Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از چهار مورد نقض آتش‌بس در سوریه طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: طرف روسی کمیته مشترک روسیه و ترکیه که در حال بررسی موضوعات مربوط به نقض آتش بس است، چهار مورد نقض آتش بس از جمله یک مورد در حماه و سه مورد در لاذقیه را به ثبت رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام روسیه، طی شبانه‌روز گذشته ۳۶ پناهجوی سوری از لبنان به خانه‌های خود بازگشتند.

دولت سوریه با همراهی مبارزان مقاومت بنابر حق قانونی و حاکمیتی خود، از مدتی پیش عملیات آزادسازی آخرین پناهگاه تروریست‌های چندملیتی، یعنی استان ادلب را آغاز و با پیشروی‌های خیره‌کننده بخش زیادی از این استان را از اشغال عناصر تروریستی آزاد کرد. در حال حاضر، اما مهمترین مانع پیش روی نیرو‌های ارتش سوریه، تهدید‌های دولت ترکیه است که آشکارا اعلام کرده که «مانع پیشروی ارتش سوریه در استان ادلب خواهد شد».

در همین خصوص، ولادیمیر پوتین و رجب طیب اردوغان، روسای جمهور روسیه و ترکیه پس از دیدار و گفتگو درباره اوضاع استان ادلب در سوریه، برای اعلام آتش‌بس در منطقه و ایجاد گذرگاه انسانی به توافق رسیدند.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش بس سوریه ادلب سوریه تحولات خاورمیانه آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۹۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از پاسخ قاطعانه مهرزاد دانش تا قدردانی از تحقق «وعده صادق»

در پی حملات تنبیهی و عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی، واکنش های فرهنگی، هنری همچنان ادامه دارد.

مهرزاد دانش منتقد سینما در واکنش به توییت یکی از نمایندگان مجلس آمریکا که ملت و کشور ایران را تروریست نامیده، با اشاره به تاریخ و تمدن چند هزار ساله ایران پاسخ او را داده است.

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به توییت شیلا جکسون‌لی که در حساب کاربری خود در فضای اجتماعی نوشته بود: « ایرن یک ملت تروریست است. آن‌ها به تازگی یک حمله تروریستی نامتناسب علیه متحد ما اسرائیل انجام داده‌اند. جهان آزاد و ایالات متحده در برابر ملت تروریست و ظلم و ستمی که آن را ترویج می‌کند، خواهد ایستاد.»

مهرزاد دانش هم در پاسخ مستقیم به این نماینده برایش نوشته است: آیا ما یک ملت تروریست هستیم؟ احمق! نگاهی به تاریخ فقیر کشور خود که پر از نژادپرستی و کشتار بومیان، جنگ‌های داخلی طولانی و جنایات در ویتنام، هیروشیما و ناکازاکی است، بیندازید و سپس ملتی با تمدن شکوهمند ۵۰۰۰ ساله را تروریست خطاب کنید.


قدردانی انجمن‌های هنرهای نمایشی سراسر کشور از تحقق «وعده صادق» 
همچنین انجمن‌های نمایشی سراسرکشور، ضمن قدردانی از دلاورمردانی که در کشور، آرامش و امنیت را برقرار کرده‌اند، تحقق «وعده صادق» را نشان اقتدار ملی و قدرت بازدارندگی کشور دانستند.   
به گزارش روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی، در متن تبریک و قدردانی که پس از عملیات مقتدرانه اخیر نیروهای امنیت کشور، توسط انجمن‌های هنرهای نمایشی سراسر کشور، صادر شده، آمده است: بسم الله الرّحمن الرّحیم... إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ 
بهارانه‌ی «وعده صادق» جان دل مسلمین داغدیده و کودکان مظلوم سرزمینی بود که سالهاست فریاد می‌زنند به خون‌خواهی و حق‌طلبی. عملیات «وعده صادق» نشان از اقتدار ایران اسلامی و قدرت بازدارندگی کشور در مقابل هر شیطنتی است که به خاک ارزشمند و منافع ملی ایران اسلامی چشم دوخته است و این وعده وعده‌ای است راستین، وعده‌ای که با اذن رهبر مسلمین جهان عملیاتی شده است.  
خانواده بزرگ تئاتر ایران به ویژه انجمن‌های نمایشی ایران، ضمن حمایت از این پاسخِ کوبنده و گرامی داشت یاد و خاطره سرداران شهید سلیمانی، زاهدی و مردان شجاعی که در حریم قدس شریف و برای آزادی فلسطین مظلوم گام در مسیر شهادت گذاردند، قدردان دلاور مردانی هستند که امنیت و آرامش امروز ایرانِ سربلند، ارمغان درایت و شجاعت آنهاست. 
بی شک این تنبیهِ مختصر، درس بزرگی است به کشورهایی که گاهی به جسارتی رجزی می‌خوانند برای مردم ایران و نمی‌دانند بزرگی این ملت ولایی را. رحمی نباید کرد بر این غاصبان وقتی کودک‌کشی فخر است در قاموس اسراییل.»

این باکس خبری بروز رسانی می‌شود

دیگر خبرها

  • پرینچک: ترکیه حریم هوایی خود روی آمریکا و اسرائیل را ببندد
  • حمله به کلیسای آشوریان در سیدنی، اقدام تروریستی بود
  • سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح: پای هر متجاوزی را قطع می‌کنیم
  • هشدار سخنگوی نیروهای مسلح به برخی دولتها و رژیم صهیونیستی
  • دست از حمایت رژیم اسرائیل شرور، قانون شکن، تروریست بردارید
  • بررسی نقش ایران، ترکیه و روسیه در معادلات قفقاز
  • از پاسخ قاطعانه مهرزاد دانش تا قدردانی از تحقق «وعده صادق»
  • ماهیت واقعی تروریست‌های مدعی دفاع از قوم بلوچ
  • موساد به اردوگاه الهول سوریه نفوذ کرد
  • نفوذ سرویس موساد به اردوگاه الهول سوریه