Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی، فرارسیدن سال نو را به مردم ایران و جامعه دانشگاهی کشور تبریک گفت. ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، متن کامل پیام نوروزی  منصور غلامی به شرح زیر است: یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال سالی سپری شد و به ایام سال نو رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال گذشته با فراز و نشیب‌های زیاد و روز‌های سختی مواجه بودیم که با تلاش، درایت، همدلی و همکاری یکایک شما عزیزان آن‌ها را پشت سر گذاشتیم. این تلاش و اهتمام را قدر می‌نهم و با تبریک سال نو و بهار طبیعت بهروزوی و بهترین‌ها را برای یکایک شما از درگاه لایزال احدیت آرزو می‌کنم.

در ماه‌ها و روز‌های آخر سال 1398 شهادت سردار شهید سلیمانی و همراهان‌شان را داشتیم و نیز سوگوار شدن جمعی از خانواده‌های عزیز کشورمان در سانحه هوایی، مراسم کرمان و بیماری ویروس کرونا که یاد و خاطره درگذشتگان را گرامی می‌داریم و برای تمامی بستگان آن‌ها طلب صبر و سلامتی داریم.

مأموریت وزیر علوم به رؤسای دانشگاهها و پژوهشگاه مهندسی ژنتیک درباره "کرونا"بخشنامه وزیر علوم درباره کرونادر نامه معاون وزیر علوم به دانشگاه‌ها؛ محدودیت آموزش مجازی لغو شد/ برگزاری جلسات دفاع الکترونیکی

امیدواریم به لطف الهی، اهتمام کادر درمانی و همراهی مردم در رعایت اصول بهداشتی هرچه زودتر شاهد کنترل این بیماری همه گیر باشیم و عزیزانی که گرفتار این بیماری هستند سلامت و بهبودی کامل پیدا کنند و شاهد روز‌های خوش و توآم با آرامش باشیم.

در این ایام کادر پزشکی و بیمارستانی کشور نهایت مساعی خود را مجاهدانه برای درمان هموطنان‌مان به‌کار بسته‌اند. تلاش آن‌ها را قدر نهاده و برای آن‌ها روز‌ها و سالی سرشار از خرمی، موفقیت و کامیابی آرزوی می‌نمایم.

انتهای پیام/

R1541/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط منصور غلامی وزارت علوم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منصور غلامی وزارت علوم منصور غلامی وزارت علوم وزیر علوم سال نو روز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۴۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تثبیت سند مالکیت بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی در خوزستان

رییس کل دادگستری خوزستان از تثبیت سند مالکیت بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی در خوزستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علی دهقانی در جلسه مشترک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و ستاد مستندسازی وزارت نیرو با هدف رونمایی از اسناد مالکیت اراضی بستر رودخانه‌ها و املاک وقفی دولتی خوزستان که شامگاه دوشنبه (3 اردیبهشت‌ماه) در اهواز برگزار شد، گفت: امنیت یک مقوله بسیط و از نیازهای اساسی جامعه است. یکی از مهمترین ابعاد امنیت، امنیت اموال و دارایی مردم جامعه و بیت‌المال است. با توجه به اینکه اموال غیرمنقول سهم قابل توجهی در دارایی جامعه دارد، تامین امنیت مالکیت مردم و جامعه، به عبارتی صیانت از مالکیت اشخاص حقیقی و حقوقی یکی از وظایف بسیار مهم حاکمیت است.

وی ادامه داد: تثبیت مالکیت و صیانت از مالکیت، کاری حاکمیتی است و به این دلیل، سازمان ثبت اسناد و املاک از سازمان‌های وابسته به قوه قضاییه است. اعتبار دادن به معاملات غیررسمی، مالکیت اموال غیرمنقول را به خطر می‌اندازد و این یک تهدید است. اگر اعتبار اسناد عادی باشد، به مالکیت اموال غیرمنقول تزلزل وارد می‌کند بنابراین برای ترویج انجام معاملات به صورت رسمی تلاش می‌شود تا از تزلزل مالکیت مردم و جامعه جلوگیری شود.

رییس کل دادگستری خوزستان گفت: با ترویج معاملات رسمی، مالکیت در جامعه تثبیت پیدا می‌کند و امروز در خوزستان شاهد هستیم که با تلاش همه مدیران استانی و فراهم کردن زمینه تثبیت مالکیت در همه عرصه‌ها، اقدامات بزرگی انجام، اختلافات برطرف و تداخلات رفع شد.

دهقانی با اشاره به تثبیت اراضی در خوزستان عنوان کرد: امروز تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی مردم در خوزستان به  70 درصد رسیده که به اندازه چهار استان است. در حوزه صدور اسناد رسمی نیز اختلافات و موانعی در استان وجود داشت که با تلاش انجام‌شده، سند بیش از 66 هزار هکتار اراضی وقفی پس از 100 سال صادر شد.

وی افزود: در عرصه ملی در خوزستان، بیش از 99 درصد یعنی 4 میلیون و 700 هزار هکتار تثبیت شده است. در حریم و بستر رودها نیز اقدامات بزرگی انجام شد که حاصل تلاش مدیران است.

رییس کل دادگستری خوزستان گفت: تالاب‌های استان سرمایه ملی هستند و برای اولین بار در کشور، سند به صورت مستقل برای تالاب‌ها صادر شد. با کمک مدیران، برای اولین بار 3 هزار و 860 هکتار از مساحت تالاب‌ها در خوزستان تثبیت شد. اعمال حق مالکیت با صدور سند مالکیت انجام می‌شود که این کار بزرگ در استان انجام شده است.  

وی بیان کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال، تثبیت مالکیت در حوزه سرمایه‌گذاری و تولید اهمیت دارد. اینکه سرمایه‌گذاری تثبیت مالکیت داشته باشد، قطعا موجب تقویت تولید می‌شود. تلاش می‌کنیم تثبیت مالکیت را در حوزه تولید و صنعتی در خوزستان به بهترین وجه به منصه ظهور برسانیم.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • برپایی ایستگاه سلامت در شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • تثبیت سند مالکیت بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی خوزستان
  • وضعیت شیوع بیماری‌های اورولوژی/ فشارخون و دیابت دو عامل نارسایی کلیه
  • وضعیت شیوع بیماری‌های اورولوژی/ علت نارسایی کلیه
  • تثبیت سند مالکیت بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی در خوزستان
  • کمک ۱۰۰۰ میلیارد تومانی خیرین در حوزه سلامت گیلان
  • آنکارا: واشنگتن ظلم بزرگی در حق مردم فلسطین کرد
  • پنجره واحد خدمات هوشمند وزارت علوم جزء ۵ کشور برتر جهان