Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی همزمان با اولین روز از سال جدید با انتشار ویدئویی از بیانات مرحوم حاج آقا مجتبی تهرانی در صفحه توییتر خود نوشت:

"‏از ته دل دعا کنیم در سال پیش رو حال دل همۀ مردم ایران خوب باشد؛ برکت و عافیت فراوان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه از نعمات در اختیار ماست، بماند و زیادتر شود و آنچه نیست نصیبمان گردد. فراموش نکنیم، با توجه و از ته دل... "

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۲۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق، قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را آشکارتر کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محسن مرادی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در نخستین جلسه شورای فرهنگی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد اظهار کرد: آنچه امروز بیشتر از همه موجب عزت و اقتدار کشور شده این بوده که هیمنه رژیم اشغالگر قدس با عملیات وعده صادق شکست  با این عملیات قدرت پوشالی این رژیم برای جهان آشکارتر شده و رژیم متوجه شد که دوران تعرض به کشور‌های اسلامی گذشته است.

وی با بیان اینکه عنوان بسیار خوبی برای این عملیات انتخاب شد، اضافه کرد: عملیات وعده صادق نشان داد که اقدام سران جمهوری اسلامی صرفاً در حد حرف نیست و پیام‌های بسیار مهمی دارد. با وجود رایزنی‌های کشور‌های مختلف که ما را از تبعات این عملیات می‌ترساندند، این اقدام اقتدار کشور را به رخ جهانیان کشاند. اقتدار و عزتی که در سایه جمهوری اسلامی نصیب کشور شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی  تأکید کرد: بیشتر از آنچه در حوزه نظامی اقدامی کرده باشیم پیام‌ها و نتایج مهم این عملیات بوده که لازم است استادان دانشگاه در کلاس‌های درس این پیام‌ها را برای دانشجویان تبیین کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آنچه باید درباره اختلال شخصیت ضد اجتماعی و عوامل بروز آن بدانید
  • افخمی: به نظرم به آوینی ایدئولوژیک بودن نمی‌چسبد
  • آنچه در دور اول سفر رییس جمهور به سمنان گذشت
  • دوربین ثبت وقایع خودرو؛ مزایا، قیمت و هر آنچه باید بدانید
  • فرمانده کل ارتش: در آمادگی کامل هستیم
  • سرلشکر موسوی: هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان‌کننده روبه‌رو خواهد شد
  • انتقاد یک اصلاح‌طلب از مواضع صهیونیستی رادیکال‌ها
  • واکنش چد گیبل به آنچه در پایان راو اتفاق افتاد/ اخبار WWE
  • عملیات وعده صادق، قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را آشکارتر کرد
  • هر آنچه که باید قبل از خرید پین هوش مصنوعی Humane بدانید