Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، متن پیام تبریک عبدالمجید محمدی به شرح زیر است:

به نام خدای بهار آفرین

دستان پر نوازش بهار، طبیعت خفته را بیدار می کند. درختان رازهای رنگارنگ و خوش عطر خود را پدیدار  می کنند. زمان می گذرد و زمین تغییر می کند و ما با تمنای استجابت بهاری شدن از پروردگار می خواهیم: "حول حالنا الی احسن الحال"، سال نو با گل هایش و ما با امیدهای مان، امید به نو شدن، امید به رفع بلا و بیماری و امید به اینکه آنقدر خوب باشیم که آخر سال مان را نیز جشن بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان شاءالله. 

اینجانب در شکفتن جشن نوروز، برای همگان سر سبزی جاودان، اندیشه ای پویا، آزادگی، تندرستی، بهروزی و شادمانی آرزومندم. 

با تبریک فراوان عبدالمجید محمدی 

مدیرعامل پتروشیمی مارون

یکم فرودین سال ۱۳۹۹ خورشیدی

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پتروشیمی مارون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۲۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

فرمانده انتظامی استان مرکزی با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به پاسداران حریم انقلاب شکوهمند اسلامی تبریک گفت.

در متن پیام سردار هادی رفیعی کیا آمده است:

دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، نهادی که با تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) و در نخستین روز‌های طلوع خورشید انقلاب اسلامی بر پهن‌دشت ایران اسلامی تشکیل شد که نشان دهنده ژرف اندیشی و پایداری امام و فرزندان دلاور این مرز و بوم، برای مقابله با سلطه بیگانگان و پاسداری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در همه شئون و برقراری عدالت واقعی در جامعه بود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اتکال به قدرت لایزال الهی و تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، پاسداری از کیان مقدس جمهوری اسلامی و حفاظت و صیانت از آرمان‌های الهی انقلاب و دستاورد‌های معنوی و ارزشمند آن را در کارنامه درخشان خود ثبت کرده است. 
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس تدابیر راهبردی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، فلسفه وجودی خود را پاسداری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی معنا می‌کند.

این نهاد مکتبی در همه صحنه‌ها به رویارویی با استکبار جهانی و ظالمان برخاسته و امروز دارای تجربه‌های گرانبها و ارزشمندی است که جایگزینی برای آن وجود ندارد.

سپاه در حقیقت، مظهر عینی و مجسمی برای شعار‌های انقلاب اسلامی، شعار ایستادگی در مقابل همه قدرت‌های بزرگ با سلاح اتکال به خدا، شعار غلبه خون بر شمشیر و شعار حرکت برای نجات مستضعفان است و از این جهت سپاه آرمانی بزرگ و مقدس دارد که حفاظت و نگهبانی از نظام و حکومتی است که براساس اسلام ناب محمدی (ص) برپا شده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این نهاد مقدس به ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به غیور مردان سپاه و به ویژه فرماندهان و کارکنان خدوم آن و عموم مردم شهید پرور تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون یکایک این عزیزان را مسئلت می‌نمایم.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • تبریک روز معمار ۱۴۰۳ + متن ادبی و پیام
  • هزار دانش‌آموز پسر البرزی بهار تکلیف خود را جشن گرفتند
  • پیام تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام‌ تبریک دبیرکل اوپک به رئیس‌جمهوری برای عید فطر
  • گشایش در فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی
  • پیام تبریک رئیس دولت امارات و دبیرکل اوپک به رئیس جمهور
  • تبریک روز معمار ۱۴۰۳ + متن، عکس نوشته، پیام و پوستر Architecture Day