایت می‌کند؟ تصریح کرد: وسایل باشگاه را ضدعفونی نمی‌کنیم اما دستکش همراه مان هست و سعی می‌کنیم که حواس‌مان باشد و نکاتی که گفته شده را رعایت کنیم. امیدوارم این روزها زودتر تمام شود و به روال عادی تمرینات برگردیم.

ناصرپور که در هندوستان قهرمان آسیا شد، با اشاره به اینکه نمی‌داند برای وزن غیرالمپیکی او چه دورنمایی وجود دارد، خاطرنشان کرد: من وزنم برای 60 کیلوگرم سبک است و زورم نمی‌رسد، در اردویی که لغو شد هم بچه‌های اوزان المپیکی را دعوت کردند، در 60 کیلوگرم هم که علیرضا نجاتی سهمیه گرفته است. نمی‌دانم قرار است مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی برگزار شود یا نه. من تمرین می‌کنم و به آینده امیدوارم.

عضو تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص وضعیت مردم شهرش در مقابله با کرونا نیز گفت: قبلا مردم خیلی رعایت نمی‌کردند، اما بعد از اهواز، اندیمشک هم تعداد مبتلایانش زیاد شد و حالا چند روزی هست که مردم بیشتر از قبل به توصیه‌های بهداشتی عمل می‌کنند.

حسین‌خانی: مردم کشتی را دوست دارند چون قهرمانانش همیشه کنار آنها هستند/ دست و پا شکسته تمرین می‌کنیم


انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی فرنگی کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی فرنگی کشتی کشتی فرنگی کشتی کشتی فرنگی تمرین کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۰۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تکواندو، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت پیگیری خواهد شد.   اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای به تهران از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.   تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • ۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند
  • یزدانی: تصمیمی برای حضور در وزن المپیکی نگرفتم
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی از قهرمانی آسیا
  • نگاه رهبری به کشتی ریزبینانه و دقیق است/ هدف اصلی المپیک است