Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعاتی پس از تحویل سال جدید، کریم همتی سرپرست جمعیت هلال احمر در محل سازمان امدادونجات حضور پیدا کرد و در جلسه‌ای با مدیران عملیاتی این سازمان وضعیت کنترل عملیات‌های امدادی در سطح کشور را مورد ارزیابی قرار داد.

در ابتدای این جلسه مرتضی سلیمی رییس سازمان امدادونجات و درخشان، مدیر مرکز هماهنگی و کنترل عملیات توضیحاتی درباره حوادث درگیر و پیش روی و نحوه آمادگی و امدادرسانی به آسیب دیدگان را تشریح کردند و سپس مدیران عامل استان‌های خراسان رضوی و اصفهان بصورت آنلاین گزارشی از عملکرد استان‌های خود در روز‌های اخیر را ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان جلسه، همتی با تبریک سال جدید و قدردانی از خدمات و فعالیت‌های همه اعضا هلال احمر، اظهار امیدواری کرد در روز‌های پیش روی با عزم و جدیت و تلاش شبانه روزی برای کنترل مبادی خروجی شهر‌ها بتوانیم از گسترش بیشتر بیماری کرونا در کشور جلوگیری کنیم. وی با اشاره به احتمال تکرار سیل‌های سال گذشته خاطرنشان کرد این بار باید سعی کنیم تا با آمادگی بیشتر و تامین اقلام و تقویت تیم‌های امدادی این مخاطره مهم به بحران ملی تبدیل نشود.

گفتنی است سرپرست جمعیت هلال احمر پس از این جلسه با همراهی تعدادی از مدیران ستادی و عملیاتی از پایگاه امدادی چیتگر واقع در اتوبان تهران کرج نیز بازدید کرد و به امدادگران حاضر خسته نباشید گفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر نوروز 98 پایگاه های امدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۳۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیروهای مسلح

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ذاکریان ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی، آموزش امدادی به نیروهای مسلح در سال ۱۴۰۲ را تشریح کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر بیرجند اظهار کرد: با توجه به امضای تفاهم‌نامه میان جمعیت هلال احمر و قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی نیروهای مسلح، جمعیت هلال احمر بیرجند در سال ۱۴۰۲ برای کارکنان وظیفه پادگان‌های این شهرستان، دوره‌های کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات را برگزار کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند بیان داشت: در این راستا ۱۶۷ دوره توسط واحد آموزش جمعیت هلال احمر بیرجند در سال ۱۴۰۲ در پادگان محمد رسول الله (ص)، پادگان ۰۴ و سپاه انصارالرضا (ع) بیرجند برگزار شده است.

ذاکریان از ارائه آموزش‌های امدادی به ۱۱ هزار و ۱۶۴ نفر از نیروهای مسلح خبر داد.

وی ضمن قدردانی از مربیان مجرب این دوره‌ها افزود: این آموزش‌ها در سال ۱۴۰۳ نیز برای نیروهای مسلح برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 6081169

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل کرمان
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • اعزام تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به سیستان‌ و بلوچستان
  • هلال احمر به ۱۵۰۰ نفر در مناطق سیل زده کرمان امدادرسانی کرد
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۵۰ نفر گرفتار در سیل کرمان
  • امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • ارائه آموزش‌های امدادی هلال‌احمر بیرجند به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیرو‌های مسلح
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به مناطق سیل زده
  • ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیروهای مسلح