Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبادی پور در مصاحبه ای مفصل در خصوص همه چیز صحبت کرد.

طرفداری- دریافت کننده ایرانی تیم اسکرابلهاتوف می گوید بدون شک والیبال یکی از مهمترین ارکان زندگی من است چون این انتخاب با عشق انجام شده است.

به گزارش فارس، والیبال ایران در سال 98 برای دومین بار توانست جواز حضور در بازیهای المپیک را کسب کند. در ترکیب ایران ستاره ای حضور داشت که به گفته اکثر کارشناسان، همیشه روندی ثابت و رو به بالا داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ستاره جوان که لژیونر شدن را هم تجربه کرده، حالا به یکی از ارکان اصلی والیبال ایران تبدیل شده است. میلاد عبادی پور سابقه حضور در تیم ملی نوجوانان ایران در مسابقات زیر 21 سال جهان 2013 و تیم ملی جوانان در قهرمانی جوانان آسیا را در کارنامه دارد. عبادی پور که جوان ترین بازیکن ایران در لیگ جهانی 2014 بود، در سال 1393 پس از دو سال حضور در کاله به شهرداری ارومیه پیوست.

او سال بعد را در بانک سرمایه که با قهرمانی در لیگ برتر همراه بود، سپری کرد و در سال 1396 به صورت قرضی به الریان قطر پیوست. او در سال 2017 با عقد قراردادی یک ساله از تیم بانک سرمایه به تیم اسکرا بلچاتوف پیوست و به این ترتیب نخستین بازیکن ایرانی نام گرفت که در لیگ لهستان بازی کرده است.

تیم ملی والیبال ایران در حالی که از میلاد عبادی پور در ترکیب اصلی اش بهره می برد، موفق شد به عنوان تیم دوم جدول رده بندی دور مقدماتی، در جمع شش تیم نهایی لیگ ملت های 2019 راه پیدا کند و به عنوان پنجمی هم برسد.

دریافت کننده والیبال ایران در لیگ ملت های 2019 با نظر ایگور کولاکوویچ و کادر فنی در بیش تر بازی ها به عنوان بازیکن اصلی به میدان رفت و توانست امتیازات زیادی را با اسپک، دفاع و سرویس های خود به دست بیاورد. بعد از این مسابقات، عبادی پور همراه ایران در مرحله نخست انتخابی المپیک توکیو در روسیه به میدان رفت. ایران در این مرحله، با شکست دادن کوبا و مکزیک و باخت برابر روسیه نتوانست جواز حضور در المپیک توکیو را بدست بیاورد، اما در رقابت های انتخابی قاره آسیا به میزبانی چین توانست صعود را برای دومین بار تجربه کند.

از جمله موفقیت های عبادی پور در رده ملی می توان به کسب مدال برنز جام قهرمانان قاره ها در سال 2017 به میزبانی ژاپن اشاره کرد. قهرمانی در جام ملت های آسیا در سال 2019 و کسب دو مدال طلا در بازی های آسیایی 2014 و 2018 از دیگر افتخارات این دریافت کننده خوب والیبال ایران است.

خبرگزاری فارس به بهانه فرا رسیدن سال 1399 و موفقیت های میلاد عبادی پور مصاحبه ای را با وی انجام داده است و متن صحبت های وی را در ادامه می خوانید:

سال 98 اتفاقات بد مختلفی رخ داد؛ از سیل نوروزی شروع شد تا خشکسالی و هوای آلوده و مشکلات اقتصادی و در نهایت شیوع ویروس کرونا... فکر می کردید اینگونه بشود؟ از سخت تر هم داریم؟

همه ما بی صبرانه منتظر تحویل سال جدید بودیم چون در سال 98 واقعاً اتفاقات خوبی برای ما رخ نداد. امیدوارم در سال 99 همه چیز رو به بهبودی باشد و سال خوبی پیش روی مردم خوب کشورمان باشد. متاسفانه در سالی که گذشت شاهد همه جور اتفاقات و مشکلات بودیم، اما مردم ایران بازهم با صبوری توانستند این مشکلات را پشت سر بگذارند. امیدوارم شرایط رفته رفته برای مردم ایران بهتر شود و شاهد روزهای خوبی در کشور عزیزمان باشیم.

اگر به عقب برگردید باز هم والیبال را انتخاب می کنید؟ چرا؟

قطعاً اگر به عقب بازگردیم، بازهم والیبال را انتخاب می کنم، چون این انتخاب با عشق انجام شده و اصلاً از آن پشیمان نیستم. بدون شک والیبال یکی از مهمترین ارکان زندگی من است و امیدوارم بتوانم تا زمانی که بازی می کنم، در اوج باشم.

آیا حال والیبال ایران خوب است؟

شاید از دید برخی، پاسخ به این سوال منفی باشد، اما به این سوال جور دیگری پاسخ می دهم. فکر می کنم با صعود والیبال ایران به المپیک ناخودآگاه حال این رشته و تمامی اعضای این خانواده خوب خواهد شد. خوشبختانه سال گذشته با قدرت و همدلی توانستیم جواز حضور در المپیک را کسب کنیم تا انشالله دومین حضورمان در این میدان بزرگ را تجربه کنیم. صعود والیبال ایران به المپیک روی همه چیز تاثیر می گذارد و حتی بازیکنان لیگ برتر ایران هم می توانند از آن سود ببرند.

در لهستان به یکی از ستاره‌ها  و محبوب‌ترین های اسکرابلهاتوف  تبدیل شدید. شرایط لهستان چگونه است؟

خدا را شکر شرایط لهستان از ابتدا برای من خوب بود. با قدرت زیاد آماده حضور در رقابت های پلاس لیگا و ... شدیم. امسال ویروس کرونا کمی شرایط را سخت کرد. من روزهای بسیار خوبی را در لهستان تجربه کردم و از نظر فنی و ذهنی پیشرفت زیادی داشتم. شرایط حرفه ای بدون شک روی تمام موارد تاثیر می گذارد و یک بازیکن با قرار گرفتن در این شرایط می تواند هر روز پیشرفت کند. من انگیزه بالایی داشتم و خوشبختانه خیلی خوب توانستم جای خود را در تیم و البته بین هواداران پیدا کنم. امسال هم شرایط نسبتاً خوبی داشتیم، اما شیوع ویروس کرونا بازی ها را تعطیل کرد.

شرایط کرونا در لهستان چگونه است؟

تاکنون باید بگویم که شرایط چندان جدی و وخیم نشده، اما خبرهایی که از کشورهای مختلف منتشر می شود همه را نگران کرده است. فکر نمی کنم در لهستان تعداد مبتلایان به 100 هم برسد. خوشبختانه از روز اول خیلی خوب توانستند این ویروس را کنترل کنند. قرنطینه کردن شهرهای بزرگ لهستان در همان روزهای ابتدایی موجب شد تا این ویروس شیوع چندان زیادی نداشته باشد.

مهمترین تفاوت والیبال ایران و لهستان چیست؟

برای پاسخ به این سوال می توان به صورت مفصل صحبت کرد، اما اگر بخواهم خلاصه به این سوال پاسخ دهم باید بگویم لیگ لهستان بسیار حرفه ای است. در کلمه «حرفه ای» یک دنیا حرف نهفته است که شامل تمام موارد می شود. فکر می کنم مهمترین تفاوت والیبال ایران و لهستان در همین یک کلمه خلاصه می شود.

تماشاگران ایرانی پرشورتر هستند یا لهستانی‌ها؟

واقعاً هر دو کشور تماشاگران پرشوری دارند، اما سبک تشویق کردن در سالن ها متفاوت است. نمی توانم بگویم کدام بهتر و کدام بد است، چون این موضوع به فرهنگ کشورها مربوط می شود و در شرایط مختلف تاثیرات مخصوصی دارد.

بعد از رفتار زشت کوبیاک نسبت به ایران و ایرانی‌ها و با توجه به محبوبیت او در کشورش نگرانی خاصی از حضور در لیگ این کشور نداشتید؟!

اگر بخواهیم درموردر فتار زشت کوبیاک صحبت کنیم باید بگویم که حتی لهستانی ها هم رفتار کاپیتان تیم ملی خود را تایید نمی کنند. چند بازیکن تیم ملی لهستان عضو اسکرابلهاتوف هستند و من چند بار درمورد این اتفاقات با آنها صحبت کردم. آنها هم به من گفتند که مردم لهستان هم رفتار کوبیاک را تایید نمی کنند. من، سیدمحمد موسوی و پوریا فیاضی هم که مدتی در لهستان بود هیچ نگرانی خاصی نداریم، چون کوبیاک نمی تواند برای بازیکنانی همچون ما مشکلی ایجاد کند.

چرا پوریا فیاضی نتوانست در پلاس لیگا ماندگار شود؟

هیچ ایده و نظری در این خصوص ندارم. شاید بهتر باشد پوریا خودش در این خصوص اظهارنظر کند. من هیچگاه درمورد شرایط یک بازیکن دیگر نمی دهم، مخصوصاً در مورد بازیکنی که نیم فصل در لهستان بود و پس از آن به کشورش بازمی گردد. خیلی بهتر است که فیاضی خودش در این مورد صحبت کند و از شرایط و اتفاقات بگوید.

با آمدن سیدمحمد موسوی به لهستان شرایط برایتان بهتر شد؟

موسوی عضو تیم اولیشتن است. شهری که سید در آن بازی می کند، با شهری که من در آن مستقر هستم، فاصله خیلی زیادی دارد. فاصله شهرها حدود 5-6 ساعت است و فکر می کنم در این مدت ما تنها دو بار با هم ملاقات داشتیم. بار اول در بازی رفت تیم های اسکرابلهاتوف و اولیشتن بود و یک بار هم که سید به شهری که من در آن مستقر هستم آمد و توانستیم یکدیگر را ببینیم، اما با هم در تماس هستیم.

چقدر با سید وقت می گذرانی؟

ما برای والیبال به لهستان آمده ایم و زمان زیادی نداریم که بتوانیم با هم بگذرانیم. ما با هم صحبت های زیادی می کنیم، اما واقعاً زمان زیادی نداشتیم که در کنار هم باشیم.

با کدام بازیکن تیمتان ارتباط بهتری دارید؟

با همه بازیکنان رفاقت خاصی دارم. در تیم ملی ایران هم با تمام بازیکنان ارتباط خوبی دارم، اما اگر بخواهم یک بازیکن را انتخاب کنم لیبروی تیم مان را انتخاب می کنم، چون از فصل اولی که به اسکرابلهاتوف آمده ام ارتباط خوبی با او دارم.

تعطیلات در لهستان چیکار می کنید؟

ما یک دوست ایرانی بسیار خوب در لهستان داریم که فاصله ما با آنها حدود 20 دقیقه است. ارتباط خوبی با آنها داریم و اگر تعطیلی ما بلند مدت هم باشد، ترجیح می دهم با همسرم با مسافرت های کوتاه مدت بروم.

تاکنون چقدر زبان لهستانی یاد گرفته اید و آیا توانسته اید به بازیکنی زبان فارسی را یاد بدهید؟

درمورد یادگیری و آموزش زبان کمی ضعیف عمل کردیم، اما مشکل از ما نیست. لغات یا جمله هایی که باید به لهستانی ها یاد بدهیم برای آنها بسیار سخت است و نمی توانند خیلی راحت آنها را بیان کنند.

بیشترین سوالی که از شما درمورد  ایران می شود چیست؛ تحریم، سیاست، فرهنگ یا ...؟!

درمورد این مسائل هیچ صحبتی نمی شود؛ مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد و اخبار موضوعی را بیان کند.

تلخ ترین و شیرین اتفاق سال های ورزشی‌تان چه بوده؟

در دنیای ورزش اتفاقات تلخ و شیرین زیادی رخ می دهد، اما تلخ ترین اتفاقی که رخ داد از دست دادن دو مربی خوب والیبال ایران به نام های مرحوم حسین معدنی و مرحوم رضا ابراهیمی بود. درگذشت این دو مربی عزیز برای جامعه والیبال واقعاً تلخ بود و امیدوارم خدا آنها را رحمت کند. شیرین ترین اتفاق هم بازی کردن در میدان بزرگی به نام المپیک است. صعود به المپیک بعد از بیش از 50 سال اتفاق بسیار شیرینی برای والیبال ایران بود.

اگر فرصت تصحیح داشتید، کدام اشتباهتان را مرتکب نمی شدید؟

به هر حال هر آدمی در زندگی اش دچار اشتباهاتی می شود و من هم از این موضوع استثنا نیستم، اما در حال حاضر به پاسخ این سوال فکر نکرده ام و چیزی به ذهنم نمی رسد.

دوست داشتید جای کدام ورزشکار بودید؛ چرا؟

من جایگاه کنونی خودم را دوست دارم. من به عنوان یک ورزشکار از شرایط و جایگاهی که دارم راضی هستم.

کدام ورزشکار الگوی تان بوده است؟

از ابتدا الگوی خاصی نداشتم، اما تلاش می کنم نکات مثبت از هر آدمی را یاد بگیرم و از آن استفاده کنم.

آخرین فیلمی که دیدید و کتابی که خواندید و موزیکی که گوش دادید چه بود؟

آخرین سریالی که دیدم، خارجی بود. آخرین کتابی هم که خوانده ام، کتاب چهارمیثاق بود، اما درمورد موزیک نمی توانم به یک مورد خاص اشاره کنم، چون در روز شاید بیش از 100 موزیک گوش کنم، چون علاقه خاصی به موزیک دارم.

ستاره محبوب تان در سینما و موسیقی چه کسی است؟

بازیگران و خواننده های زیادی را دوست دارم که هر کدام در سبک های خود واقعا عالی و هنرمند هستند. برای مثال مهران مدیری، پیمان معادی، نوید محمدزاده، مهران غفوریان ، جواد رضویان و ... که همگی واقعا خوب هستند و نمی توان فقط به نام یکی از آنها اشاره کرد. درمورد موسیقی هم باید به چهره های سرشناسی همچون محمدرضا شجریان، علی زندوکیلی و ... اشاره کنم. این سوال بسیار سخت است و نمی توان فقط نام یک یا دو هنرمند را عنوان کرد.

خودتان را به یکی از سین های هفت سین تشبیه کنید!

اولین چیزی که به ذهنم رسید «سنجد» بود. (باخنده)

اگر قرار باشد کشوری به غیر از ایران را برای زندگی انتخاب کنید، کدام کشور انتخاب شماست؛ چرا؟

لهستان را انتخاب می کنم، چون با توجه به شناختی که از این کشور پیدا کرده ام بسیار با روحیاتم سازگار است.

کدام کشور دنیا را ندیده اید و دوست دارید ببینید؟

کشور هند را تاکنون ندیده ام و مسابقاتی هم در این کشور برگزار نشده است، اما دلم می خواهد این کشور را ببینم.

مهمترین آرزوی زندگی تان چیست؟

سلامتی و خوشبختی برای همه مردم در همه جای دنیا مهمترین آرزوی من است.

یک دعا بکنید...

انشالله که شرایط در همه جای دنیا خیلی زود به حالت خوب خود بازگردد.

سال پیش رو را چطور می بینید؟

ما سال بسیار سختی را پشت سرگذاشتیم. امیدوارم سال 99 سال خوبی برای همه مردم ایران باشد و غیر از این نمی توانم دعای دیگری بکنم.

اگر قرار باشد یک نفر را در این دنیا حذف کنید، چه کسی خواهد بود؟

کسی را حذف نمی کنم، چون اصلاً به حذف افراد فکر نمی کنم.

اگر قرار باشد برای زندگی به یک جزیره یا یک سیاره دیگر بروید و یک نفر را با خود ببرید، انتخاب تان چه کسی خواهد بود؟

قطعاً هر جای دنیا که بروم همسرم را با خودم خواهم برد.

اهل فوتبال هم هستید؟ طرفدار که تیم یا بازیکن هستید؟

تیم های زیادی در دنیا وجود دارد که مردم از آنها حمایت می کنند، اما من با توجه به شرایطی که دارم فرصت زیادی برای تماشای مسابقات فوتبال دارم. ضمن اینکه تاکنون  به این موضوع فکر نکرده ام که طرفدار چه تیمی هستم. می دانم که بازیکنان بزرگی همچون رونالدو، مسی، نیمار، سوارز و ... هستند که خیلی از مردم هوادار آنها هستند. من هم از دیدن بازی این ستاره ها در زمین فوتبال لذت می برم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میلاد عبادی پور والیبال ایران ویروس کرونا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۹۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز علاقه شدید مردم ترکمنستان به این ستاره تیم ملی ایران

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتبال کشورمان روز گذشته برای برگزاری دیدار برگشت مقابل ترکمنستان در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا، عازم ترکمنستان شد. ملی‌پوشان ایران پس از طی مسافت یک ساعته و نیمه و ورود به فرودگاه این کشور، مورد استقبال برخی اعضای سفارت‌خانه ایران در عشق آباد قرار گرفتند. این افراد از برخی بازیکنان مثل طارمی و آزمون امضا و عکس یادگاری گرفتند.

تمیزی، سفید بودن رنگ بیشتر ساختمان‌ها، اتومبیل‌ها و آرامش موجود در پایتخت ترکمنستان مورد توجه اعضای تیم قرار گرفت. یکی از مسئولان تلویزیون ترکمنستان پس از حضور تیم ملی در این کشور، پیروزی ۵ بر صفر ایران در بازی رفت را به اعضای تیم تبریک گفت. تیم ملی در هتل ۵ ستاره ییلدیز که بهترین هتل عشق آباد است مستقر شده. محلی که امکاناتش مثل اتاق و غذا‌ها مورد رضایت ملی‌پوشان قرار گرفته و با ورزشگاه این شهر که فردا دیدار ۲ تیم در آن برگزار می‌شود، حدود ۱۵ دقیقه فاصله دارد.

عشق آباد در حال حاضر هوایی ابری و مانند تهران بهاری دارد. سردار آزمون، مهاجم مصدوم ترکمن تیم ملی که بازی فردا را از دست داده بیش از سایر بازیکنان مورد توجه مردم ترکمنستان قرار گرفته و حتی خلیل آزمون، پدر او نیز روز گذشته با حضور در عشق آباد به استقبال کاروان تیم ملی رفت. شاگردان امیر قلعه‌نویی صبح امروز تمرین بدنسازی خود را در هتل انجام داده و از ساعت ۱۷:۳۰ نیز اولین و آخرین تمرین خود را در ورزشگاه محل برگزاری بازی که جمن مصنوعی دارد برگزار می‌کنند. دیدار ۲ تیم از ساعت ۱۸:۳۰ فردا انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • شرایط برای شیوع عوامل خسارت‌زای مرکبات در استان بوشهر فراهم است
  • کشاورزان بوشهری مراقب شیوع بیماری زنگ زرد گندم باشند
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • کاش هیچ وقت به استقلال نمی‌رفتم!/ اگر زمان به عقب برگردد...
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • ابراز علاقه شدید مردم ترکمنستان به این ستاره تیم ملی ایران
  • کوشکی: شاهد وسیع‌ترین موج روزه خواری علنی در تاریخ جمهوری اسلامی هستیم/ آقایان رئیسی و اژه ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام زمان (عج) پاسخی برای شیوع گسترده روزه خواری در جمهوری اسلامی ایران دارید؟
  • غرب‌گرا‌ها علاقه ندارند روابط ما با روسیه بهتر شود