Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین رییسی پیامی را مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹ (جهش تولید) صادر کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مشروح پیام رئیس قوه قضاییه که به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹ (جهش تولید) که در صفحات اجتماعی حجت الاسلام و المسلمین رییسی منتشر شده است بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
یامقلب القلوب و الابصار
یامدبراللیل و النهار
یامحول الحول والاحوال
حول حالناالی احسن الحال

  تقارن عید باستانی نوروز با ایام نورانی رجب المرجب و عید شریف مبعث را به رهبر حکیم و فرزانه‌ی انقلاب اسلامی و ملت عزیز ایران تبریک میگویم و امیدوارم به برکت حضرت موسی بن جعفر و ائمه‌ی طاهرین علیهم السلام سالی پر از برکت و عافیت پیش روی هموطنان عزیز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مردم ایران سال پر حادثه و تلخ و شیرینی را پشت سر گذاشتند که در نتیجه آن‌ها آبدیده‌تر و مقاوم‌تر شدند.

 در اولین نوروز بدون شهیدسلیمانی، قلب همه مردم ایران میزبان آن سردار پر افتخار است. همچنین دل مردم قدرشناس ایران در کنار مدافعان سلامت است، که سال نو را در مراکز درمانی و در کنار بیماران آغاز کردند.

 سال ۹۸ سال پیشرفت‌هایی برای هر چه مردمی‌تر و انقلابی‌تر عمل کردن دستگاه قضایی بود. اعتماد عمومی و اقبال مردم عزیزمان به رویکرد‌ها و اقدامات تحولی دستگاه قضایی، سرمایه‌ای بزرگ و مسئولیت‌آور برای خادمان مردم در عدلیه است.

 مبارزه با ویروس منحوس فساد، بدون خط قرمز از جانب خادمان ملت در قوه‌ی قضائیه دنبال، و با مجاهدت همکاران و قضات شریف، امید‌هایی در این عرصه زنده شد.

رونق تولید و جلوگیری از آسیب دیدن چرخ‌دنده‌های تولید با فساد و سوداگری، مهمترین اولویت دستگاه قضایی بود. در نتیجه‌ی این تلاش‌ها از تعطیلی یا کاهش ظرفیت صد‌ها کارخانه و کارگاه و بیکار شدن کارگران آن‌ها جلوگیری شد.

در سال جدید خود را موظف میدانیم با جدیّت و برنامه‌ریزی و در همکاری با مسئولان اجرایی، در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار حکیمانه ایشان برای امسال، یعنی «جهش تولید» گامی ماندگار برداشته و اجازه ندهیم هیچ بهانه‌ای از جمله تحریم، کرونا و... چرخ صنعت و موتور خدمت‌رسانی را کُند کند.

آنچنانکه دولت باید سیاست‌های شفاف و قابل پیش‌بینی درباره‌ی پیشگیری از آثار منفی کرونا بر فعالیت و تولید بنگاه‌ها و همچنین حمایت از دهک‌های پایین درآمدی داشته باشد، قوه‌ی قضائیه هم بر خود فرض میداند این مهم را در حوزه‌ی وظایف خود با جدیت پیگیری و دنبال نماید.

قوه‌ی قضائیه از سال گذشته بخش حمایت از تولید را در ساختار‌های نظارتی خود گنجاند که این فعالیت‌ها را در سال جدید تقویت می‌کنیم. بازاجتماعی کردن مجرمین و زندانیان، رفع اطاله‌ی دادرسی و اجرای عدالت، برنامه‌های تحولی دیگری است که در آغاز آن هستیم و ان‌شاءالله درسال جدید با قوت بیشتری آن را دنبال خواهیم کرد.

ازخداوند متعال میخواهم سال ۹۹ برای ملت عزیز ایران سال خیر و برکت و توام با سلامتی و مزید عزت باشد؛ ان‌شاءالله.

سید ابراهیم رئیسی
۱۳۹۹/۱/۱

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۳۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارکستر نوای آفتاب سال جدید را با موسیقی بی کلام آغاز می‌کند

ارکستر نوای آفتاب در نخستین فعالیت هنری خود در سال ۱۴۰۳ ، قطعاتی از موسیقی بی کلام را به صحنه خواهد برد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امین سالمی رهبر ارکستر نوای آفتاب ضمن بیان این خبر، گفت: نخستین اجرای ارکستر نوای آفتاب در سال 1403، سی و یکم خرداد و با اجرای کنسرتی در بخش موسیقی بدون کلام برگزار می‌شود.

وی درباره علت اجرای کنسرتی بدون حضور خواننده  توضیح داد:  از سال 1387 که اجرا با ارکسترهای مختلف  را آغاز کردم  همیشه دغدغه‌مان این بود که در کنار خواننده‌ای که همراه ارکستر اجرا می‌کند،‌ توانایی‌های خود ارکستر و اعضا ارکستر نیز دیده شود چرا که  عموما توانایی ارکسترها به دلیل حضور خواننده تحت الشعاع محبوبیت یا عدم محبوبیت خواننده قرار می‌گیرند و آن طور که باید و شاید به چشم نمی‌آیند.

نگاهی به آخرین اجرای ارکستر سمفونیک تهران / رپرتواری جذاب با اجرایی متوسط

ارکستر نوای آفتاب در سال 1402 در  دو مجموعه اجرا با خواننده همراه بود اما برای سال جدید با مشورت دوستان و همکارانم در ارکستر و موسسه نوای آفتاب مهر تصمیم بر آن شد که کنسرتی بدون کلام با ارکستری 40 نفره  داشته باشیم.

قطعات اجرا تنظیم و آماده شده است و تمرینات ارکستر نوای آفتاب از دهم اردیبهشت آغاز می‌شود و پس از اخذ مجوز از دفتر موسیقی درباره دیگر جزئیاتِ این اجرا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارکستر نوای آفتاب سال جدید را با موسیقی بی کلام آغاز می‌کند
  • اجرای طرح تولید قراردادی با هدف خودکفایی گوشت قرمز
  • تشریح ابعاد پاسخ موشکی و پهبادی ایران در برنامه گفتگوی ویژه خبری
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • در کشوری که یک فساد بزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • رادان: طرح نور را با همراهی دولت وقوه قضائیه ادامه می‌دهیم
  • طعنه روزنامه جمهوری اسلامی به پرونده چای دبش: در کشوری که یک فساد بزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • روزنامه جمهوری اسلامی : در کشوری که یک فساد بزرگ را "فساد نمایی" می نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • چگونه ترکیه از صنعت خودروسازی ایران پیشی گرفت و ما بی توجه به فرمان رهبری دنبال مدیریت دولتی خودروسازی هستیم