Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-18@10:51:41 GMT

سرگردانی مسافر ایرانی به دلیل تصمیم ترکیش ایرلاینز

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۳۰۱۴

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ این مسافر ایرانی که اقامت کانادا را داشته، در مسیر پرواز ترانزیتی خود شب گذشته از ایالت کبک کانادا وارد فرودگاه زاگرب در کرواسی شد و با وجود داشتن بلیت و برخورداری از سلامت کامل، کادر پروازی ترکیش ایرلاینز، خلاف پروتکل‌های بین المللی و مقررات یاتا از سوار شدن وی به هواپیما بدون هیچ توضیح یا ارائه راه حل جایگزین، خودداری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش از این شرکت هواپیمایی ترکیه برخوردهای این چنینی با مسافران ایرانی در نقاط مختلف جهان داشته و اولین شرکت هواپیمایی است که برخلاف ماده ۴۳ مقررات سازمان بهداشت جهانی، به شکل یکطرفه و به بهانه ویروس کرونا، پروازهای خود به ایران را قطع کرد.
مسوولان سفارت ایران در کرواسی به محض اطلاع از بی احترامی به مسافر ایرانی، با پیگیری و اقدامات اداری، هماهنگی لازم را برای جابجایی این مسافر از طریق مسیر جایگزین انجام دادند.
این هموطن اکنون در میهن اسلامی و کنار خانواده است.
هواپیمایی ترکیه از پنجم اسفند ۹۸  همه پروازها از مبدا ایران را لغو کرده است. تا پیش از لغو پروازهای ترکیش ایرلاینز هر روز حداقل ۴ پرواز از تهران با هواپیماهای ایرباس ۳۲۱ و ایرباس ۳۳۰ و بوئینگ۷۳۷ با ظرفیت جابجایی بیش از هزار مسافر انجام می‌شد.
علاوه بر تهران هر روز از مشهد، تبریز، اصفهان و شیراز نیز - به استثنای برخی روزها- پرواز هواپیمایی ترکیه برقرار بوده و روزانه حدودا تا ۸۰۰ نفر نیز از این ۴ شهر جابجا می‌شدند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۳۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی

به گزارش همشهری آنلاین امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی که در ترکیه به سر می‌برد، با وینچنزو مونتلا، سرمربی ایتالیایی تیم ملی ترکیه ملاقات کرد. در این دیدار موضوع برگزاری بازی دوستانه تیم‌های ملی ایران و ترکیه پیشنهاد شد که این پیشنهاد با استقبال مونتلا روبه‌رو شد. این درحالی است که تقویم تیم ملی در فیفادی سال جاری به بازی‌های رسمی این تیم در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ اختصاص پیدا کرده و فرصتی برای شاگردان قلعه‌نویی برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی باقی نمی‌ماند.

بر همین اساس قرار است دیدار دو تیم ملی ایران و ترکیه بعد از هماهنگی فدراسیون‌های فوتبال دو کشور به احتمال بسیار زیاد در سال ۱۴۰۴ برگزار شود. این درحالی است که پیش از این نیز امیر قلعه‌نویی در سفر به عربستان در دیدار با همتای خود مانچینی برای برگزاری دیدار با سعودی‌ها برای سال ۱۴۰۴ توافق کرده بود. همچنین درباره سرنوشت همکاری افشین قطبی با تیم ملی قرار است پس از بازگشت قلعه‌نویی از ترکیه، در این مورد تصمیم‌گیری لازم و نهایی به عمل بیاید. قلعه‌نویی اوایل هفته آینده به تهران باز خواهد گشت.

کد خبر 845336 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی امیر قلعه‌ نویی

دیگر خبرها

  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • مقایسه‌ بوئینگ و ایرباس در سوانح و حوادث هوایی آمریکا + اینفوگرافیک
  • ترکش‏ جنگ بر تن شرکت‌های گردشگری
  • سازمان هواپیمایی: شرکت‌ها باید به امور مسافران خود رسیدگی کنند
  • همه چیز درباره استرداد و کنسلی بلیط هواپیما
  • هواپیمایی قطر پرواز هایش را به ایران از سر گرفت
  • از سرگیری پرواز‌های خطوط هوایی قطر به ایران
  • مقایسه‌ بوئینگ و ایرباس در سوانح و حوادث هوایی آمریکا