Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه در گفت و گوی تلفنی با آنتونیو گوترش در خصوص آخرین تحولات مربوط به مبارزه ایران با کرونا و موانع پیش روی ملت ایران در این راه رایزنی و تبادل نظر کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، محمدجواد ظریف در گفتگویی تلفنی با آنتونیو گوترش در خصوص آخرین تحولات مربوط به مبارزه ایران با کرونا و موانع پیش روی ملت ایران در این راه، رایزنی و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل سازمان ملل متحد در این گفت‌وگو ضمن ابراز همدردی و همبستگی با ملت ایران بر لزوم رفع تحریم‌های آمریکا علیه ملت ایران برای مبارزه با کرونا تاکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان نیز ضمن قدردانی از مواضع اعلام شده و کمک نهادهای وابسته به سازمان ملل متحد بر لزوم برچیده شدن تحریم های غیر انسانی، ظالمانه، غیر قانونی و یکجانبه آمریکا ضد مردم ایران تاکید کرد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ظریف کرونا کرونا ویروس ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۳۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر کل سازمان ملل: تنها یک خطای محاسباتی در خاورمیانه، برای جهان فاجعه بار خواهد بود

 آنتونیو گوترش با ابراز نگرانی عمیق از آنچه به دلیل جنایات صهیونیست ها در خاورمیانه می گذرد، گفت: خاورمیانه بر لبه پرتگاه قرار گرفته است. تشدید اخیر تنش ها در منطقه ، اهمیت حمایت از تلاش های همراه با حسن نیت برای یافتن صلح پایدار در خاورمیانه و تشکیل یک فلسطین مستقل و باثبات را بیش از هر زمان دیگر افزایش داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دیدار امیرعبداللهیان با دستیار ویژه دبیر کل سازمان ملل
  • دیدار حسین امیرعبداللهیان با دستیار ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد
  • امیرعبداللهیان: عملیات تبیهی ایران در چارچوب دفاع مشروع بود
  • امیرعبداللهیان:ناکارمدی سازمان ملل راهی جزتنبیه باقی نگذاشت
  • دیدار وزیر خارجه کشورمان با گوترش
  • وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدارو گفتگو کرد
  • وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد
  • وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفت‌وگو کرد
  • دیدار وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل
  • دبیر کل سازمان ملل: تنها یک خطای محاسباتی در خاورمیانه، برای جهان فاجعه بار خواهد بود