Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@06:02:51 GMT

ضرر عجیب و غریبی که کرونا به رونالدو زد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۰۰۸۹

ضرر عجیب و غریبی که کرونا به رونالدو زد

شیوع ویروس کرونا باعث ضرر ۱۶۷ میلیارد تومانی به کریستیانو رونالدو شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تمامی تیم‌های فوتبال حاضر در سری آ ایتالیا قصد دارند برای کمک به ریشه کن شدن ویروس کرونا ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی خود را کاهش دهند. اگر باشگاه یوونتوس تصمیم بگیرد تا کاهش ۳۰ درصدی مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی خود را اعمال کند، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی این تیم با ضرر ۸/۴ میلیون پوندی مواجه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقم حدودا مبلغ ۱۶۷ میلیارد تومان است (اگر هر پوند را ۱۹ هزار تومان در نظر بگیریم)

این ستاره پرتغالی در حال حاضر ارزشی به اندازه ۳۶۱ میلیون پوند دارد. درآمد سالیانه او از تیم یوونتوس ۳۰ میلیون پوند است. او هفته‌ای ۵۱۰ هزار پوند از باشگاه یوونتوس مطالبه می‌کند. دستمزد هفتگی او معادل ۱۰ میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان است.

رونالدو قراردادی ۷۷۳ میلیون پوندی با شرکت نایک هم دارد. او بالاتر از لیونل مسی و نیمار جونیور پر درآمد‌ترین فوتبالیست دنیا است.

در حال حاضر رونالدو و خانواده اش به دلیل شیوع ویروس کرونا در ویلای شخصی خود در جزیره مادیرا پرتغال به سر می‌برد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو شیوع ویروس کرونا شیوع ویروس کرونا کریستیانو رونالدو میلیون پوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۰۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین

تقریبا همه تیم های بزرگ انگلیس، به جذب پدیده جدید شاختار دونتسک و فوتبال اوکراین علاقه نشان داده اند. 

طرفداری | باشگاه شاختار دونتسک بر این باور است که هافبک با ارزش ۶۰ میلیون پوند، گئورگی سوداکوف، قطعا سرنوشتی مانند میخایلو مودریک خواهد داشت. آنها اطمینان دارند که سوداکوف هم در تابستان به یک باشگاه انگلیسی منتقل خواهد شد.  

به گزارش استاندارد، آرسنال برای جذب این بازیکن ۲۱ ساله که به عنوان استعداد برتر بعدی فوتبال اوکراین شناخته می شود، پیش‌قدم خواهد شد. سوداکوف همچنین به چلسی، منچستریونایتد، منچسترسیتی و لیورپول هم لینک شده است. 

مقامات شاختار این هفته در لندن حضور داشتند تا برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی برنامه ریزی کنند، همان زمانی که انتظار دارند ستاره خود سوداکوف را از دست بدهند. سرگی پالکین، مدیرعامل شاختار که در انتقال مودریک به چلسی در رقابت با آرسنال نقش داشت، گفت:

این پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی، او شانس زیادی برای انتقال به برخی باشگاه های بزرگ دارد. 

با باشگاه‌های بزرگ تماس‌هایی داشته‌ایم و برخی از آن‌ها مستقیما با ما مذاکره نمی‌کنند، اما در حال سنجیدن شرایط نقل و انتقالات تابستانی هستند. 

او قطعا تابستان امسال به یک باشگاه بزرگ اروپایی منتقل خواهد شد. وقتی روز دوشنبه بازی چلسی مقابل اورتون را از نزدیک تماشا کردم، خیلی ها در مورد سوداکوف از من سوال پرسیدند.

پیشنهادی 34 میلیون پوندی ناپولی در ماه ژانویه برای سوداکوف که 14 بازی ملی برای اوکراین انجام داده، رد شد. شاختار دونتسک برای او حداقل 43 میلیون پوند می خواست. اکنون گفته می شود شاختار خواستار 60 میلیون پوند است که کمی کمتر از 62.5 میلیون پوند اولیه ای است که چلسی در ژانویه 2023 برای مودریک پرداخت کرد، معامله ای که می تواند با پاداش ها به 88.5 میلیون پوند افزایش یابد.

پالکین معتقد است که ناپولی فرصت پیشی گرفتن از باشگاه های انگلیسی برای جذب او را از دست داده است:

در ژانویه به ناپولی گفتم که می توانند او را با 50 میلیون یورو به علاوه پاداش داشته باشند، اما آنها 40 میلیون یورو پیشنهاد دادند، اما به آنها گفتم که معامله را همین حالا نهایی کنند یا این فرصت منحصر به فرد را از دست خواهند داد. 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین
  • فریبکاری در دنیای ویروس‌ها!
  • ویروس‌ها هم کلاهبرداری می‌کنند
  • اتصال پایتخت‌های اروپایی با قطار شبانه دوستدار محیط زیست
  • اتصال پایتخت‌های اروپایی به یکدیگر با قطار شبانه دوستدار محیط زیست
  • کودکان مسلمان بریتانیایی 132 هزار دلار برای کمک به خانواده‌های فلسطینی و یمنی جمع‌آوری کردند