Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@13:32:57 GMT

ماکرون از آزادی یک زندانی فرانسوی در ایران خبر داد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۷۰۹۵

ساعت 24 -رئیس‌جمهور فرانسه امروز تأیید کرد که یکی از اتباع این کشور که در ایران بازداشت بوده، آزاد شده است.

«امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه امروز (شنبه) از آزادی «رولان مارشال» تبعه فرانسوی که در ایران بازداشت بود، خبر داد.

پیش از این رسانه‌ها اعلام کرده بودند که «جلال روح الله نژاد» مهندس ایرانی که به اتهام دور زدن تحریم‌های آمریکا علیه ایران از بیش از یک سال در زندان‌های فرانسه بود امروز آزاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازداشت روح‌الله نژاد به درخواست آمریکا و با هدف استرداد وی به این کشور انجام شده بود و دادگاه‌های فرانسه و دیوان عالی این کشور درخواست آمریکا برای استرداد روح الله نژاد را تایید کرده بودند، ولی دولت فرانسه با تغییر این تصمیم وی را آزاد کرد.

بنا بر گزارش‌های منتشر شده، تبادل روح‌الله نژاد و رولان مارشال طبق توافقات دستگاه‌های اطلاعاتی ایران و فرانسه برای تبادل زندانی صورت گرفته است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: ماکرون روح الله نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۷۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان اردبیل از آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد به‌همت دانش‌آموزان اردبیلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، کریم‌الله محبوبی اُناری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه پویش آزادی زندانیان جرایم غیر عمد توسط دانش‌آموزان مدارس استان اردبیل، دانش‌آموزان یکی از دبیرستان‌های پسرانه اردبیل با اهدای پول توجیبی خود به ستاد مردمی دیه استان یک زندانی غیر عمد را آزاد کردند.

وی افزود: دانش‌آموزان با واریز مبلغ ۴۰ میلیون ریال به حساب ستاد مردمی دیه استان در این پویش شرکت داشتند و باقی‌مانده بدهی این زندانی نیز توسط نیکوکاران استان فراهم شد.

وی بیان داشت: تا فرا رسیدن دهه کرامت ۷ زندانی جرایم غیرعمد دیگر با کمک دانش‌آموزان این مدرسه از زندان‌های استان آزاد خواهند شد.

محبوبی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۰۰ زندانی جرایم غیر عمد واجد شرایط کمک ستاد مردمی دیه است که امیدواریم با کمک مردم نیکوکار و سخاوتمند استان زمینه آزادی این زندانیان نیازمند فراهم شود.

محبوبی اظهار کرد: شماره حساب‌های ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷ نزد بانک ملت و ۰۱۰۴۶۰۲۰۱۱۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۹۳ نزد بانک ملی آماده دریافت کمک‌های شهروندان عزیز است.

کد خبر 747014

دیگر خبرها

  • یادگیری زبان فرانسوی
  • اتحاد بین آزادی‌خواهان دنیا دستاورد عملیات وعده‌ صادق است
  • حمایت مردم فرانسه از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • وزیر دفاع فرانسه: ایران یک چالش امنیتی برای اروپا است
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه