Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: تمام ظرفیت بخش تولید استان برای تحقق شعار سال به کار گرفته می‌شود.

محمدرضا صفی‌خانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز مقام معظم رهبری سال 99 را سال جهش تولید نامگذاری کردند و این موضوع انگیزه‌ای برای خدمتگزاران شده تا زمینه برای رونق هر چه بیشتر تولید و افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی مهیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری از چند سال گذشته تاکنون نامگذاری سال‌ها را در حوزه اقتصادی انجام دادند و قطعاً در سال 99 با توجه به نامگذاری ایشان به نام سال جهش تولید با برنامه‌ریزی‌ و تعامل بین بخش خصوصی، مردم و دولت انشالله در کشور و به‌خصوص استان شاهد تحقق این امر باشیم تا مردم بهبود وضعیت اقتصادی را احساس کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اضافه کرد: مطمئناً در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری از تمام ظرفیت خود استفاده خواهیم کرد و امیدواریم بتوان با استفاده از ظرفیت فعالان بخش خصوصی و تعاملات صورت گرفته شاهد توسعه اقتصادی باشیم.

صفی‌خانی در ادامه با اشاره به اینکه لرستان دارای ظرفیت‌های زیادی در حوزه تولید است، افزود: خوشبختانه یکی از پتانسیل‌های استان تنوع صنایع موجود در آن است و این امر می‌تواند به توسعه هرچه بیشتر اقتصادی کمک شایانی کند.

وی افزود: در راستای تحقق و توسعه اقتصادی از چند سال گذشته تاکنون توجه به ظرفیت‌های موجود در اولویت برنامه‌های مدیریت ارشد استان و سازمان صمت قرار داشته و مطمئنا در سال جاری این امر توسعه پیدا خواهد کرد و شاهد توجه ویژه به بنگاه‌های بزرگ و افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی موجود خواهیم بود.

این مسئول بیان کرد: خوشبختانه در سال گذشته شاهد افزایش ظرفیت و تولید در واحدهای اقتصادی لرستان بودیم و و مطمئناً امسال تداوم تولید و افزایش ظرفیت واحدهای اقتصادی استان در دستور کار قرار گرفته و از سوی دیگر به دنبال فعال کردن هر چه بیشتر واحدهای راکد موجود خواهیم بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خاطرنشان کرد: البته برای تحقق این امر باید اصلاحاتی در حوزه بهبود شاخص‌های کسب و کار صورت گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سال جهش تولید افزایش ظرفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۹۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌ها نقش خود را در تحقق شعار سال تعریف کنند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان‌شمالی گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی استان وظیفه دارند برنامه رشد اقتصادی خود را ارائه دهند و نقش خود را در تحقق شعار سال تعریف کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، مرتضی بهزادفر امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در جلسه شورای توسعه خراسان شمالی اظهار کرد: در سال جدید چهار جلسه در کارگروه اقتصادی استان و با ریاست معاون اقتصادی استاندار برگزار شد.

وی افزود: براساس مصوبات کارگروه اقتصادی، تمامی دستگاه‌های اجرایی استان وظیفه تهیه برنامه رشد اقتصادی را دارند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان‌شمالی ادامه داد: هر کدام از دستگاه‌های استان باید نقش و جایگاه خود را در جهت تحقق شعار سال تعریف کنند و برنامه‌های آنان قابلیت اجرای یکساله را داشته باشد.

بهزادفر خاطرنشان کرد: توجه به نهاد خانواده و جوانی جمعیت، حفظ محیط زیست، کارآفرینی و اشتغال برای نخبگان از جمله موارد در کارگروه اقتصادی استان است.

وی گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام خراسان‌شمالی و توجه به فرهنگ بومی و ظرفیت‌های اشتغال در استان از جمله تأکیدات کارگروه اقتصادی استان است.

کد خبر 745782

دیگر خبرها

  • دلیل توقف واحدهای تولیدی و نیمه‌تمام لرستان کمبود اعتبار است
  • بخش‌نامه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابلاغ شده است
  • دستگاه‌ها نقش خود را در تحقق شعار سال تعریف کنند
  • واکاوی عوامل تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • توجه به تعاونی ها و تولید آزاد راهکار تحقق شعار سال است
  • ضرورت تاسیس و توسعه تعاونی‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • تحقق شعار سال نیازمند بهره‌گیری از ظرفیت همه بخش‌ها است
  • همدان امسال متعهد ایجاد اشتغال ۱۷۶۷۰ نفر است
  • استفاده از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی برای تحقق شعار سال
  • صنایع‌دستی ظرفیتی بی‌نظیر برای تحقق شعار سال