Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: هر چند که شهرستان بندرعباس فاقد مرز مشترک با دیگر استان‌های کشور است ولی روزانه تعداد قابل توجهی خودرو که به هشدارها توجه نمی کنند و قصد ورود به این شهرستان دارند توسط تیم های رصد ورودی ها برگشت داده می شود.
به گزارش خرداد ،عزیزاله کناری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه از عدم تردد غیر ضرور درون و برون شهری و روستایی مردم نجیب شهرستان بندرعباس باید تقدیر کرد، افزود: اقدام اصناف و اتحادیه ها و کسبه بازار بندرعباس برای تعطیل کردن صنوف غیر ضروری برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار بندرعباس همچنین از عموم مردم شهرستان بندرعباس درخواست کرد همچنان جهت قطع حلقه انتقال ویروس کرونا از سفرها و ترددهای غیر ضرور درون و برون شهری و روستایی و حضور در اجتماعات و میهمانی ها خودداری کنند تا شاهد از بین رفتن این ویروس باشیم.
کناری ضمن تشکر و قدردانی از اکیپ های کنترل، رصد و غربالگری مستقر در ورودی های جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی شهرستان، بیان کرد: این عزیزان برای سلامتی هموطنانشان بطور دقیق در حال انجام وظیفه هستند و تاکنون نیز تعداد زیادی از کسانی که بدون توجه به هشدارهای لازم قصد ورود به این شهرستان داشتند، آن ها را در ورودی ها برگشت دادند.
این مقام مسئول همچنین اضافه کرد: بمنظور حفظ جان همشهریان، تمامی جاذبه های گردشگری این شهرستان شامل بوستان‌های ساحلی، تفریحات دریایی، سفر به جزایر قشم و هرمز و بازارهای شهرستان تا پایان تعطیلات نوروز تعطیل و هیچ خدمتی به مسافران احتمالی داده نخواهد شد.
وی عوان کرد: هر چند که شهرستان بندرعباس فاقد مرز مشترک با دیگر استان‌های کشور است ولی روزانه تعداد قابل توجهی خودرو که به هشدارها توجه نمی کنند و قصد ورود به این شهرستان دارند توسط تیم های رصد ورودی ها برگشت داده می شود.
کناری با اشاره به اینکه در روز ۲۹ اسفندماه سال گذشته تعداد ۲۲۸ خودرو شامل ۲۱۱ دستگاه از مسیر شمالی، ۵ دستگاه از مسیر غربی و ۱۲ دستگاه از مسیر شرقی برگشت داده شد، تصریح کرد: در اول فروردین ماه نیز تعداد ۲۰۸ خودرو شامل ۱۱۶ دستگاه در مسیر غربی(گچین)، ۸۰ دستگاه در مسیر شمالی (گلوگاه) و ۱۲ دستگاه در مسیر غربی (گچین) برگشت داده شده است.
وی در پایان گفت: ضمن اینکه قطار ورودی چهارشنبه با ظرفیت ۲۸۰ نفر فقط ۸ مسافر داشته و قطار ۲۹ اسفندماه نیز ۷ مسافر و روز گذشته هم مسافری نداشتیم. برچسب ها: بندرعباس

منبع: خرداد

کلیدواژه: بندرعباس شهرستان بندرعباس برگشت داده ورودی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۷۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ دستگاه کامیون کشنده در بورس کالا عرضه می‌شود

تعداد ۳۰ دستگاه کامیون کشنده فاو یکشنبه هفته بعد در تالار خودرو بورس کالا عرضه شوند. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، تالار خودرو بورس کالای ایران سال جدید را با عرضه 30 دستگاه کامیون کشنده فاو (کامیون کشنده FAW J6P-460) آغاز می کند. این خودروها قرار است یکشنبه 9 اردیبهشت در بورس کالا عرضه شوند.

بر این اساس جزییات عرضه کامیون کشنده فاو مدل 1403 به شرح زیر است:

تعداد: 30 دستگاه

عرصه کننده: سیبامتور

قیمت پایه: 4 میلیارد و 778 میلیون تومان

درصد پیش پرداخت: 10 درصد

تاریخ عرضه: 9 اردیبهشت

تاریخ تحویل: 9 تیر

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو
  • خانواده نقش قابل‌توجهی در سلامت روان افراد ایفا می‌کند
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس/ روایت خبرگزاری فارس
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس
  • گزارش یک خبرگزاری از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس + فیلم
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • ۳۰ دستگاه کامیون کشنده در بورس کالا عرضه می‌شود