Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سرلشکر پاسدار حسین سلامی در حاشیه جلسه قرارگاه پدافند زیستی سپاه برای مقابله با کرونا افزود: در پی گسترش این بیماری خدمات‌دهی سپاه در زمینه بهداشت و درمان نیز گسترش می‌یابد و به عنوان مکمل شبکه درمان کشور عمل می‌کند.

فرمانده کل سپاه، فعال بودن تخت‌های بیمارستانی را که از سوی سپاه برای بستری بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داده شده است را از فعالیت های این نیرو برشمرد و ادامه داد: در بیمارستان بقیه الله(عج) تعداد تخت‌ها از ۳۵۰ به ۷۵۰ تخت و تخت‌های آی سی یو از ۳۰ به صد تخت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرلشکر سلامی گفت: صد گروه دفع آلودگی حرفه‌ای در شهرهای مختلف خدمات‌رسانی می‌کنند و گروه‌های متعدد بسیجی هم برای دفع آلودگی فعال هستند.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: یکی از اهداف ما ساماندهی ۶۰۰ هزار بسیجی برای شرکت در بسیج ملی مقابله با کروناست که عمده فعالیت آنها در زمینه غربالگری متمرکز شده است.

وی در ادامه به توزیع بسته های بهداشتی اشاره کرد و گفت: بیش از ۲۰۰ هزار بسته معیشتی نیز بین افراد آسیب دیده از این بیماری در استان ها توزیع شده است و امیدواریم این خدمات گسترش یابد.

سرلشکر سلامی افزود: در همه استان ها قرارگاه های بهداشتی حضرت امام رضا (ع) فعال نگه داشته شده است و امروز نیز در ابتدای سال همه فرماندهان و بسیجیان در این زمینه در کشور فعال هستند.

فرمانده سپاه از همه مردم خواست با ماندن در خانه از سلامت خانواده های خود محافظت کنند.

در جلسه قرارگاه پدافند زیستی سپاه فرمانده سپاه پاسداران از طریق ویدیو کنفرانس با فرماندهان سپاه استانی در نقاط مختلف کشور ارتباط برقرار کرد و در جریان اقدامات استان های مختلف قرار گرفت.

فرماندهان سپاه در استان ها نیز گزارش های عملکرد خود را در زمینه مقابله با بیماری کرونا ارائه کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرونا ویروس سرلشکر سلامی سپاه استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۷۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار و ایام ارتش را به وی تبریک گفت.

بنابر گزارش تسنیم، فرماندهان سپاه تهران بزرگ و نیروی زمینی ارتش در این نشست بر تعامل، همراهی و هم‌فکری در عرصه‌های مختلف برای تحقق بخشیدن به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) تأکید کردند.

همچنین امیر حیدری، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ، تبریک گفت.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898682

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه