Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@03:39:33 GMT

هم‌وطنان به بوشهر سفر نکنند

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۲۲۲۸

هم‌وطنان به بوشهر سفر نکنند

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با توجه به سختی و مشکلاتی که در مبادی ورودی استان برای مسافران ایجاد خواهد شد از هموطنان درخواست می‌‌شود این استان را مقصد سفرهای نوروزی خود انتخاب نکنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار خلیل واعظی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پلیس در کنار نیروهای بسیج، دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر  با استقرار در مبادی ورودی استان، ورود مسافران را کنترل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: از هم‌وطنان درخواست می‌‌شود این استان را به عنوان مقصد سفرهای خود انتخاب نکنند، چون ممکن است ساعت‌ها در ترافیک و گیت‌های کنترل ورودی معطل شده و در صورت داشتن علائم بیماری تحت نظر کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی قرنطینه خواهند شد.

وی عنوان کر‌: مردم خونگرم استان در خانه  می‌مانند و با رعایت توصیه‌های کارشناسان بهداشتی انتظار دارند سایر هم‌وطنان نیز این استان را مقصد سفر خود انتخاب نکنند.

رئیس پلیس استان بوشهر با تاکید بر اینکه هرگونه عملیات  کنترل ورودی و خروجی استان به‌وسیله دستگاه‌های متولی همچون پلیس، بسیج، دانشگاه علوم پزشکی و نیروهای مردمی در اختیار هلال احمر انجام خواهد شد، تصریح کرد: هر اقدامی غیر از این مورد تایید پلیس نیست و اجازه انجام آن داده نخواهد شد.

 انتهای پیام/
 

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر دانشگاه علوم پزشکی پلیس فرمانده انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۲۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معابر شهر‌های استان بوشهر برای رانندگان پر خطر ناامن است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان بوشهر اعلام کرد: تیم‌های عملیاتی پلیس راهور شهرستان‌های استان بوشهر در ساعات مختلف شبانه روز به صورت محسوس و نامحسوس حضور پر رنگی در معابر دارند و با تخلفات حادثه ساز و رانندگان قانون گریزی که با رفتار‌های پر خطر خود ایمنی و سلامت دیگران را تهدید می‌کنند بدون چشم پوشی برخورد و نسبت به اعمال قانون و توقیف ساعتی و یا با مدت بیشتر اقدام می‌کنند.

حفظ ایمنی عبور و مرور و سلامت و جان مردم خط قرمز پلیس است و به هیچ عنوان اجازه داده نمی‌شود عده‌ای معدودی نظم و انضباط اجتماعی را مخدوش و آرامش و آسایش شهروندان را برهم بزند و کام آنها را تلخ نمایند.

دیگر خبرها

  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز در شهر ارومیه
  • معابر شهر‌های استان بوشهر برای رانندگان پر خطر ناامن است.
  • حذف ۷ نقطه پر تصادف جاده‌ای استان بوشهر
  • اعلام نتایج آزمون ورودی دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است
  • زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری ۱۴۰۳
  • اعلام نتایج آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳
  • اعلام زمان انتشار کارنامه نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری «P.h.D» سال ۱۴۰۳
  • ◄ عدم کنترل پلیس راه چه بر سر کامیون های حمل پالت قیر آورد؟