Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی پلیس پایتخت با بیان اینکه ارتقاء امنیت سلامت جامعه بدون رعایت تک تک افراد جامعه امکان پذیر نخواهد بود، گفت: با همراهی مردم و مشارکت اجتماعی شهروندان می‌توانیم بر کرونا ویروس فائق شویم و زودتر از شر این بیماری خلاص شویم. تاریخ انتشار: 12:05 - 02 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۷۶۵۸

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سرهنگ "مراد مرادی" معاون اجتماعی پلیس پایتخت با تبریک سال جدید به شهروندان و آرزوی سالی سرشار از موفقیت و آرامش برای آنان، گفت: نوروز رایحه دل انگیز جلوه‌های زیبای طبیعت که نشان از تجلی حیات، عظمت و خواست خالق هستی است و فرصتی است که در کنار زیبایی طبیعت مهربانی‌های خود را نثار همگان کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: خلوتی معابر، سرعت رانندگان را افزایش داده است/ پلیس: تنها درشرایط اضطرار از خانه خارج شوید

این مقام انتظامی گفت: سال نود و نه را در حالی آغاز می¬کنیم که مهمان ناخوانده ویروس کرونا را در کنار خود می‌بینیم که نه تنها کلیه افراد جامعه کشورمان را بلکه اکثریت افراد جهان در حال مبارزه با این ویروس هستند.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه هر چند نا خواندگی این ویروس موجب افزایش بار روانی حاکم بر جامعه شده است، گفت: با همراهی مردم و مشارکت اجتماعی شهروندان می‌توانیم بر ویروس کرونا فائق شویم و زودتر از شر این بیماری خلاص یابیم.

وی گفت: خدا را شاکریم که با همدلی و مشارکت‌های مردمی سالی پر از آزمون‌های سخت الهی را پشت سر گذاشته ایم. در این مرحله نیز همکاری و مشارکت مردمی در از بین بردن ویروس کرونا ضروری است و بدون همکاری مردم در واقع پیروزی بر این ویروس و حفظ سلامت عمومی جامعه غیر ممکن خواهد بود.

وی گفت: شعار "در خانه بمانیم و سفر نرویم" را سر لوحه خویش در تعطیلات نوروزی قرار دهیم و صله رحم و دید و بازدید عید را بصورت مجازی و تلفنی انجام دهیم که انشاء الله بتوانیم بر این ویروس فائق آییم.

معاون اجتماعی تهران بزرگ به مردم توصیه کرد: مسئولیت اجتماعی ایجاب می‌کند به هیچ وجه در این ایام تعطیلات نوروزی به سفر نرویم و به پویش " در خانه بمانیم" بپیوندیم تا حداقل از انتقال ویروس از شهری به شهر دیگر و از خانه‌ای به خانه دیگر جلوگیری کنیم.

این مقام انتظامی با اشاره به این که مقاومت‌های بدنی افراد در مقابل ویروس کرونا مختلف است و امکان دارد فردی صرفا ناقل بیماری باشد، گفت: در این ایام حتی صله ارحام و دید و بازدید عید را انجام نداده و موجب به خطر افتادن جان خود و یا دیگران نشویم.

وی در پایان عنوان کرد: ارتقاء امنیت سلامت جامعه بدون رعایت تک تک افراد جامعه امکان پذیر نخواهد بود و همکاری مردم در قطع حلقه‌های انتقال ویروس کرونا در کنار کادر درمانی مهم است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۷۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه نخبگان کار و تولید به کمک مردمی سازی اقتصاد بیایند

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالله دارایی با اشاره به شعار ابلاغی مقام معظم رهبری برای سال جدید گفت: برای رسیدن به مردمی سازی اقتصاد و مشارکت مردمی در جهش تولید، به کمک جامعه نخبگان کار و تولید نیازمندیم. توسعه بخش تعاون یکی از سریع‌ترین و دسترس پذیرترین روش‌های مردمی سازی اقتصاد و مشارکت مستقیم مردم در تولید است و سهم ۲۵ درصدی تعاونی‌ها در بخش اقتصاد با مشارکت مردم محقق می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز مطرح کرد: در مرحله نخست کاهش دخالت دولت به مفهوم عام در بخش تولید و در ادامه آن فراهم کردن فضای رقابتی و دوری از انحصارگرایی در اقتصاد و تولید به عنوان وظیفه اساسی دولت‌ها در تحقق شعار سال نقش مهمی دارد اما مهم‌تر از همه با باور به وجود فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود کشور توسط مردم و جامعه نخبگان کار و تولید و حرکت به این سمت می‌تواند در مردمی سازی واقعی اقتصاد گام برداشت.

وی افزود: دولت سیزدهم از ابتدای کار به مردمی سازی اقتصاد باور داشت، البته بماند که همه اقتصاد در اختیار همه دولت‌ها نیست و مباحثی نیز در این خصوص وجود دارد اما می‌توان با ایجاد زمینه مشارکت گسترده مردم در فعالیت‌های اقتصادی به ویژه توسعه تعاونی‌ها از طریق سرمایه گذاری، تولید، کارآفرینی و مصرف به این سمت حرکت کرد. افزایش بهره وری، کاهش فساد و رانت و توزیع عادلانه درآمد برای کشور از آثار مردمی سازی اقتصاد است.

دارایی گفت: از مردم، تولیدکنندگان و جامعه نخبگان کار و تولید استان دعوت می‌کنم برای تحقق این امر پای کار بیایند. ما در بخش تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای همکاری با مردم و بخش خصوصی همچون گذشته آماده ایم و معتقدیم مردمی سازی اقتصاد به معنای مشارکت گسترده مردم در فعالیت‌های اقتصادی امکان پذیر است و فکر می‌کنیم اگر اجازه دهیم مردم نقش اصلی خود را در این خصوص ایفا کنند، مردمی سازی اقتصاد محقق خواهد شد و این مشارکت به جهش تولید خواهد انجامید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز اظهار کرد: باور دارم دولت‌ها با حمایت‌های مالی و قانونی بیشتر از دانش‌بنیان‌ها و برون‌سپاری شرکت‌های تولیدی دولتی به مردم طبق سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی از یک سو و اعمال سیاست‌های پولی و بانکی در جهت مهار تورم و تثبیت اقتصادی از سوی دیگر و اتخاذ تصمیم‌های امیدآفرین توسط مجلس و دولت در بخش تولید و اقتصاد، می‌توانند به این مهم دستیابی پیدا کنند.

به گفته وی، قرارگاه مردمی سازی اقتصاد در البرز فعال است و کمیته‌های تخصصی مشارکت مردم در جهش تولید و مردمی سازی اقتصاد نیز در این دستگاه در سال جدید فعال می‌شود تا با همکاری شرکای بزرگ اجتماعی این دستگاه که بیش از ۷۰ درصد گروه‌های مختلف مردم را شامل می‌شود، برای این موضوع تلاش کنیم و البته برنامه‌های بسیار خوبی هم پیش بینی شده است که به مرور به استحضار مردم عزیز و شریف استان البرز خواهم رساند.

کد خبر 6064210

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم تنها راه پیروزی در جنگ اقتصادی است
  • مشارکت مردم تنها راه پیروزی در جنگ اقتصادی
  • مسئولان موانع را از سر راه تولید بردارند
  • انتقاد امام‌جمعه سنندج از افزایش سرسام‌آور رهن و اجاره خانه‌
  • مشارکت مردم در تولید تنها راه پیروزی در جنگ اقتصادی است
  • پویش مشهد مهربان با مشارکت مردم
  • جامعه نخبگان کار و تولید به کمک مردمی سازی اقتصاد بیایند
  • مردم پایه و اساس ایجاد تحول در جامعه هستند
  • خدمات دهی اورژانس اجتماعی بهزیستی خوزستان به مردم و مسافران
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا