Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله عبدالله در پیامی به مناسبت فرارسیدن سال جدید خورشیدی نوشت: همان‌طور که در روند سیاسی و انتخابات در مسیر خواست و اراده ملت ایستاده‌ایم، در پروسۀ صلح هم مطالبات مشروع و برحق افغان‌ها را دنبال خواهیم کرد.

 

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله عبدالله با انشتار پیامی، جشن باستانی نوروز و سال نو ١٣٩٩ هجری خورشیدی را به مردم افغانستان و ملت‌های حوزه تمدنی نوروز تبریک و تهنیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالله در پیام خود، سال نو خورشیدی را سال تهدیدها و فرصت‌ها دانسته و گفته است: ویروس کرونا همه جهان به ویژه کشور ما را تهدید می‌کند. مقابله با این ویروس، نیازمند تدبیر در سطح فردی و اجتماعی است. دولت با استفاده از امکانات دست داشته تلاش می‌ورزد که وضعیت به اضطرار نکشد و زندگی فلج نشود.

وی افزود: همه شهروندان در برابر خود، خانواده و محیط‌شان مسئول هستند. مطمئن هستیم که با همبستگی و اراده جمعی می‌توانیم از پس این ویروس عالم‌گیر موفق به‌ درآییم.

عبدالله عبدالله با اشاره به اینکه روند صلح به مرحله حساسی رسیده خاطرنشان کرد: مردم از جنگ ویرانگر خسته‌ شده‌اند و طرف‌دار ختم فوری خشونت و خونریزی می‌باشند. ما از هیچ کوششی برای تحقق این آرزو و موفقیت روند صلح دریغ نکرده‌ایم. در این مرحله نیز برای تحقق صلح پایدار، سراسری، باعزت و عادلانه، حاضر به هرگونه همکاری، از خودگذری و قربانی هستیم.

وی اضافه کرد: همان‌طوری‌که در روند سیاسی و انتخابات در مسیر خواست و اراده ملت ایستاده‌ایم، در پروسۀ صلح هم مطالبات مشروع و برحق افغان‌ها را دنبال خواهیم کرد.

عبدالله بیان داشت: مسوولیت همه مردم به ویژه قشر سیاسی است که در تحولات پیش رو بر حفاظت و پاسداری از ارزش‌های کلان کشوری، منافع ملی، دستاوردهای مهم هجده ساله، از جمله قانون اساسی، آزادی بیان، رسانه‌های آزاد، جامعۀ مدنی پویا، آزادی‌ زنان و تحول بزرگ اجتماعی، بایستند و از آنها حراست نمایند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عبدالله عبدالله افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۲۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم استان سمنان مطالبات را به اطلاع رئیس جمهور برسانند

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی با اشاره سفر روز پنج شنبه آیت الله رئیسی به استان سمنان و تحقق مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به این استان گفت : با توجه به اینکه نهاد ریاست جمهوری در دو شهر سمنان و شاهرود برای دیدار مردمی رئیس جمهور برنامه ریزی کرده اند از مردم درخواست می کنیم با حضور در دیدارهای مردمی رئیس جمهور مشکلات ، مطالبات و دغدغه های این استان را مطرح و پیگیری کنند .

در سفر روز پنجشنبه هیات دولت به استان سمنان، رئیس جمهور قرار است ساعت ۱۰ در مسجد امام سمنان و ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه تختی شاهرود با مردم دیدار کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کم آبی و کاهش رشد جمعیت از چالش‌های اصلی استان سمنان هستند
  • رئال مادرید بیش از دو برابر بارسلونا به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است
  • مطالبات شهرداران کلانشهرها پیگیری می‌شود
  • امیرعبداللهیان: وضعیت در غزه به نقطه جوش رسیده است / به آمریکا گفتیم به‌دنبال تنش در منطقه نیستیم
  • مردم استان سمنان مطالبات را به اطلاع رئیس جمهور برسانند
  • قطر: مذاکرات آتش‌بس غزه در مرحله حساسی است
  • باشگاه استقلال به دنبال دستگیری مدیرعامل اسپانسر جنجالی
  • تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر از مطالبات جدی مردم است
  • روابط ما با آمریکا به نقطه حساسی رسیده است
  • روابط با آمریکا به نقطه حساسی رسیده است