Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار سپاه عاشورا با اشاره به همدلی موجود بین کادر درمانی سپاه عاشورا برای شکست کرونا، گفت: ۲۵۰ نفر از بهیاران، پزشکان و پرستاران بازنشسته سپاه برای کمک به کادر درمانی استان اضافه شده‌اند.

سردار عابدین خرّم در جلسه قرارگاه زیستی امام رضا(ع) سپاه عاشورا که به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور فرمانده کل سپاه برگزار شد، با ارائه گزارشی از اقدامات سپاه عاشورا برای مقابله با کرونا، اظهار کرد: بیمارستان شهید محلاتی تبریز بیش از ۵۰ درصد تخت‌های خود را برای بستری و درمان بیماران کرونایی اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: قرارگاه بسیج ملی استان از همان روزهای اول شیوع ویروس راه اندازی شد و در قالب این قرارگاه ۷۹۵۲ نفر بسیجی در ۱۱۲۴ خانه بهداشت و مرکز بهداشت استان، بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر را غربالگری کردند.

سردار خرّم به اقدامات محله‌ای سپاه عاشورا برای مبارزه با کرونا اشاره کرده و گفت: با افزایش آمار مبتلایان، از دو هفته قبل درکنار قرارگاه زیستی امام رضا(ع)، قرارگاه مردمی نیز توسط سپاه استان تشکیل شده که تمرکز اصلی این قرارگاه رسیدگی به اقشار ضعیف و مناطق حاشیه نشین بوده که بیش از ۲۱ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در این ‌مناطق توزیع شده است.

وی با بیان این‌که علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی، برای رفع آلودگی محیطی، بیش از دو میلیون متر مربع از معابر اصلی و فرعی استان ضدعفونی شده است، افزود: ضدعفونی معابر اصلی توسط خودروهای رفع آلودگی "درخش" و "روتست" و ضدعفونی معابر فرعی و پر تردد نیز توسط بسیجیان عزیز انجام شده است.

وی از راه اندازی ۲۱ کارگاه مردمی برای تولید ماسک توسط گروه‌های جهادی بسیج اشاره کرده و گفت: بیش از ۱۴ هزار نفر از بسیجیان در این کارگاه‌ها و تیم‌های ضدعفونی مشغول به خدمت رسانی هستند.

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر مقابله با سودجویان خاطنشان کرد: پنج انبار احتکار اقلام بهداشتی از قبیل دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی نیز توسط اطلاعات سپاه عاشورا کشف شده و در اختیار مبادی توزیع قرار گرفته است.

در ادامه فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اقدامات انجام شده در سپاه استان تقدیر کرده و اظهار امیدواری کرد، آذربایجان شرقی از جمله استان‌های پیشرو در مهار و شکست ویروس کرونا باشد.

سردار حسین سلامی تاکید کرد: با هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب، با همت مردم و نیروهای مسلح و تلاش شبانه روزی کادر درمانی از این مرحله به سلامت عبور خواهیم کرد.

جلسه قرارگاه زیستی امام رضا(ع) استان به ریاست فرمانده کل سپاه و ارائه گزارش اقدامات سپاه عاشورا برای مقابله با کرونا برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس سپاه عاشورا کادر درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۳۹۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یکصدونوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان

نماینده ولی فقیه در استان در این جلسه ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوم ازدیبهشت سال ۱۳۵۸ گفت: سپاه نهادی انقلابی به منظور حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های ان به دستور امام راحل تاسیس شد در این مدت خدمات شایانی داشته است.

حجت الاسلام و المسلین آل هاشم افزود: عملیات وعده صادق توسط سپاه پاسداران که مایه غرور و افتخار ملی کشورمان شد و به دنیا نشان داد هیچ کشوری حق ندارد به کشورمان نگاه چپ کند.

وی با بیان اینکه اقدامات فراجا در زمینه عفاف و حجاب و اجرای «طرح نور» بسیار موثر بوده است اظهار داشت: مخصوصا اینکه خیلی از بانوان این تذکرات را می‌پذیرند، اما باید این اقدام فرهنگی را از خودمان شروع کنیم و اگر این موضوع در نهاد‌ها، سازمان‌ها و ادارات توسط مدیران اجرایی شود در بیرون هم درست خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی هم گفت: در خصوص عفاف و حجاب انچه که در نمازجمعه در خصوص وظایف مدیران درادارات گفته شده کاربدیهی است وبایداتفاق بیفتد و مقام معظم رهبری هم فرمودند دشمن روی این مساله سوار شد وبرای ما چالش درست کرد و ما باید در مقابل با برنامه ریزی عمل کنیم.

مالک رحمتی افزود: برنامه مقابله ما با این امر در این است که همه ۲۷ دستگاه زیربط و دخیل در این خصوص هم افزایی کنند، امروز عملکرد این طرح در این مدت کوتاه بسیار خوب بوده، چون بنیان جامعه ما ارزشی و انقلابی است.

وی افزود: ما نیازمند برنامه‌هایی هستیم که به جوانان اگاهی بدهیم تا همانطور که دشمنان در این زمینه تلاش میکنند نقشه هایشان را نقش بر آب کنیم دس اگاهی بخشی، معرفت بخشی و اقدامات انگیزشی و در نهایت انذاری بسیار مهم خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه باید خانواده‌ها و مسئولان پای کار بیایند و رسانه‌ها هم می‌توانند کمک حال باشند افزود: همه دستگاه‌ها باید مکلف باشند با همین رویکرد ارزشمند با یک برنامه جامع در خصوص عفاف وحجاب و ارایه برنامه‌های فرهنگی قدم برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • یک شهرستان جدید به کشور اضافه شد | ترکمانچای کجاست و چرا شهرستان شد؟
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • سپاه پناه مردم و مستضعفان است
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا
  • سپاه، پناه مردم و مستضعفان است
  • نخستین گروه پزشکان ایرانی داوطلب به حج عمره اعزام شدند
  • امشب اولین گروه پزشکان حج و زیارت عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • پیام استاندار آذربایجان شرقی در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • برگزاری یکصدونوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان