Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در پی شیوع موج ویروس کرونا در سراسر کشور و به‌تبع آن در استان سیستان و بلوچستان تلاشی همه‌ جانبه از سوی مسئولان و مردم جهت مقابله با این بیماری فراگیر آغاز شده و تقریباً همه مردم به نحوی درگیر موضوع هستند. ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، در پی شیوع موج ویروس کرونا در سراسر کشور و به‌طبع آن در استان سیستان و بلوچستان تلاشی همه جانبه از سوی مسئولان و مردم جهت مقابله با این بیماری فراگیر آغاز شده و تقریباً همه مردم به نحوی درگیر موضوع هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اظهار داشت: به‌دنبال دریافت برخی گزارشات مردمی مبنی بر سوءاستفاده برخی افراد و موسسات از احساسات پاک و انگیزه‌های انسانی هموطنان نوع‌دوست و تقاضای اخذ وجه تحت عنوان تامین اقلام مورد نیاز مردم و همچنین توزیع برخی اقلام حفاظت فردی در سطح شهر،‌ در پاسخ به درخواست جمعی از خیران سلامت برای مشارکت مالی، تجهیزاتی و خدماتی در  بحران کرونا و ضرورت مدیریت و ساماندهی این کمک‌ها برای کسب بهترین تاثیر و نتیجه، مدیریت، نظارت و هماهنگی جذب و توزیع امکانات و خدمات خیریه مرتبط با کرونا به واحد مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان محوّل شده است.

تعهد کادر درمانی سیستان و بلوچستان برای نجات بیماران؛ مردم جهت عبور از بحران همراهی کنند + فیلمآخرین اخبار کرونا در سیستان و بلوچستان| تعداد موارد مثبت کرونا از عدد 100 عبور کرد؛ اضافه شدن 8 مورد مثبت به بیماران کروناسیستان و بلوچستان|تولید مواد ضدعفونی‌کننده پایه الکلی در چابهار به پایان رسید

سید محمد هاشمی شهری ادامه داد: بر این اساس شماره حساب 8555360612 نزد بانک ملت شعبه مرکزی زاهدان با نام "هدایا و کمک های مردمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان" برای واریز کمک‌های نقدی معرفی می‌شود. همچنین ‌تمام افراد، نهادها، موسسات، سازمان‌های دولتی، خیریه‌ها و سمن‌ها برای کسب اطلاع از تجهیزات و اقلام و نوع خدمات و نیروی انسانی مورد نیاز و نحوه صحیح اهدای آن می‌توانند به واحد مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه مراجعه و یا با شماره تلفن 09156406460 تماس بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: ستاد بحران کرونا با اشراف کامل بر اولویت‌ها و نیازهای تجهیزاتی و فنی و با برخورداری از تخصص لازم، تنها مرجع دارای صلاحیت برای تعیین نیازهای واقعی گروه‌های مختلف و اولویت‌بندی امکانات و خدمات است، بنابراین با تشکر و قدردانی از نیت خیر و کمک‌های خداپسندانه  خیرین، از همه عزیزان تقاضا می‌شود تا کمک‌های غیرنقدی خود را نیز طریق واحد مشارکت‌های مردمی دانشگاه در اختیار ستاد بحران قرار دهند و راسا از توزیع اقلام و یا انجام خدمات در سطح شهر خودداری کنند.

بیش از‌ 300 نفر از صاحبان واحدهای تجاری چابهار اجاره خود را بخشیدند

دبیر اتاق بازرگانی و صنایع در مورد اقدامات اتاق و جامعه  بازاریان و اصناف منطقه آزاد چابهار گفت: تاکنون بیش از 300 نفر از صاحبان واحدهای مراکز تجاری منطقه آزاد چابهار اجاره ماهیانه مستاجران خود را تا زمان تعطیلی عمومی معاف کردند.

محمدصادق مبرهن با اعلام این  مطلب افزود: با توجه به شیوع کرونا ویروس در منطقه و تعطیلی مراکز تجاری و عدم فروش در صنوف مختلف ممکن است این تعداد افزایش پیدا کند.

مبرهن اضافه کرد: هماهنگی با سازمان منطقه آزاد چابهار در تمامی موارد به‌ویژه اجابت و اجرای درخواست مدیرعامل سازمان مبنی بر تعطیلی مراکز تجاری و خدماتی منطقه و جلوگیری از ایجاد هرگونه تجمع و اجتماع خطرزا از دیگر کارهایی بوده که انجام شده است.

وی اظهار داشت: ارسال نامه و درخواست مکتوب به مدیرعامل سازمان در مورد ارایه تسهیلات، تخفیفات و معافیت‌های مرتبط با ایام تعطیلی از طرف سازمان و موافقت ایشان با بخشی از درخواست‌ها و ابلاغ آن به واحد‌های سازمانی از دیگر اقدامات اتاق بازرگانی است.
 
مبرهن گفت: مذاکره با یکی از بانک‌ها پس از هماهنگی مدیرعامل سازمان با مدیریت آن بانک جهت دریافت تسهیلات با نرخ صفر درصد جهت تامین حقوق اسفند 98 کارکنان موسسات مالکین مراکز تجاری و دریافت تسهیلات در کمتر از دو روز توسط چهار موسسه انجام شد.

در حال تکمیل...

R7843/P/S6,65/CT7 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان مراکز تجاری کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۵۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

  امید اکاتی مدیر امور پشتیبانی و خدمات رفاهی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: هدف از کاشت نهال ارتقا و نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از درختان و منابع طبیعی و همچنین توسعه فضای سبز دانشگاه است.

وی با اشاره به اینکه کاشت نهال با همکاری اداره کل منابع طبیعی انجام شد ادامه داد: کمک به حفظ محیط زیست و مراقبت از منابع طبیعی که خداوند برای سلامتی انسان‌ها قرار داده یک وظیفه انسانی محسوب می‌شود.

وی افزود: فضای سبز و هوای پاک سلامت خودمان و فرزندانمان و سلامت کره زمین را تضمین می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها باید استفاده شود
  • برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟
  • ۱۱ مادر باردار در سیل اخیر بلوچستان نجات یافتند
  • انهدام تیم سقط جنین در کرمان