Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@16:28:16 GMT

بازسازی بیش از ۷۰ مدرسه در مناطق سیل زده لرستان

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۰۰۷۹

بازسازی بیش از ۷۰ مدرسه در مناطق سیل زده لرستان

غفوری نژاد با تقدیر از مشارکت خیران مدرسه ساز در بازسازی مدارس مناطق سیل زده استان، گفت: در سایه عملیات شابه روزی ۷۰ مدرسه جدید در مناطق سیل زده بازسازی و تحویل آموزش و پرورش شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « امیر غفوری نپزاد» امروز(2 فروردین) در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان، افزود: تلاش های خوبی در راستای جذب مشارکت و حمایت خیران مدرسه سازی در استان بویژه در مناطق سیل زده انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست نوسازی مدارس استان لرستان، با تجلیل ازخدمات خیران مدرسه ساز، بیان کرد: با تلاش های شبانه روزی نوسازی مدارس استان، بیش از ۷۰ مدرسه جدید در مناطق سیل‌زده ساخته شده و در اختیار آموزش‌وپرورش قرار گرفته است.

 

وی اظهار داشت: کارکنان نوسازی مدارس استان با روحیه جهادی و تلاش‌های شبانه روزی توانستند عملکرد خوب و بی نظیری در حادثه سیل سال گذشته ثبت کنند.

 

غفوری نژاد  ادامه داد: در این راستا در مدت زمان ۲ ماه ۳۱۰ مدرسه با یک هزار و ۷۵۵ کلاس درس را تعمیر و تا دهه فجر بیش از ۷۰ مدرسه جدید را در مناطق سیل زده ساخته و در اختیار آموزش و پرورش قرار دادند.

 

سرپرست اداره کل نوسازی مدارس لرستان ادامه داد: همچنین در بحث استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی اداره کل نوسازی مدارس لرستان توانست ۲ هزار و ۸۸۱ کلاس درس را با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان به سیستم‌های گرمایشی استاندارد مجهز کند.

 

وی اظهار کرد: در طول سال 99 هم تلاش برای بازسازی مدارس مناطق محرومت، تکمیل طرح های در دست اقدام  و تجهیز مدارس در دستور کار قرار دارد.

 

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: مناطق سیل زده لرستان خیرین مدرسه ساز نوسازی مدارس مناطق سیل زده نوسازی مدارس ۷۰ مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۰۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای دور کردن آموزش‌وپرورش لرستان از حاشیه و سیاست‌زدگی

به گزارش خبرنگار مهر، یونس بهاروند امروز یکشنبه در شورای اداری آموزش‌وپرورش لرستان، اظهار داشت: در دو سال گذشته در لرستان ۲۱۶ مدرسه با اولویت مناطق محروم ساخته شده است که در مقایسه با هشت سال دولت گذشته که فقط ۲۰۳ مدرسه بود در خور تحسین است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۱ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مدارس در لرستان هزینه شده است، گفت: خوشبختانه با مساعدت وزیر ۷۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مدارس اعم از تجهیزات آزمایشگاهی، ورزشی، کارگاهی و … در نظر گرفته شده است.

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان، دانش‌آموزان را امانت مردم در مدارس عنوان کرد و بیان داشت: باید همه با هم تلاش کنیم تا کارهای مثبت گذشته ادامه پیدا کند و به‌دوراز حاشیه و سیاست‌زدگی دستگاه تعلیم‌وتربیت را به کارکرد اصلی خود برسانیم.

بهاروند، خط‌قرمز خود را حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و کشور دانست و افزود: در کشوری که در مقابل تمام استکبار جهانی می‌ایستد باید به خود ببالیم که جا دارد از همه نیروهای نظامی و امنیتی، به‌ویژه سپاه پاسداران به‌خاطر عملیات تنبیهی وعده صادق قدردانی کنیم.

وی در آستانه هفته معلم، افزود: همه کاندیداهای مجلس شورای اسلامی قابل‌احترام هستند؛ چون از فیلترهای مهمی برای خدمت به کشور عبور کرده‌اند و دستگاه تعلیم‌وتربیت استان به‌دوراز هر حاشیه‌ای تنها به دنبال اعتلای نظام تعلیم‌وتربیت و تربیت دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی است.

کد خبر 6084428

دیگر خبرها

  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • احداث ۱۸۰۰ کلاس درس با جذب ۱۱۰۰ میلیاردتومان اعتبار در آذربایجان‌غربی
  • ۷۵ میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات مدارس لرستان در سال جاری
  • تلاش برای دور کردن آموزش‌وپرورش لرستان از حاشیه و سیاست‌زدگی
  • احداث ۲۱۶ مدرسه در مناطق محروم لرستان
  • ۳۰ درصد مدارس آذربایجان‌شرقی نیازمند بازسازی است
  • در مقوله مولدسازی اولویت با پروژه های نیمه تمام خیری است
  • خیرین در خط مقدم عرصه مدرسه سازی هستند
  • فعالیت ۳۰ مجمع خیرین مدرسه‌ساز در آذربایجان شرقی