Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد یزدان پناه روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از غربالگری این تعداد، هفت نفر مشکوک به بیماری کرونا شناسایی و به بیمارستان شهید جلیل یاسوج ارجاع داده شدند.

وی افزود: خدمات انجام گرفته به صورت روزانه در سامانه سلامت سیب توسط رابطان بهداشتی ثبت می شود.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد تصریح کرد: همچنین  روزانه بهورزان در سطح خانه بهداشت، مراقبان سلامت و سایر نیروهای کادر بهداشت و درمانی به غربالگری جمعیت تحت پوشش خود می پردازند و در صورت مشاهده موارد مشکوک آنها را به سطح بالاتر ارجاع می دهند و این طرح تا پایان غربالگری کل جمعیت تحت پوشش ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار نفر از هم استانی ها در سایر استان‌های کشور هستند که در ایام نوروز به استان سفر می کنند و منجر به انتقال بیماری کرونا به استان خواهند شد.

وی ابراز داشت: مراکز غربالگری در ورودی های شهرها تا حدودی در غربالگری موثر بوده ولی کامل نیستند، افرادی که سفر می‌کنند باید خود قرنطینگی داشته باشند و مردم نیز اگر کسی در همسایگی آنها از سفر بازگشته است را باید به مراکز درمانی اطلاع دهند.

تاکنون ۱۸ هزار و ۴۰۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و هزار و ۲۸۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۵ هزار و ۹۷۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

۶۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده که از این تعداد ۴۲ نفر زیر ۵۰ سال هستند.

یکی از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان جان خود را از دست داده است و ۲ نفر دیگر علائم شدیدی دارند

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان های کشور ایام نوروز پلیس راه فوت کهگیلویه و بویراحمد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۱۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد از جان باختن سه نفر در حادثه رانندگی در مسیر یاسوج به اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسن دانایار از تصادف سه دستگاه خودرو سورای در مسیر یاسوج به پاتاوه و جان باختند سه نفر در این حادثه خبر داد.

وی افزود: در این حادثه که عصر روز دوشنبه، سوم اردیبهشت، رخ داد سه دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با هم برخورد کردند.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادف این خودروها در مسیر بعد از پل «کتا» به سمت یاسوج و در منطقه «میمند» به پلیس‌راه استان گزارش شد.

وی با بیان اینکه در این تصادف راننده هر سه خودرو جان باختند، تصریح کرد: دو نفر از قربانیان در محل حادثه و در دم جان باختند و یک نفر دیگر در حین انتقال به بیمارستان احیا قلبی ریوی شد اما به علت شدت آسیب‌ها جان باخت.

کد خبر 747068

دیگر خبرها

  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • اجرای طرح خانواده سالم در ۳۶۰۰ مرکز بهداشت | خانواده‌ها در این طرح چه آموزش‌هایی می‌بینند؟ | انجام غربالگریِ روان برای متقاضیان
  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان