Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر کلمبیایی یوونتوس بازگشتش به فوتبال کلمبیا را رد نکرد و گفت شاید در آینده این اتفاق بیفتد.

طرفداری - در بین بازیکنان یوونتوس، تاکنون دنیله روگانی و بلیز ماتویدی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و سایر نفرات باشگاه به صورت داوطلب در قرنطینه حضور دارند. امروز اسکای گزارش داد از تمام نفرات این تیم تست کرونا گرفته شده و پاسخ، منفی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوان کوادرادو در گفتگو با ESPN در مورد شرایط باشگاه گفت:

ما آرام هستیم زیرا حال هم تیمی هایمان، دنیله روگانی و بلیز ماتویدی خیلی بهتر شده است و دستورات مقامات را دنبال می کنیم. از مردم می خواهم این شرایط را ساده نگیرند. اینجا در ایتالیا واقعا شرایط سخت است.

باید به دستورات مقامات و رئیس کاملا توجه کنیم زیرا این توصیه ها به خاطر سلامتی خودمان است. مردم این را باور نمی کنند زیرا مبتلاها در طول زمان افزایش پیدا کرده اند. باید اقدامات ضروری را انجام دهیم و مطمئن شویم در کلمبیا مبتلایان کمتری نسبت به ایتالیا باشند. 

کوادرادو اخیرا قرارداد خود را با بانوی پیر تمدید کرده اما بازگشت به فوتبال کلمبیا را رد نکرد و همچنین از کار با کارلوس کی روش در تیم ملی گفت:

در مورد بازگشت به ایندیپندینته ده مدلین فکر کرده ام اما شاید این اتفاقا بعدها بیفتد. از زمانی که با کارلوس کی روش صحبت کرده ام، همیشه احساس اطمینان دارم. او به من گفت که در چه پستی از من استفاده می کند و فارغ از پست بازی ام، همیشه بهترین توانم را برای تیم ملی می گذارم. همه خصوصیات من را می دانند. کی روش هم به خوبی خصوصیات مرا می داند. مشتاقم تا خواسته های او را در زمین اجرا کنم. همیشه کاری را که صلاح کشورم باشد، انجام می دهم. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۴۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور

سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ریحانه دادو ورزشکار رشته قایقرانی آب‌های آرام استان، موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور شد.

بیشتر بخوانید

نشان طلای مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا بر گردن ورزشکار چهارمحالی

وی افزود: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور جوانان زیر ۲۳ سال آب های آرام بانوان با حضور ورزشکارانی از ۱۸ استان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا به دانشگاه کلمبیا رفت
  • بیایید با هم صحبت کنیم!
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • رشد آرام دلار نیما | امسال دلار نیما چه عددی را به خود خواهد دید؟
  • مورایس به سپاهانی‌ها: یک روز استراحت کنید
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • بازار آرام طلا و سکه در بازار ؛ کاهش قیمت طلای ۱۸ عیار | جدول قیمت ها