Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمدنادربیگی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر این که افرادی اقدام به حعل اسناد واحدهای مسکونی کرده و  واحد های مسکونی در حال ساخت واقع در شهر جدید هشتگرد را با مبالغ بالا به افراد غیر واگذار و به فروش می رسانند، دستگیری اعضای باند در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماموران پس از اطلاع از حضور یکی از متهمان در یک واحد املاکی به محل مورد نظر اعزام و متهم را حین معامله در یک  واحد مسکونی  دستگیر کردند .
  نامبرده در بازجویی های کارآگاهان در ابتدا منکر جعل و فروش غیر قانونی واحد های مذکور شد؛ اما در مواجه با اسناد و مدارک موجود لب به اعتراف گشوده و اذعان داشت که با همدستی یک مشاور املاک و ۲ نفر دیگر که در کار جعل اسناد و ساخت مهرهای جعلی فعال هستند اقدام به جعل اسناد املاک مسکونی در حال ساخت شهر جدید هشتگرد کرده و سپس آن ها را با مبالغ بالا به افراد دیگر فروخته اند.
نادربیگی افزود:  سایر متهمان نیز دستگیر و ضمن اعتراف به جرم خود مبنی بر جعل اسناد، اذعان داشتند که اقدام به فروش سه واحد مسکونی به قیمت ۲ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال به سه نفر کرده اند.
وی بیان داشت: پرونده شکات در حال رسیدگی است .

برچسب‌ها البرز کلاهبرداری پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز کلاهبرداری البرز کلاهبرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۱۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم

 سیدمحمد آقامیری،استاندار قم شامگاه چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان، اظهار داشت: هماهنگی‌ها و مکاتبات لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت خواهد گرفت تا ۳ هزار واحد مسکن برای محرومین ساخته شود. 

وی با بیان اینکه حدود ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان درحال ساخت است، عنوان کرد: ۶۳ هزار واحد مسکن بر ما تکلیف شده بود، اما در حال حاضر این تعداد را به حدود ۷۱ هزار واحد افزایش داده‌ایم. 

استاندار قم ضمن انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های خصوصی نسبت به طرح نهضت ملی مسکن، گفت: گزارش‌های عملکرد بانک‌هایی که اهتمامی به موضوع اجرای طرح نهضت ملی مسکن ندارند، آماده شده و در روز‌های آینده به رئیس جمهور و بانک مرکزی ارائه خواهد شد تا در خصوص فعالیت آنها در استان تصمیم‌گیری شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • جاعلان مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر