Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: ورود خودروهایی از شهرهای استان های آلوده به ویروس کرونا از جمله تهران، قم، مازندران، گیلان، گلستان، اصفهان و سمنان به استان کرمان ممنوع است.

دکتر محمدجواد فدایی بعدازظهر جمعه اول فروردین در بازدید سرزده از پست قرنطینه مرزی استان در دوراهی دهج در محور "یزد - انار" با تقدیر از عوامل دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، نیروی انتظامی و فرمانداری مستقر در محل بر ادامه اجرای طرح و کنترل دقیق ورودی های استان در قبال بیماری کرونا و ممنوعیت ورود مسافران استان های آلوده به کرونا ویروس طبق مصوبه ستاد استانی مدیریت کرونا تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه ورود خودروهایی از شهرهای استان های آلوده به ویروس کرونا از جمله تهران، قم، مازندران، گیلان، گلستان، اصفهان و سمنان به استان کرمان ممنوع است خاطر نشان کرد: با توجه به آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در سایر استان های کشور، در آینده نام دیگر استان های کشور نیز به این لیست افزوده خواهد شد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه مسافرانی که مبادرت به برگشت به مبدا نکنند در ورودی های استان قرنطینه خواهند شد تصریح کرد: این ممنوعیت شامل خودروهای سوخت رسان، کامیونها و حمل کننده مواد غذایی نمی شود.

فدایی با بیان اینکه خودروهای با پلاک های استان های سیستان و بلوچستان و هرمزگان با ثبت مشخصات و اطلاعات و با کنترل می توانند از جاده های استان به مقصد استان های خود و به شرط عدم توقف در استان عبور کنند افزود: مصوبات ستاد استانی مدیریت کرونا ویروس لازم اجراست و مقرر شده دادستانی با کسانی که مصوبات را اجرا نکنند و به آنها عمل نکنند، در هر سطحی که باشند برخورد کند.

به گزارش ایسنا، شامگاه پنجشنبه ۲۹ اسفند نیز جلسه ای با موضوع کنترل و محدود سازی ورود افراد غیربومی به استان کرمان در استانداری تشکیل و آخرین وضعیت استان کرمان در این خصوص بررسی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی کروناویروس استاندار كرمان استان های آلوده استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۳۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر کشور به مازندران + فیلم

احمد وحیدی وزیر کشور برای معارفه استاندار جدید مازندران، دقایقی قبل وارد فرودگاه شهدای ساری شد.

وحیدی قرار است در مراسم معارفه یوسف نوری به عنوان استاندار جدید مازندران در ساری شرکت کند.

یوسف نوری در جلسه روز گذشته هیئت دولت به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان استاندار جدید مازندران رای اعتماد گرفت و به عنوان بیست و پنجمین استاندار مازندران پس از انقلاب منصوب شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است
  • ممنوعیت ورود عشایر به شهرستان فریدونشهر تا پایان اردیبهشت
  • ورود وزیر کشور به مازندران + فیلم
  • ورود وزیر کشور به مازندران
  • ممنوعیت ورود گردشگران به منطقه دریاچه تار دماوند
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • ترکش های آلوده بمب در بدن مجروحان حادثه تروریستی کرمان