Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد دریجانی مدیر کل بیمه سلامت استان یزد بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده پاسخگویی به سامانه ۱۶۶۶ بیمه سلامت در مورد بیماری کرونا به برخی استان‌ها واگذار شده است.

او افزود: روز‌های دوم و ششم فروردین نوبت استان یزد است تا پزشکان یزدی پاسخگوی تماس‌های تلفنی از سراسر کشور در این زمینه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریجانی ادامه داد: پزشکان پاسخگوی این سامانه، آموزش‌های لازم را نیز دریافت کرده اند و بعد از گرفتن شرح حال تماس گیرنده توصیه‌های لازم را به آن‌ها می‌کنند.

نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز در بازدید از روند اجرای این برنامه آن را اقدامی ارزشمند از سوی بیمه سلامت ارزیابی کرد که در بسیاری از موارد موجب افزایش روحیه، اعتماد به نفس و آرامش مردم می‌شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بیمه سلامت استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۹۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اختلال سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حسینی مدیر کل بیمه سلامت استان گفت: علت اختلال در سامانه نسخه نویسی بیمه سلامت، به روز رسانی و ارتقا این سامانه است و تا ۲۴ ساعت آینده این مشکل برطرف می‌شود.

قطعی و اختلال در سامانه نسخه نویسی بیمه سلامت در روزهای اخیر شهروندان را برای تهیه دارو با مشکل روبرو کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تعرفه های آندوسکوپی و کولونوسکوپی پاسخگوی هزینه‌ها نیست
  • پزشکان عوارض و اشتباهات دارویی را اطلاع دهند
  • پزشکان هرگونه عوارض و اشتباه دارویی را اطلاع دهند
  • پزشکان هرگونه اشتباه دارویی را به سازمان غذا و دارو اطلاع دهند
  • پزشکان عوارض و اشتباه دارویی را اطلاع دهند
  • تداوم اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی
  • ادامه اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی بیمه سلامت در اردبیل
  • رفع اختلال سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده
  • رفع اختلال در سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت