Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: کلید واژه «جهش تولید» به عنوان شعار سال بیانگر توجه و عنایت مقام معظم رهبری به مسئله اقتصاد و معیشت مردم است.

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در سنندج با تبریک حلول سال نو و آغاز بهار طبیعت و آرزوی سالی سرشار از موفقیت، بهرورزی و شادکامی برای همه ملت شریف ایران، نکاتی را پیرامون پیام نوروزی مقام معظم رهبری بیان کرد و اظهار داشت: پیام حکیمانه و امیدبخش مقام معظم رهبری مشتمل بر محورها و نکاتی بسیار ارزشمند بود که شایسته است نهادها و دستگاههای فرهنگی و اندیشمندان و اساتید فرهیخته ضمن تبیین این پیام، برای تحقق شعار سال که معظم‌له اعلام فرمودند، با اندیشه‌ورزی و ارائه رویکردها، راهبردها و برنامه‌های عملیاتی، تلاش و مجاهدت مضاعفی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعیین کلیدواژه «جهش تولید» به عنوان شعار سال بیانگر  توجه و عنایت رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسئله اقتصاد و معیشت مردم و ضرورت ارتقای سطح زندگی مردم با تکیه بر توان داخلی و استعدادهای ملی است.

وی خاطرنشان کرد: بدون تردید تحقق این هدف بزرگ، نیازمند اراده ملی و تجمیع همه ظرفیت‌ها و انتخاب راهبرد مناسب و مبتنی بر علم و دانش است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه از این نکته هم نباید غفلت کرد که هر حرکت بزرگ ملی و جریان ساز قطعا نیازمند عقبه و زیربنای اقتصادی است، عنوان کرد: مردم یک جامعه به خصوص جامعه خدا باور تا زمانیکه از نظر اعتقادی ارزش معنوی و مطلوبیت یک حرکت را از منظر دین و باور دینی نپذیرند، اراده تحقق آن را پیدا نخواهند کرد.

حجت‌الاسلام حاتمیان اضافه کرد: براین اساس، تحقق شعار سال نیازمند تبیین ابعاد ارزشی آن و نیز فرهنگ‌سازی برای ایجاد اراده ملی در این مسیر است.

وی یادآور شد: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد فعال در حوزه فرهنگ دینی، چنین رسالت مهمی را برعهده دارد. لذا محورهای عملیاتی در حوزه فرهنگی و تبلیغی را در دستور کار قرار می‌دهد که تبیین ابعاد ارزشی تولید و اقتدار اقتصادی با هدف پیشرفت، تشکیل امت مقتدر اسلامی و رسیدن به تمدن اسلامی و تشکیل هیئات مذهبی اندیشه ورز و باهدف از جمله اقداماتی خواهد بود که در دستور کار سازمان قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی مناسب برای سازماندهی و هم‌افزایی تشکل‌های مردم نهاد با هدف تجمیع ظرفیت‌ها و به کارگیری استعدادها و جهت دادن هیئات مذهبی و کانون‌های فرهنگی و سایر مجموعه‌های مرتبط به سمت تلاش در عرصه تولید باتوجه به تجربه حضور فعال این تشکلها در مبارزه مردمی با ویروس کرونا و همچنین تجمیع، هماهنگی و هم‌افزایی میان گروههای جهادی با هدف ایجاد حرکت پرشتاب و موثر در امر تولید از دیگر برنامه‌هایی است که در دستورکار اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان قرار می‌گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: ایجاد فضای رقابتی در عرصه تولید بین فعالان این حوزه با شیوه‌های مختلف فرهنگی و تبلیغی برنامه‌ریزی برای شناسایی ظرفیت‌های مردمی و تشویق آنان برای حضور موثر در عرصه تولید باتوجه به تجربه ارزشمند به میدان آمدن ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با ویروس کرونا نیز از دیگر اقدامات در دستور کار این اداره‌کل در سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: رهبر انقلاب معیشت مردم اقتصاد مقام معظم رهبری تبلیغات اسلامی شعار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۰۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشست مشترک اعضای شورای سیاستگذاری جبهه مردمی ایران قوی با نامزدهای راه یافته به دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تهران روز یکشنبه (دوم اردیبهشت) با محوریت بررسی راهبردهای همدلی و وحدت در مجلس و همگرایی با دولت سیزدهم، شیوه‌های ارتقاء مشارکت مردم در انتخابات دور دوم، ارائه سه ایده موثر برای مجلس و دیدگاه هر نامزد برای تحقق شعار سال برگزار شد.

بنابر روایت ایرنا، در ابتدای این جلسه علیرضا افشار رئیس شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی ضمن خوش‌آمدگویی به نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات و نخبگان سیاسی حاضر در جلسه به بیان اهمیت احزاب و کارکرد آنها منطبق با مطالبات مقام معظم رهبری پرداختند و تأکید کردند: همدلی و وحدت که خواسته جدی مقام معظم رهبری است باید به صورت حقیقی و ملموس در بین مسئولان نظام بویژه بین مجلس و دولت باید دیده شود.

در ادامه این نشست همچنین نامزدهای حاضر در جلسه به بیان برنامه‌ها و ایده‌های خود در راستای چهار سرفصل دستور جلسه پرداخته و مواردی را مطرح کردند.

نخبگان سیاسی در این جلسه که حدود دو ساعت به طول انجامید، به بیان نظرات و کارشناسی‌های صورت گرفته در مسایل مختلف در جهت رفع مشکلات مردم و قانونگذاری اظهار نظر کرده و همدلی و وحدت را سر از اصلی‌ترین اولویت‌های خود خود قلمداد کردند.

علیزاده: سنگ بنای تشکیل فراکسیون انقلاب در مجلس دوازدهم گذاشته شد

همچنین بنابر روایت ایرنا، علی‌اکبر علیزاده، نماینده مردم دامغان در مجلس یازدهم، در گفتگویی، اظهار داشت: اقدامات و مذاکرات اولیه برای تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی در مجلس دوازدهم انجام شده است.

وی افزود: نشست‌های مختلفی برای هماهنگی‌های بیشتر در مورد تشکیل این فراکسیون برگزار شده و در حال برگزاری است و تعداد قابل توجهی از منتخبان آمادگی خود را برای تشکیل این فراکسیون اعلام کرده اند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چند دستگی سم مهلکی برای نیروهای انقلاب است و باید همه نیروهای انقلاب ید واحده باشند تا بتوانند کار خود را به پیش برند.

علیزاده خاطرنشان کرد: امید است در سایه وحدت و انسجام نیروهای انقلابی در مجلس دوازدهم شاهد پیشبرد امور در حوزه‌های مختلف باشیم و به فرمایش رهبر معظم انقلاب در این باره به خوبی عمل کنیم.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898375

دیگر خبرها

  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • رئیسی: پیشرفت‌های نیروهای مسلح تحت مدیریت عالی رهبر انقلاب موجب ایجاد امنیت، اقتدار و امید برای مردم و کشور شده است
  • محمودوند، نماینده خرم‌آباد: آقایانی که حرف رهبر انقلاب در خصوص دختربچه‌های مظلوم و معصوم را قبول نداشتند، همه‌کاره انتخابات بودند! درد از این بزرگ‌تر؟
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در خراسان جنوبی
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در استان
  • مردمی‌سازی واقعی تولید کلید حل مشکلات اقتصادی
  • عکس متفاوت از رهبر انقلاب در شیراز