Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین کمالی، دبیر کل حزب اسلامی کار در گفتگو با پارسینه اظهار داشت: همه گروه‌های سیاسی باید فضای رقابتی و تجادلی را کنار بگذارند تا بلکه با حمیت بتوانیم فضای پر فشار فعلی را پشت سر بگذاریم.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه سخنانش گفت: در شرایطی که کشور همزمان ویروس کرونا، تحریم‌های نظام استکبار و نابسامانی‌های داخلی را تجربه می‌کند، شدیدا به این نیاز داریم که در کنار یکدیگر تلاش کنیم و با اتخاذ راه حل‌های مناسب و لازم مانع‌ها را یکی پس از دیگری از پیش رو برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کمالی همچنین افزود: مجلس یازدهم در حالی کمتر از سه ماه دیگر شروع به کار می‌کند که نگرانی‌هایی درباره رویکرد تهاجمیِ برخی از چهره‌های افراطی مجلس به وجود آمده است. آنهم در شرایطی که به معنای واقعی کلمه دچار گرفتاری و بحران هستیم. به همین دلیل توصیه چیزی جز این نمی‌تواند باشد، منتخبین ملت از همان جلسه اول بنا را فقط برای تلاش در راستای کاهش مشکلات بگذارند و از پرداختن به فضای چالشی و تنازعی پرهیز کنند.
وی در ادامه با اشاره به روز‌های کرونایی تصریح کرد: متاسفانه بخشی از مردم هنوز به درک صحیحی از شرایط نگران‌کننده نرسیده‌اند و اصرار به سفر دارند یا از تردد در معابر عمومی هراسی ندارند. این اهمال کاری در شرایطی است که اگر از شیوع ویروس کرونا جلوگیری نشود، با اوضاعی بسیار بد روبرو خواهیم شد که شاید در دهه‌های بعدی هم به آن اشاره شود. پس در چنین حالتی لازم است، همه خانه‌نشین شوند تا سلامت خود و اطرفیان‌شان به خطر نیفتد.
حسین کمالی در پایان صحبت‌هایش گفت‌: البته حتما خانه‌نشینی هزینه‌هایی گزاف را به مردم تحمیل می‌کند. اینجا باید دولت با وجود همه مشکلاتی که دارد و بودجه‌اش کم است، حداقل برای رفع حداقلی مشکلات معیشتی مردم چاره‌اندیشی کند. با این توضیح که کسری بودجه و هر موضوع دیگری، بی‌توجهی دولت به مردم با توجیه نمی‌کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کرونا مجلس پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۹۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) خاص‌ترین خانه این روز‌های ژاپن!

طراح داخلی و طراح Kseniia Kolesnikova، خانه شیشه‌ای را به عنوان یک اقامتگاه مستطیلی که میان ارتفاعات سنگی کوه قرار گرفته است، به تصور می‌کشد.

به گزارش عصرایران، این سازه که به لطف مجموعه‌ای از ستون‌های غوطه ور در آب بر فراز یک دریاچه شناور است، شامل بخش‌هایی از یک کانتینر حمل بار است که تقریبا به طور کامل با پانل‌های شیشه‌ای بزرگ پوشانده شده اند و به مناظر بدوی و سورئال اجازه می‌دهند تا بخشی از فضا‌های زندگی داخلی باشند.

Kolesnikova نمای بیرونی را با یک پوسته فلزی زنگ زده پوشانده که از خانه‌های ماهیگیری کوچک الهام گرفته شده است.

فضای داخلی خانه شیشه‌ای از یک پالت رنگی یکپارچه و از جنس شن و ماسه و سفال ساخته شده است. مصالح اصلی مورد استفاده سنگ طبیعی (مرمر، تراورتن) و چوب هستند.

طراح فضا را به سه قسمت اصلی تقسیم می‌کند: اتاق نشیمن-آشپزخانه با یک فضای مخصوص چایخوری، اتاق مطالعه و حمام در مرکز و یک اتاق خواب با حمام مجزا. لازم به ذکر است که دو قسمت مخالف هم بدون هیچ پارتیشنی به کوه متصل می‌شوند و به طبیعت اجازه می‌دهند تا نه تنها از پنجره‌ها بلکه از دل خانه نیز به فضای زندگی نفوذ کند.

کفپوش‌های شنی که یادآور باغ‌های سنتی ژاپنی هستند، اتاق چایخوری و فضای استراحت اتاق خواب را پر می‌کنند. در همین حال، یک فانوس به سبک ژاپنی نیز چراغ روشنایی فضای چایخوری را شکل می‌دهد.

دیگر خبرها

  • تکرار ماجرای هاشم آغاجری؛ حکم اعدام توماج صالحی در چه شرایطی اجرا نمی‌شود؟
  • ختم غائله‌ی شهرنو به روایت شیخ حسین انصاریان/ قسمت ۱
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • آیا قامت این قوم افراخته می‌شود؟
  • در وعده صادق مولفه‌های قدرت رژیم صهیونیستی ازهم فروپاشید
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • جنون زباله میلیاردر زاغه‌نشین
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) خاص‌ترین خانه این روز‌های ژاپن!