Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن خلج طهرانی، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس به مناسبت فرارسیدن سال نو پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، متن پیام مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس آمده است: هم‌وطنان عزیز، صنعتگران محترم و فعالان اقتصادی ز کوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی/ از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی با سلام و تهنیت و تبریک سال جدید سال 1398 با تمام فرازوفرودهای آن به پایان و نوروز 1399 از راه رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
خدای بزرگ را شاکریم و از درگاهش خواستاریم تا حال ما را به احسن الحال مبدل کند. هرچند تحویل سال 1398 به 1399 به دلیل بیماری همه‌گیر کرونا متفاوت از سال‌های گذشته است، اما با حفظ روحیه و تلاش‌های شایسته تقدیر کادر درمانی کشور و یاری خداوند از این مرحله نیز گذر خواهیم کرد.  منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس به یاری صنعتگران توانمند این منطقه، سال جدید را با انگیزه و قدرت هرچه‌تمام‌تر آغاز خواهد کرد تا سهم خود را در ارتقای هر چه بیشتر شرایط اقتصادی کشور ادا کند. در سال جدید برای تمامی هم‌وطنان عزیز در اقصی نقاط جهان و نیز صنعتگران و فعالان اقتصادی کشور از خداوند متعال خواستار سلامتی و توفیق روزافزون در سنگرهای اقتصادی هستیم.

 

حسن خلج طهرانی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۳۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده مراسم نخستین شب قدر در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ مدیر کل صدا و سیما مرکز خلیج فارس گفت: امشب مراسم شب قدر از گلزار شهدا و مسجد جامع بندرعباس و همچنین روستای فاریاب شهرستان رودان به صورت زنده پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:  اهتزار پرچم مزین به نام علی ولی الله در بندرعباس

محسن رئیسی افزود: این مراسم‌ها از ساعت ۲۲ تا ساعت ۲ و سی دقیقه نیمه شب ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری منطقه اقتصادی بیرجند برای اشتغال در قاینات
  • پخش زنده مراسم نخستین شب قدر در هرمزگان
  • احتزار پرچم مزین به نام علی ولی الله در بندرعباس
  • ویژه برنامه‌های صداوسیمای مرکز خلیج فارس در شب قدر
  • تقویت زیرساخت شهرک‌های صنعتی کردستان با تخصیص ۵ هزار میلیارد ریال
  • آبرسانی به بزرگ‌ترین جزیره خلیج فارس
  • پیام استفاده از صنایع دستی در دکور سخنرانی رهبر انقلاب
  • مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش میهمان ویژه برنامه کیشانه
  • اشتغال‌ زایی با تمرکز بر ظرفیت های موجود
  • تبریک اکانت بوندسلیگا به مناسبت تولد 38 سالگی مانوئل نویر / فیلم