Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-25@20:53:00 GMT

کنگره توسعه ‌دهندگان بازی 2020 به خاطر کرونا لغو شد

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۲۰۵۰

کنگره توسعه ‌دهندگان بازی 2020 به خاطر کرونا لغو شد

ایتنا- کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی 2020 به دنبال خود داری کمپانی‌های اصلی از شرکت در این کنفرانس به دلیل شیوع کرونا لغو شد. کنفرانس توسعه دهندگان بازی 2020 به دنبال خود داری کمپانی‌های اصلی از شرکت در این کنفرانس به دلیل شیوع کرونا لغو شد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، کنگره توسعه‌دهندگان بازی سال 2020 پس از اجتناب شرکای اصلی بازی‌سازی از قبیل فیس‌بوک، مایکروسافت و آمازون از شرکت در این کنفرانس کنسل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
سازمان دهندگان این کنفرانس که تاریخ برگزاری آن را برای 16 الی 20 مارس ترتیب داده بودند در بیانیه‌ای اعلام کردند که قصد دارند تا برگزاری این کنفرانس ر تا تابستان به تأخیر بیندازند.
 
این بیانیه بعد از اعلام رسمی ابتلای دومین فرد به ویروس کرونا در کالیفرنیا اعلام شد.
همچنین کنفرانس‌های دیگر مانند رخداد توسعه‌دهندگان F8 فیس‌بوک و نیز نمایشگاه موتور جنوا نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شدند و به‌احتمال‌زیاد باقی رخدادهای جهانی دیگر نیز به‌زودی این روند را درپیش خواهند گرفت.
     
افرادی که قرار بود در این کنفرانس شرکت کنند ایمیلی را دریافت کردند که در آن در رابطه با سوال هایی از قبیل بازپرداخت وجه پرداختی و رزرو هتل‌های داخل بلوک کنوانسیون توضیحاتی داده شده است.
هم‌اکنون برنامه بسیاری از اجراکنندگان این رخداد بر برگزاری آنلاین آن‌ها است.
 
شایان ذکر است که این چندمین رخداد فناوری مهم جهان است که به علت این ویروس لغو می‌شوند و این امر برای شرکت‌های بازی‌سازی نوپا می‌تواند تبعاتی بسیار سنگین به همراه داشته باشد.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: کرونا توسعه دهندگان دهندگان بازی کرونا لغو شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به نشر دهندگان اخبار کذب

بابک نونهال در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به کسانی که در بستر فضای مجازی به قصد تشویش اذهان عمومی و توهین به مسئولین و حتک حیثیت اقدام به نشر اخبار کذب می‌کنند مطمئن باشند شناسایی و دستگیر خواهند شد.

وی افزود: از شهروندان می‌خواهیم به شایعات توجه نکنند و صحت اخبار را از کانال‌های رسمی و مجاز پیگیر باشند.

دادستان مشگین شهر در ادامه اشاره کرد: دستگاه قضایی با کسانی که به انتشار اخبار کذب و تشویش اذهان عمومی دست می‌زنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

نونهال صداقت در گفتار را اصل اساسی در دینداری اعلام کرد و گفت: نشر اکاذیب و بازی با روح و روان مردم در هیچ مکتبی جایگاهی ندارد و دین اسلام تشویش اذهان عمومی را به دشت مذموم و ناپسند می داند.

وی از رسانه ها خواست؛ در ترویج و نشر اخبار صحیح و درست در مشگین شهر کوشا باشند تا مردم بتوانند اخبار را از مجاری درست و صواب خود دریافت کنند.

کد خبر 6088758

دیگر خبرها

  • هشدار به نشر دهندگان اخبار کذب
  • معامله گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر
  • معامله‌گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • باید بتوانیم هنرمندانه آرمان شهدا را در جامعه ترویج دهیم
  • مقالات کنفرانس موزه‌ها کارکرد اجرایی داشته باشد
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
  • تلاش بی وقفه برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی
  • هویت ملی در هر حوزه‌ای ثبت جهانی شود
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی