Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@21:06:22 GMT

بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان زنجان

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۷۳۲۳

بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان زنجان

ایسنا/زنجان مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان از بارش برف و باران در جاده‌های استان خبر داد.

محمد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی استان، اظهار کرد: در مسیرهای کوهستانی بارش برف در دومین روز از نوروز، سطح جاده‌ها را سفیدپوش کرده و موجب لغزندگی مسیرها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به بارش برف در محورهای زنجان ــ طارم، زنجان ــ تهم ــ چورزق و دندی ــ تخت‌سلیمان اشاره کرد و گفت: برای تردد در این مسیرها نیاز به زنجیرچرخ نیست؛ با این حال طبق پیش‌بینی هواشناسی همراه داشتن تجهیزات زمستانی توصیه می‌شود.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: محورهای دندی ــ تخت‌سلیمان و نیک‌پی ــ ماهنشان نیز برفی است و رانندگان باید جوانب احتیاط را رعایت کنند.

این مسئول وضعیت جوی در آزادراه‌های زنجان ــ قزوین و زنجان ــ تبریز را بارانی اعلام کرد و افزود: مشکلی برای حرکت در این مسیرها وجود ندارد و تردد به حالت عادی در جریان است.

وی با تأکید بر پرهیز از سفر به دلیل شیوع بیماری کرونا و لزوم قطع زنجیره انتقال این بیماری، بیان‌کرد: در حال حاضر بررسی آمار ترددشمارها، کاهش بیش از ۳۰ درصدی عبور و مرور خودروها از محورهای مواصلاتی استان را نشان می‌دهد.

محمدی یادآور شد: راهداران در ۳۰ راهدارخانه استان مستقر هستند و شماره‌های ۱۴۱ و ۱۸۱۶ برای آگاهی از وضعیت راه‌ها برای مردم فراهم شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها استانی اجتماعی بارش برف و باران بارش برف زنجان ــ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۷۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه

عبدالحسین زارع رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه گفت : مأموران پلیس راه استان کرمانشاه بر اساس ماموریت‌های ابلاغی خود همواره در راستای مدیریت سفر‌ها و برقراری قوانین راهنمایی و رانندگی در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه حضور دارند.

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه گفت: هم‌اکنون ۶۵ تیم محسوس و نامحسوس پلیس راه استان کرمانشاه در محور‌های مواصلاتی استان به ویژه در نقاط حادثه‌ساز و پر تردد جاده‌ای حضور دارند تا بتوانند سفر ایمن را برای هم‌وطنانمان رقم بزنند.

زارع تصریح کرد: با همکاری و همراهی مردم طی فروردین‌ماه شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای بودیم که در نتیجه آن تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه ۸ درصد کاهش یافت.

وی بیان کرد: با توجه به بارش باران در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه هم‌اکنون سطح جاده‌های استان در برخی محور‌ها لغزنده است و شاهد بارش‌های پراکنده هستیم.

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه گفت: رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت غیرمجاز و عجله، همراه داشتن تجهیزات لازم، اطمینان از ایمنی خودرو برای سفر ضروری است تا از حوادث ناگوار جلوگیری شود.

زارع خاطرنشان کرد: افرادی که قصد سفر و تردد در محور‌های مواصلاتی را دارند می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس حاصل کرده و مسیر مورد نظر خود را بررسی کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه در فصل بهار شاهد بارش‌های پراکنده در نقاط مختلف جاده‌ای هستیم به رانندگان توصیه می‌کنیم حتما قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا سفر ایمنی را برای خود و خانواده‌هایشان رقم بزنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه