Web Analytics Made Easy - Statcounter

«امیرحسین رحمانیان» عضو کانون فرهنگی و هنری شهید «علی اکبر رحمانیان» در مجموعه رئالیتی «بریم بسازیم» شبکه سه سیما شرکت کرد.

«امیرحسین رحمانیان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: مجموعه رئالیتی شو «بریم بسازیم» با موضوع توانمندسازی مناطق محروم و کم بهره مند، داستانی از تلاش ها و چالش های جذاب چهار جوان ایرانی برای ساختن و  آباد کردن یک منطقه محروم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو کانون فرهنگی و هنری شهید «علی اکبر رحمانیان» افزود: این برنامه که به عنوان نخستین رئالیتی شو محض رسانه ملی مطرح است، داستان چهار شخصیت اصلی برنامه را که در پی کمک به اهالی روستای «خاوه» در حاشیه شهرستان «ورامین» هستند در قالب قصه ای جذاب به تصویر می کشد.

 

وی خاطرنشان کرد: در هر قسمت از این برنامه، این چند نفر که شخصیت‌ های اصلی مجموعه هستند در قالب قصه ای جذاب با کاستی ‌ها و مشکلات موجود در روستا مواجه شده و سعی می‌کنند با کمک اهالی، آن مشکل را برطرف کنند.

 

رحمانیان ادامه داد: ماموریت ‌هایی که برای این شخصیت ‌ها به وجود می آید، از جنسی است که مردم عادی نیز توان انجامش را دارند و صرفا نیازمند دغدغه کمک به هم نوعان در مردم روستا است.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه محصول مشترک سازمان هنری رسانه ای «اوج» و مرکز بسیج صداوسیما است بیان کرد: این برنامه در 10 قسمت آماده نمایش شده که قسمت نخست آن در نخستین روز فرودین پخش و سایر قسمت ها نیز در روزهای آینده به روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: بریم بسازیم جهرم کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۷۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه داستان دوباره همان زخم‌ها را به صورتم بزن در کرمانشاه منتشر شد

کتاب دوباره همان زخم‌ها را به صورتم بزن اثر سجاد حیدریان نویسنده کرمانشاهیصفحه آرایی آن را «هستی مرادی» و طراحی جلد آن را «فاطمه یزدانی‌فر» انجام داده، مشتمل بر ۶ داستان با نام‌های سمعک، تانک و قو، باغ مردگان، گزارش، قبرستان داستانک و دوباره همان زخم‌ها را به صورتم بزن، است.

در بین ۶ داستان کوتاه این کتاب با درونمایه و مضمون‌های مختلف از جمله اجتماعی، عاشقانه و روانشناختی، چند ویژگی مشترک وجود دارد؛ مانند ویژگی‌های شخصیتی کاراکترها. نام کتاب از داستان آخر مجموعه گرفته شده که قسمت‌هایی از تجربه واقعی زندگی خود نویسنده و قسمت‌هایی از آن ساخته ذهن نویسنده است.

کاراکتر‌های داستان‌ها با توجه به شرایطی که در آن قرار دارند و موقعیت‌هایی که پیش رویشان قرار می‌گیرد، شدیدا یاس و ناامیدی را در خود احساس می‌کنند و در تلاش هستند که شرایط و زندگی فعلی خود را حفظ کنند. این کتاب با هدف رساندن مفهوم قسمت‌های تراژدی و غمناک زندگی و زیستن و همچنین تاثیری که بر روی روح و روان و شخصیت انسان می‌گذارد با زبانی ساده از نگاه شخصی نویسنده و تجربه‌های او در طول زندگی نوشته شده است.

سجاد حیدریان متولد سال ۱۳۷۸، زاده کرمانشاه و دارای مدرک لیسانس رایانه است که اولین اثر خود را به چاپ رسانده است. چند سال سابقه حضور در تئاتر دارد. عضو انجمن سینمای جوانان، نویسندگی، کارگردانی، صدابرداری و تدوین‌گری سینما را هم در کارنامه دارد و در عین حال کارگردان ۲ فیلم مستند "لودولوژی" و فیلم کوتاه داستانی "برش پیتزا" است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی تدارک دیده شده َشَد
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برنامه «مهمانی» از شبکه پیشران فراتر
  • شهد شکرستان به کام مخاطبان
  • امیر سیاری: بدون حضور دانشگاهیان و جهادیان نمی‌توانستیم «موشک تاو» بسازیم
  • مجموعه داستان دوباره همان زخم‌ها را به صورتم بزن در کرمانشاه منتشر شد