Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعادتمند پیامی را به هواداران استقلال داد.

طرفداری-  عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال امیدوار است بتواند سال خوبی را برای هواداران استقلال رقم بزند.

به گزارش طرفداری، احمد سعادتمند عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال در صفحه اینستاگرام شخصی خود متن زیر را در واکنش به اظهارنظرهایی که علیه او از سوی کادر فنی و بازیکنان استقلال مطرح شده بود، منتشر کرد:

برادر نازنینم سه روز است که رفتی و هرگز جدایی‌ات را نمی‌توانم فراموش کنم، اما با اجازه از روح بلندت که یک استقلالی ناب بودی و همچنین کسب اجازه از خانواده از امروز علی‌رغم اینکه سیستم بانکی به‌نوعی تعطیل است کارم را در استقلال بزرگ که این روز‌ها بدجوری مریض است آغاز خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرف‌های سرمربی محترم و بازیکنان غیرتمند را شنیدم و به نظرم کاملا حق دارند و نیاز به آرامش دارند. آنها دوست داشتند شب عید در کنار خانواده دغدغه‌ای نداشته باشند و این وظیفه ما است که تلاش کنیم این نگرانی‌ها برطرف شود. از تلاش‌های ارزشمند عزیزان فتح الله‌زاده، موسوی، خلیل‌زاده و منزوی تشکر می‌کنم و قطعا این عزیزان با همه وجود در کنار باشگاه بزرگ استقلال بودند و کمک خواهند کرد. باید در فضایی کاملا دوستانه و آرام و با صمیمیت کار‌ها را به انجام برسانیم. پاشنه را بالا کشیده آستین‌ها رو هم بالا بزنیم و دل هواداران را در سال جدید شاد کنیم. فکر می‌کنم دیگر بس است دل‌نگرانی هواداران. اگر چه به جنگ مشکلات فوق‌العاده بزرگ و متعدد خواهیم رفت، اما نفس گرم این خوبان (هواداران) که اگر صداقت ببینند تک تک آنها یک ستون برای باشگاه خواهند بود و ما دل‌گرم برای تلاش بیشتر.

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۹۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست لاپورتا از هواداران: ورزشگاه را زودپز کنید!

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، لحظاتی قبل از شروع بازی بارسا و پی اس جی، دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بار دیگر خوش‌بینی خود را به حضور بارسا در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها نشان داد.

او در گفت‌وگو با رسانه باشگاه بارسا گفت: «درست است که بازی بسیار مهمی است، اما من اصلاً استرس ندارم و نگران نیستم. به بازیکنانمان اعتماد دارم، آن‌ها بهترین بازیکنان ممکن هستند؛ بسیار با‌انگیزه هستند و همچنین به توانایی خود ایمان دارند.

همان‌طورکه به من گفته‌اند، آن‌ها تمام تلاش خود را انجام می‌دهند و استعداد و توانایی‌هایشان را برای صعود به نیمه‌نهایی نشان خواهند داد. هواداران نگران نباشند، بازیکنان اولین کسانی هستند که می‌خواهند تیم به موفقیت برسد.

هواداران هم نقش زیادی در این بازی دارند. آن‌ها بازیکن دوازدهم تیم هستند. خطاب به هواداران می‌گویم، بیایید با تبدیل المپیک به زودپز به تیم برای پیروزی کمک کنیم.»

دیگر خبرها

  • نگرانی بزرگ اوسمار در پرسپولیس | او نمی خواهد قهرمانی را به رقیب سنتی واگذار کند
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • تشکر بازیکنان پاری سن ژرمن از هواداران خود در ورزشگاه پس از پیروزی مقابل بارسلونا در اسپانیا / فیلم
  • تغییر قوانین هواداران فوتبال در عربستان
  • درخواست لاپورتا از هواداران: ورزشگاه را زودپز کنید!
  • مذاکره پرسپولیس با اوسمار برای قرارداد جدید
  • روزهای سخت مورایس؛ شرایط سپاهان پایدار می‌شود؟
  • لاپورتا درباره آینده ژاوی: همه چیز قابل بررسی است
  • کعبی: جایگاه و لیاقت فولاد اینجای جدول نیست/ کاری می‌کنیم هواداران قهر کرده آشتی کنند
  • صندلی مورایس روی نیمکت سپاهان لرزان است