Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسین بی نیاز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به بروز بیماری کرونا یکی از راهکارهای پیشگیری از این بیماری قطع زنجیره انسانی است که با روش‌های مختلف و تعطیلی کسب و کار و سفرهای نوروزی برای تحقق آن اقدام شده است.

وی افزود: ممنوعیت ارائه هرگونه خدمات حوزه گردشگری طی نوروز ۹۹ در ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا در قزوین مورد تاکید قرار گرفته است و همه ملزم به رعایت آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول اطلاع رسانی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در قزوین اظهار داشت: با برگزاری شانزدهمین و نخستین نشست این ستاد در سال جدید شب گذشته به ریاست استاندار برگزار و در این نشست تاکید شد تا با جدیت از ورود خودروهای با پلاک استان‌های با درگیری بالا با کرونا به قزوین جلوگیری شود.

این مسؤول گفت: در این نشست مقرر شد حضور چرخشی کارمندان در ادارات استان تا ۱۵ فروردین ماه تداوم یابد بدین شکل که روزانه نیمی از کارمندان از منزل به شکل دور کاری فعالیت داشته باشند.

وی اظهار داشت: در این نشست مقرر شد کنترل مبادی ورودی و خروجی‌های استان و غربالگری در این مکان‌ها با قوت و جدیت بیشتری از سوی نیروهای انتظامی و هلال احمر دنبال و پیگیری شود.

مسؤول اطلاع رسانی ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا در قزوین اظهار داشت: در این نشست استاندار از تشکل‌های مردم نهاد و خیران خواست تا در زمینه تأمین تجهیزات بیمارستانی مربوط به مقابله با کرونا برای پزشکان و پرستاران مانند گان، ماسک و روپوش همکاری بیشتری داشته باشند.

بی نیاز افزود: استاندار قزوین در این نشست همچنین دستور داد تا کنترل سایت جمع آوری زباله و دفع بهداشتی پسماند در سایت محمدآباد با جدیت از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست تشدید شود.

وی ادامه داد: استاندار قزوین در این نشست از بهزیستی خواست تا شرایط بهداشتی و مراقبتی پیشگیری از کرونا در مراکز نگهداری سالمند با توجه آسیب پذیری بالای این قشر تشدید شود.

بی نیاز همچنین گفت: استاندار قزوین در این نشست بر بسیج همه دستگاه‌ها برای مقابله با کرونا تاکید کرد و از مردم خواست تا با ماندن در منزل به مسؤولان و تیم درمان برای شکست کرونا کمک کنند.

وی اضافه کرد: استاندار در این نشست همچنین با اشاره به نام گذاری سال جدید به نام جهش تولید، اظهار داشت باید برای حل مشکلات تولید در سال ۹۹ گام‌های بلندترین برداریم تا شاهد تحقق شعار امسال باشیم.

بی نیاز از شهروندان خواست از مسافرت به سایر نقاط کشور خودداری کرده و برای تضمین سلامت خود در منزل بمانند تا آسیب نبینند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بهزیستی زباله گردشگری نوروز ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بی نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۹۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود

سیدمحمود محسنی‌الحسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرر: در حوزه قضائی غربالیز با توجه به مساعد بودن موقعیت جغرافیایی برای تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی اقدامات گسترده‌ای دارند که شناسایی و برخورد قانونی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برای پیشگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی اقدامات پیشگیرانه‌ای نیز صورت می‌گیرد، ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و در میان بودن امنیت غذایی کشور مردم نیز باید برای پیشگیری از این سوءاستفاده گری‌ها همراهی لازم را با مسئولان داشته باشند.

محسنی‌الحسینی عنوان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره ۱۳۱ تماس گرفته و گزارش خود را ارائه دهند تا در اسرع وقت از هر گونه تخریب و تغییر اراضی جلوگیری شود.

کد خبر 6086628

دیگر خبرها

  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز
  • صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند
  • پیشگیری از وقوع سیل در ابرکوه
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • بررسی اولویت‌های امسال هرمزگان در نشست شورای برنامه ریزی
  • اصلاح و رفع ۳۱ نقطه حادثه خیز در استان همدان
  • بررسی جدیدترین پیشرفت‌های درمان سرطان‌های دستگاه‌های ادراری
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان