Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان از تعطیلی واحدهای صنعتی، مجتمع های تجاری و بازار این شهر تا ۱۵ فروردین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، «روح اله دهقانی» در گفت و گو با خبرنگاران با تبریک سال نو گفت: تمامی واحدهای صنعتی، مجتمع های تجاری و بازار بزرگ کاشان به منظور جلوگیری از شیوع کرونا تا ۱۵ فروردین تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان افزود: همچنین بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونای منطقه، فعالیت تمامی اصناف تا ساعت ۱۵ خواهد بود. البته این مصوبه شامل صنوف عرضه مایحتاج ضروری مردم همچون نانوایی ها، قصابی ها، عرضه پروتوئین، میوه فروشی ها، خواروبار و لبنیات فروشی ها نمی شود.

 

دهقانی افزود: در این مدت در مبادی ورودی شهر از ورود خودروها با پلاک غیربومی و مسافران نوروزی به شهرستان کاشان ممانعت خواهد شد.

 

دادستان کاشان در ادامه بیان داشت: همچنین به منظور جلوگیری از شیوع کرونا، اتوبوس های شهری شهرداری کاشان هم تا ۱۵ فروردین فعالیتی نخواهند داشت و این واحد تعطیل خواهد بود.

 

روح اله دهقانی تصریح کرد: آشپزخانه ها و رستوران ها هم تنها می توانند به صورت بیرون بر غذا سرو کنند. همچنین مراکز اقامتی، مجموعه های بوم گردی، آرایشگاه های زنانه و مردانه و مراکز فرهنگی و ورزشی در این مدت تعطیل خواهند بود./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ایام نوروز نوروز کاشان کرونا اصفهان ۱۵ فروردین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت وساز در حریم رودخانه سوادکوه نگران کننده است

به گزارش خبرنگار مهر، عباس پوریانی بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران شهرستان سوادکوه، با بیان اینکه در تمامی مکان‌هایی که نیاز به حضور باشد، حتماً بازدید میدانی خواهد داشت، افزود: اقداماتی که منجر به تخریب محیط زیست شود و مردم برنجند، حتماً حضور میدانی خواهم داشت.

رئیس کل دادگستری استان مازندران با اذعان بر اینکه برای انجام هر امری یک متولی خاص وجود دارد که آنها نباید اجازه تخطی دهند. افزود: به طور مثال، متولی امور رودخانه، آب منطقه‌ای است و نباید اجازه ساخت‌وساز در حریم رودخانه را دهد.

وی در این زمینه و اختصاصاً در رابطه با شهرستان سوادکوه گفت: ساخت و ساز در حریم رودخانه منجر به نگرانی‌هایی شده و در سیل چند سال گذشته شهرستان با تخریب برخی از خانه‌ها، شهرداری محکوم شده و محکوم له نیز به دنبال مطالبات خود است و هنوز این مساله مطرح است.

این مسئول با بیان اینکه از دیگر نمونه‌ها می‌توان به حریم راه روستایی و غیرروستایی اشاره کرد که راه و شهرسازی باید قبل از ساخت و ساز غیرمجاز ورود کند، از دیگر موارد به ساخت و ساز غیرمجاز و تغییر کاربری در حوزه جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: این دستگاه‌های به عنوان متولی باید قبل از ساخت و ساز ورود پیدا کنند.

پوریانی با بیان اینکه ما در انجام وظایف دستگاه‌های اجرایی همراه آنها بوده و به آنها جرأت می‌دهیم، خاطرنشان کرد: اما اگر مدیری از وظیفه خود تخطی کند باید با آن مدیر خاطی برخورد شود.

وی با تأکید بر عمل مدیران به وظایف قانونی خود، افزود: هر کجا که نیاز به ورود دادستان به مسئله باشد، با اعلام نیاز آنها، دادستان همکاری خواهد داشت؛ البته اگر مدیری تخطی کرده و مسامحه کند، تحت تعقیب قرار خواهد گرفت و دادگستری در زمینه جدی است.

پوریانی خواستار آن شد تا دادستان‌ها اجازه سو استفاده افراد در زمینه ساخت و ساز غیرمجاز، کوه خواری در سوادکوه و دیگر مواردی که موجب می‌شود تا محیط زیست در معرض خطر قرار گیرد را ندهند و شخصاً در این زمینه ورود پیدا کرده و اجازه وقوع چنین خطایی را ندهند.

کد خبر 6081236

دیگر خبرها

  • ساخت وساز در حریم رودخانه سوادکوه نگران کننده است
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان
  • اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • ایمن سازی ۷ سرا و مجتمع تجاری پرخطر در بازار تهران
  • گردشگران بلاروس می‌توانند بدون روادید به ایران سفر کنند
  • ورود دادستان زنجان به تصرف حریم رودخانه ولیدر
  • تشکری هاشمی: پلیس راهور از ورود موتور به پیاده رو ممانعت جدی کند | موانع فلزی در پیاده روها بازدارنده نیستند
  • یکه‌تازی صاحبان مجتمع‌های تجاری در بازار اجاره‌بها
  • ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود ۴۱ درصد کمک‌ها به شمال غزه
  • تحقق شعار سال با آغاز به کار اولین مجتمع خورشیدی حمایتی متمرکز کشور در استان اصفهان