Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت باید کار تولید را برای صاحبان صنایع تسهیل کند و از سوی دیگر مجلس نیز باید قوانینی در راستای تسهیل رونق تولید و تشویق تولیدکنندگان تصویب کند. ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام و المسلیمن جواد مجتهدشبستری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با تبریک سال نو اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 99 را به عنوان سال«جهش تولید» نامگذاری کرده‌اند و بنابراین نامگذاری سال، این نکته را می‌رساند که مسئله تولید تا چه اندازه مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با وجود اینکه امام خامنه‌ای سال 98 را سال «‌رونق تولید» نامگذاری کرده بودند اما امسال را نیز به عنوان جهش تولید مطرح کردند و علت اصرار و تاکید ایشان به مسئله تولید این است که شاه کلید حل مشکلات اقتصادی جامعه، مسئله تولید است و بی‌توجهی به این مسئله، به اقتصاد جامعه ضرر فراوان وارد می‌کند.

استفاده از ظرفیت بورس برای تامین مالی صنایع صادرات محور/ رونمایی از یک طرح اولیه در راستای حمایت از سیاست جهش تولیدالزامات تحقق جهش تولید/ریسک اتخاذ تصمیمات سخت باید کاهش یابد"جهش تولید" باید اولویت مجلس یازدهم باشد

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در سال 98 اقداماتی در راستای رونق تولید در کشور انجام شد اما کافی نبود گفت: متاسفانه علاوه بر اینکه ظرفیت‌های تولید در کشور ایجاد نشد، از ظرفیت‌های موجود نیز استفاده بهینه نشده و بنابراین رهبر معظم انقلاب اسلامی، تولید را سرلوحه امور و کارها قرار دادند.

وی افزود: بی‌شک مردم، مسئولان و تولیدکنندگان می‌توانند در راه خودکفایی گام برداشته و نسبت به رونق تولید و حمایت از کالای داخلی نقش ایفا کنند و امید است که پس از رفع مشکل ویروس کرونا در کشور، هدف اصلی قوای سه گانه، رونق و جهش تولید و حل مشکلات اقتصادی، بیکاری و رکود باشد.

شبستری اظهار کرد: برای رونق تولید باید به صنایع مختلف و بخش خصوصی کمک کرده و صاحبان صنایع نیز نسبت به واردات و صادرات حساس باشند و از سوی دیگر کالایی که امکان تولید آن در داخل کشور وجود دارد، نبدی وارد شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات مهم تولیدکنندگان، مشکلات بانکی است افزود: متاسفانه بانک‌ها سودهای کمرشکنی از تولیدکنندگان اخذ می‌کنند و بنابراین دولت باید کار را برای صاحبان صنایع تسهیل کند و از سوی دیگر مجلس شورای اسلامی نیز باید قوانینی در راستای تسهیل رونق تولید و تشویق تولیدکنندگان تصویب کند.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه برای رونق و جهش تولید باید مردم نسبت به خرید تولیدات داخلی تعصب داشته و از آن حمایت کنند گفت: همچنین تولیدکنندگان نیز باید کیفیت محصولات خود را افزایش دهند که همین خود سبب اشتیاق خریدار به خرید محصولات داخلی می‌شود.

انتهای پیام/7548/ ز

R7548/P/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس خبرگان رهبری آذربایجان غربی صاحبان صنایع رونق تولید جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۳۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم نکوداشت ششمین سالگرد ارتحال آیت الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

این آئین با سخنرانی آیت الله فیاضی نماینده فعلی مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج‌شنبه در حرم امام زاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار می‌شود.

کد خبر 6087282

دیگر خبرها

  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • حکم دو رهبر پای متمم قانون اساسی ایران