Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@11:20:25 GMT

«کرونا را شکست می‌دهیم» نقاشی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۹۴۸۳

«کرونا را شکست می‌دهیم» نقاشی می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان از برگزاری مسابقه نقاشی «کرونا را شکست می‌دهیم» خبر داد و گفت: به نفرات برتر این مسابقه جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

امیرعلی نیک‌بخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به تعطیلی کتابخانه‌های عمومی استان زنجان برای پیشگیری از شیوع کرونا، برنامه‌های متعددی از سوی این نهاد اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با اشاره به انجام فعالیت‌های مجازی در راستای توسعه امر کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه افزود: در تلاش هستیم که از این فرصت برای معرفی کتاب‌هایی که به تازگی تالیف شده است، استفاده کنیم.

وی در ادامه از برگزاری مسابقه نقاشی «کرونا را شکست می ‌دهیم» در روزهای تعطیلی کتابخانه‌های عمومی خبر داد و افزود: به دنبال شیوع ویروس کرونا و با هدف اشاعه فرهنگ کتابخوانی و غنی سازی اوقات فراغت، مسابقه نقاشی «کرونا را شکست می‌دهیم» برگزار می‌شود.

نیک‌بخش تصریح کرد: این مسابقه به دنبال شیوع ویروس کرونا و با هدف اشاعه فرهنگ کتابخوانی و غنی‌سازی اوقات فراغت ویژه گروه سنی کودک، چهار تا ۱۲ سال (متولدین ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۴) با محوریت کارهایی که در ایام تعطیلات کرونا و حضور در منزل انجام می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با اشاره به اینکه این مسابقه با ابزارهای مدادرنگی، آبرنگ، مداد شمعی و گواش برگزار می‌شود، گفت: در داوری آثار، کیفیت رنگ آمیزی، خلاقیت و کپی نبودن حائز اهمیت خواهد بود.
وی در ادامه گزارشی از سرانه مطالعه در استان ارائه کرد و گفت: استان زنجان همواره جزو سه استان برتر در سرانه مطالعه بوده است.

نیک‌بخش با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۸۵ هزار نفر در این استان معادل ۸.۵ درصد جمعیت کل استان، در کتابخانه‌های عمومی عضو هستند، تصریح کرد: تعداد کتابخانه‌های عمومی استان نیز 97 باب است.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان کتابخانه های عمومی نقاشی کتاب مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال الهلال عربستان روز چهارشنبه در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل میزبان خود، العین امارات، با نتیجه 2 بر 4 شکست خورد.

با این شکست، رکورد پیروزی‌های الهلال در 34 مسابقه در تمام تورنمنت‌ها متوقف شد، اما سالم الدوساری با گلزنی در این مسابقه توانست یک رکورد ویژه برای خود به ثبت برساند.

الدوساری در این بازی یکی از دو گل الهلال را به ثمر رساند و تعداد گل‌های خود را در این دوره از مسابقات به 5 گل رساند. این اولین باری است که الدوساری در یک فصل در لیگ قهرمانان آسیا 5 گل به ثمر می‌رساند. پیش از این بهترین آمار او 4 گل (در فصل 2021-2022) بوده است.

علاوه بر این الدوساری در 18 بازی اخیر خود در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا روی 17 گل تاثیرگذار بوده است (11 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل) که این یک آمار منحصربه‌فرد برای او محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ پیروزی ایران در اولین قدم با شکست تیم همسایه
  • ایران ۳ - افغانستان ۱/ پیروزی ایران در اولین قدم با شکست تیم همسایه
  • سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان
  • ‌نشست جنگ و صلح از منظر سعدی در شیراز برگزار می‌شود
  • بازگشت چند کتاب کمیاب به کتابخانه تربیت تبریز
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • تهاجم فرهنگی سابقه ۲۰۰ ساله دارد/ راه‌اندازی کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ»
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر
  • بزرگداشت مفاخر موجب اعتلای علمی‌ و فرهنگی آذربایجان غربی است