Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-20@04:13:22 GMT

سفر استانی جهانگیری برای پیگیری مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۳۹۸۴۸

سفر استانی جهانگیری برای پیگیری مقابله با کرونا

معاون اول رئیس‌جمهور برای شرکت در جلسات استانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا به خراسان رضوی، مازندران و گیلان سفر می‌کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور فردا (یکشنبه) سفری دو روزه به استان‌های خراسان رضوی، مازندران و گیلان خواهد داشت و در جلسات استانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در این استان‌ها شرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین در جریان این سفرها، در خصوص برنامه‌ها و تدابیر محلی استان‌های فوق‌الذکر برای پیشگیری، مدیریت و مقابله با ویروس کرونا و اقدامات انجام‌شده برای درمان مبتلایان کرونا و بررسی نیازهای ضروری به اقلام بهداشتی و درمانی با مدیران این استان‌ها گفتگو خواهد کرد و از نزدیک در جریان روند رسیدگی و ارائه خدمات درمانی در این سه استان قرار خواهد گرفت.

برنامه سفرهای معاون اول رئیس‌جمهور به استان‌های درگیر کرونا، در راستای سرکشی و نظارت بر روند پیشگیری و مقابله با کرونا است که از روز پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ با حضور در جلسه پیشگیری و مقابله با کرونا استان تهران آغازشده است.

انتهای پیام/4106/

منبع: آنا

کلیدواژه: جهانگیری کرونا ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا پیشگیری و مقابله با کرونا معاون اول رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۹۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود

رئیس جمهور با اشاره به بررسی روند توسعه در استان سمنان، بیان کرد: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به سمنان در جمع خبرنگاران در فرودگاه سمنان، اظهار داشت: توفقی شد تا امروز در استان سمنان، استانی که مردمان متدین و استانی برخوردار از علم و دانش و به ویژه برخوردار از دانشمندان و فرهیختگان حضور حضور داشته باشم.

وی افزود: استان سمنان استان صنعتی، معدنی و کشاورزی است که ظرفیت خوبی دارد.    

رئیس جمهور با اشاره به بررسی روند توسعه در استان سمنان، بیان کرد: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیگیری انعطاف شغلی بانوان و مادران شاغل مدنظر دولت سیزدهم است
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • دولت رفع ناترازی در تولید برق را پیگیری می‌کند + فیلم
  • واحدهای تعطیل سمنان احیا شد/ رئیس جمهور: تلاش برای رفع کم آبی
  • واحد های تعطیل سمنان احیا شد/ رئیس جمهور: تلاش برای رفع کم آبی
  • رئیس‌جمهور وارد سمنان شد
  • رئیسی: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود
  • رییس جمهور ایران اسلامی وارد سمنان شد
  • دومین سفر استانی رئیس جمهور به سمنان
  • برنامه‌های سفر استانی رئیس جمهور به سمنان