Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه ویدیو کنفرانس معاونان آموزش و کارشناسان آموزش ابتدایی شهرستان ها و مناطق از اجرای طرح عید و داستان به جای پیک نوروزی، برای دومین سال در نوروز 1399 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عباس ضیا با تاکید بر تکالیف مهارت محور و طرح عید و داستان در سال 99 گفت: طرح عید و داستان به جای پیک نوروزی وارد دومین سال اجرا می‌شود، طرحی که باعث تشویق دانش‌آموزان به کتاب خوانی شده و آن‌ها را از دغدغه حل تمرین‌های طولانی و سنگین در روزهای تعطیل دور می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشکر از مدیران، معلمان، اولیا و دانش آموزان که با ارائه آموزش های غیر حضوری از طریق شبکه آموزش و سایر شبکه ها گام مهمی در آموزش بچه‌های این مرز و بوم برداشتند، گفت: در ایام عید بیشتر تاکید بر فعالیت های عید و داستان است، لذا از ارائه هر گونه فعالیت دیگر خودداری شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان در ادامه گفت: محور فعالیت های ایام عید بر اساس بخشنامه ارسالی کتاب خوانی (داستان خوانی، داستان نویسی و داستان گویی) به همراه بازی در فعالیت های نوروزی است و دانش آموزان می توانند تجربیات در خانه ماندن و این که هر خانه یک مدرسه است را در چهار چوب تعیین شده در فعالیت های عید و داستان ارائه کنند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: طرح عید و داستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۹۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت بشر دوستانه ۴۴ تیم سحاب هلال احمر مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران، گفت: به موازات اجرای طرح امداد و نجات نوروزی طرح ملی خدمات بشر دوستانه نیز اجرا می‌شود و ۴۴ تیم سحاب در این طرح همکاری دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، غلامعلی فخاری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با استقرار امدادگران هلال احمر خدمت‌رسانی جوانان هلال‌ احمر به مسافران نوروزی در پست‌های امدادی انجام شده و  400 هزار گردشگر و مسافر نوروزی در طرح ملی خدمات بشردوستانه از هلال احمر مازندران خدمت دریافت کردند.

وی افزود: بیست و چهارمین طرح خدمات بشردوستانه هلال‌احمر در حال انجام است و بیش از 3000 نفر روز از جوانان در این طرح مشارکت می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران تصریح کرد: این جوانان با نشاط در قالب 17 پست و 44 تیم سحاب در حال اجرا طرح هستند‌.

وی گفت: این طرح از 25 اسفند 1402 آغاز شد6 و تا 17 فروردین 1403 ادامه خواهد داشت.

به گفته فخاری جوانان هلال‌احمر مازندران با برنامه‌های متنوع دستورالعمل‌های ملی را اجرا کرده، خدمات به مسافرین و میهمانان نوروزی مازندران ارائه خواهند کرد.

مدیر عامل هلال‌ احمر مازندران کاهش سوانح و حوادث با هشدار و اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ هلال‌احمر را از اهداف طرح ملی بشردوستانه هلال احمر دانست.

وی بیان کرد: تا روز هفتم فروردین 1403 حدود 400 هزار نفر به پست‌های این طرح ملی مراجعه کرده و خدمات لازم را دریافت کردند.

فخاری گفت: کنترل و آموزش فشار خون، اطلاع‌رسانی قبل از سفر، اجرای پویش بهبود رفتارهای ترافیکی، اطلاع‌رسانی نقاط حادثه‌خیز، برپایی خیمه‌های نماز، خدمات دوستدار کودک، توزیع بسته‌های فرهنگی، توزیع بسته‌های افطاری و برپایی غرفه طرح یاس اجرا و به  گردشگران و مسافرین نوروزی خدمت ارائه  شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دومین استان پرتردد کشور در نوروز با بیش از ۵ میلیون مسافر
  • فعالیت بشر دوستانه ۴۴ تیم سحاب هلال احمر مازندران
  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • اصفهان دومین استان گردشگرپذیر کشور در نوروز ۱۴۰۳ / لزوم افزایش ارائه خدمات به مسافران
  • اصفهان دومین شهر گردشگرپذیر کشور است/ لزوم افزایش ارائه خدمات به مسافران
  • فعالیت یکصد کمپ مطالعاتی ویژه دانش آموزان در فارس
  • ارائه خدمات مراکز مشاوره روانشناختی به ۲۷۵۶ دانش آموز همدانی
  • آموزش ایستگاهی به ۲۲۰۰ نفراز مسافرین نوروزی درمازندران
  • ابتکار بولونیا در افزایش مهارت و مشارکت اجتماعی جوانان
  • فعالیت ۲۹ پایگاه اعتکاف علمی در خراسان جنوبی