Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در لیگ هفدهم نتواست به رقابت های لیگ برتر صعود کند و همین موضوع باعث شد تا  محمد رضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور تصمیم گرفت امتیاز تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز را بخرد و از آن به بعد قرار شد تیم ماشین سازی تبریز به جای گسترش فولاد در رقابت‌های لیگ برتر حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: شارژ مالی تیم‌های تبریزی از سوی زنوزی

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز از لیگ هفدهم تا الان سرمربیان زیادی را در خود دیده است. از فیروز کریمی گرفته تا رضا مهاجری و رسول خطیبی که هر کدام از این مربیان برای مدتی هدایت تیم فوتبال ماشین سازی تبریز را بر عهده داشتند. تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در لیگ هجدهم با کسب ۲۹ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار گرفت و به نوعی از خطر سقوط به دسته پایین‌تر فرار کرد.

ماشین سازان تبریز در فصل گذشته و در لیگ هجدهم موفق شد ۱۸ تساوی را به دست آوردند و به نوعی در این امر نسبت به دیگر سایر تیم‌های لیگ برتری، رکورد دار است. همچنین این تیم در ۹ مسابقه هم (استقلال، پرسپولیس، سپاهان، پدیده، تراکتور (رفت و برگشت)، فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان و پیکان) شکست خورد. سبزپوشان تبریز تنها موفق شدند در ۴ مسابقه آن هم برابر تیم‌های پارس جنوبی جم (رفت و برگشت)، صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان به برتری دست پیدا کنند.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در لیگ هجدهم با رسول خطیبی سرمربی جوان و آینده دار خود نتوانست نتیجه مطلوبی را کسب کند و در جایگاه سیزدهم لیگ برتر ایستاد. این در حالی است که خطیبی در لیگ نوزدهم موفق شد عملکردی به مراتب بهتر از فصل گذشته داشته باشد، به طوری که خطیبی توانست تیم فوتبال ماشین سازی تبریز را در پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر در جایگاه نهم جدول رده بندی برساند.

بیشتر بخوانید: تمرینات ماشین سازی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

همچنین پس از پایان بازی‌های نیم فصل اول، رسول خطیبی به دلیل برخی مشکلاتی که با مدیریت این باشگاه پیدا کرد، تصمیم گرفت از جمع تبریزی‌ها جدا شود و اکنون هدایت این تیم بر عهده احد شیخ لاری (سرپرست سابق تیم فوتبال تراکتور) است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز لیگ برتر فوتبال رسول خطیبی احد شیخ لاری تیم فوتبال ماشین سازی تبریز لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۷۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع

با اعلام سازمان لیگ هواداران خانم تا اطلاع ثانوی نمی‌توانند در دیدارهای خانگی تیم تراکتور حضور یابند.

به گزارش مشرق، سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد، به‌دلیل عدم وجود امکانات در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

منبع: سایت سازمان لیگ

دیگر خبرها

  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود