Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@01:49:03 GMT

مسوولان لرستان به فکر رفع مشکلات مردم باشند

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۷۸۳۸

مسوولان لرستان به فکر رفع مشکلات مردم باشند

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی با تبریک آغاز سال جدید و تقارن این ایام با ماه رجب و بعثت نبی اکرم(ص) اظهار داشت: امید است که این تقارن برای مردم تحول درونی و ارتباط بیشتری با پرودگار و ائمه معصومین به همراه داشته باشد البته سال گذشته سالی پر فراز و نشیب برای ملت ایران و مردم لرستان بود.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته حوادث تلخ و شیرینی به وقوع پیوست ادامه داد: در ابتدای سال ۹۸ سیل در استان، شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و در ماه آخر سال شیوع بیماری کووید ۱۹ از حوادث سختی بود ولی در دل این حوادث مهربانی، همدلی، وفاق و اتحاد را در بین مردم مشاهده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به حضور جوانان انقلابی برای کمک به مناطق سیلزده اشاره کرد و افزود: اکنون نیز در مقابله با ویروس کرونا این انسجام و همدلی در بین مردم و مسوولان مشاهده می شود.

امام جمعه خرم آباد به حضور دهها میلیونی مردم در تشیع پیکر سردار سلیمانی اشاره کرد و یادآور شد: در سالروز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی حضور پر شور مردم و همچنین حضور میلیونی در انتخابات دوم اسفند ماه مشاهده شد و پیام این حضور وفاداری به ارزش های معنوی و دینی انقلاب اسلامی  و نتیجه این حضور حمایت مردم بود.

وی با اشاره به موشک باران پایگاه عین الاسد توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این اقدام کام مردم ایران را شیرین کرد و یکبار دیگر عزت و شرافت ملت را به جهانیان نشان داد.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهارداشت: در سال جدید همه مسولان لرستان باید برای رفع مشکلات مردم بیش از گذشته تلاش کنیم تا سال جدید همراه با موفقیت و کامیابی باشد و این ویروس با تدابیر مسولان و گروه های جهادی از کشور ما منکوب خواهد شد ولی مسوولان استان باید توجه کنند که مشکل اصلی مردم و جوانان استان بیکاری است.

وی افزود: استاندار و مجموعه مدیران در برنامه هایی باید با جوانان گفت و گو کنند و در اجتماعات جوانان و نخبگان دستگاه ها برنامه های خود را برای اشتغالزایی و بکارگیری جوانان در میان بگذارند و با کمک فکری از آنان ایجاد امید و دلبستگی به نظام اسلامی را فراهم کنند.

وی در ادامه از زحمات کادر درمانی بیماری کووید۱۹ و مدافعان سلامت تشکر و قدر دانی کرد و ادامه داد: تشکر عملی مردم از این جهادگران این است که به توصیه کارشناسان عمل کنند و از مسافرت و تردد در خیابان ها پرهیزکنند.

برچسب‌ها استانداری لرستان اشتغال زایی خرم آباد لرستان امام جمعه خرم آباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری لرستان اشتغال زایی خرم آباد لرستان امام جمعه خرم آباد استانداری لرستان اشتغال زایی خرم آباد لرستان امام جمعه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۷۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابطال آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانونی نیست

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: ابطال رأی‌ها کمیسیون بند ۲۰  ماده ۵۵ بدون انجام روال قانونی به صلاح مردم و شهر نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدباقر پارسائیان صبح امروز در نشست شورای شهر یزد، اظهار داشت: در کمیسیون بند 20 که در رابطه با مشاغل مزاحم شهری و محیط زیستی است، نماینده شورا و نماینده دادگستری و نماینده اداره محیط زیست به انتخاب شورای اسلامی شهر عضو هستند.

وی خاطرنشان کرد: در این کمیسوین آرایی با شکایت‌ها و مطالبات مردم صادر شده که اخیرا ابطال شده در حالی که این آرا به صورت مستقیم در راستای رفع مشکلات مردم بوده است.

پارسائیان افزود: به عنوان مثال برای مجموعه آماد بتن و همچنین کارخانه مقواسازی در شهر یزد رای پلمب صادر و اجرا شد، اما ولی این رای‌ها ابطال شده است که قطعا برای مردم مشکلات بسیاری به وجود می‌آورد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: از مسئولانی که این اقدامات را انجام می‌دهند درخواست داریم که  چند روز با خانواده خود در کنار این 2  واحد آلاینده زندگی کنند تا مشاهده کنند می‌شود زندگی کرد یا نه، تا درد و حرف مردم رو بفهمند.

وی ادامه داد: اینکه رای کمیسیون بند 20 توسط برخی به صورت غیر قانونی لغو می‌شود قانونی نیست چون روال قانونی برای آن تعریف شده است و به صلاح نیست  که برای حفظ یک یا چند سرمایه دار مردم  و شهر آسیب ببیند.

پارسائیان عنوان کرد: واحد مقوا سازی برای مردم منطقه قاسم آباد و اطراف آن مشکلات بسیار زیادی را به وجود آورده بود و به دلیل همین مشکلات هم کمیسیون رای به پلمپ آن داده بود.

انتهای پیام/781/

دیگر خبرها

  • با ایمان به شعار ما می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد/ دشمن می‌خواهد با شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان را هدف قرار دهد
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • ابطال آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانونی نیست
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسوولان در رفع مشکلات مردم
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • مشکلات مردم دستجرد بررسی شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • بررسی مشکلات و مسائل مردم دستجرد با حضور منتخبان مجلس
  • گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان