Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@03:37:48 GMT

امیدواری برای برگشت/ قاسمی اطراف توجه می‌کند

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۰۶۸۸

امیدواری برای برگشت/ قاسمی اطراف توجه می‌کند

ایسنا/لرستان رئیس بخش ICU بیمارستان لاله می‌گوید: شرایط قهرمان اسبق کشتی فرنگی آسیا بسیار بهتر شده است.

امیرحسین لطفی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه محسن قاسمی چشم‌هایش را باز کرده و به اطراف توجه می‌کند و شرایط او به ثبات رسیده است.

وی ادامه داد: این شرایط جای امیدواری برای برگشت محسن را بیشتر کرده و تا اینجا خوب پیش رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفی با اشاره به اینکه وی اوایل در کما بسیار شدید بود که با اقدامات درمانی خیلی خوب و جامع که انجام شد خدا را شکر الان شرایط بسیار بهتر شده، افزود: هم عفونت ریوی داشت و هم آسیب مغزی پیدا کرده بود که الان شرایطش خیلی خوب شده و به تدریج از زیر دستگاه تتفسی بیرون آمده و بیدارتر شده است.

این پزشک تصریح کرد: تغذیه او از راه لوله‌های داخل معده برقرار است و جای امیدواری وجود دارد که برگردد البته این کار زمان‌بر بوده چون آسیب مغزی دیده است.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه آقای قاسمی مرگ مغزی و زندگی نباتی ندارد، اضافه کرد: بعید است که نقص عضو هم داشته باشد و بیشتر یک ضعف عمومی است که می‌تواند دوباره خودش را پیدا کند.

لطفی با اشاره به هزینه‌های بالای درمان این ملی‌پوش سابق، تاکید کرد: چون خانواده‌اش از لحاظ مالی ضعیف هستند، انتظار می‌رود مسئولان برای درمان کمک و حمایت کنند و امیدواریم که زودتر سلامتی‌ کامل‌اش را به دست بیاورد.

به گزارش ایسنا، محسن قاسمی که سابقه قهرمانی آسیا در وزن ۷۵ کیلوگرم و قهرمانی جام جهانی کشتی فرنگی به همراه تیم ملی را در کارنامه دارد، ۱۰ بهمن برای ترک اعتیاد به کمپی در شهرستان بروجرد می‌رود اما در آنجا مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد و یک هفته بعد او را به بیمارستان می‌برند و از آن زمان تاکنون در کما است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی كشتي فرنگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین تشکل معلم محور در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیرکل آموزش و پرورش فارس از عضویت ۱۱ هزار و ۵۰۰ معلم در تشکل‌های معلم محور استان خبر داد.
فرشید قاسمی در نخستین نشست تشکیلاتی تشکل‌های معلم محور استان فارس که با حضور ۷۰۰ نفر از سرگروه‌های این تشکل‌ها برگزار شد، گفت: این تشکل‌ها در راستای بهره مندی از خرد جمعی، تکریم مقام معلم و تحول در نظام تعلیم و تربیت راه اندازی شده است.
وی افزود: در حال حاضر ۴ تشکل معلم محور در استان فارس شامل تشکل معلمان قوی ۱۴۱۴، کنگره استانی معلمان انقلاب اسلامی، معلمان جوان ایران و معلمان راهیان تحول تشکیل شده است.
قاسمی با بیان اینکه برنامه سه ساله آموزش و پرورش فارس ترسیم شده است، افزود: برای دستیابی به اهداف این برنامه از ایده‌ها و ابتکارات معلمان جوان عضو تشکل‌های معلم محور بهره‌مند خواهیم شد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: بینش، دانش، کرامت و مهارت‌هایی که معلمان عضو تشکل‌های معلم محور استان از آن برخوردارند می‌تواند الگوی سایر معلمان کشور قرتر گیرد.
وی افزود: در حال حاضر ۶۴ هزار معلم در مقاطع مختلف تحصیلی در استان فارس مشغول فعالیت هستند که زمینه عضویت آنها در تشکل‌های معلم محور فراهم شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد
  • آموزش عامل شکل‌گیری روان است
  • نقش مهم حمایت والدین در سلامت روانی و احساسی فرزندان
  • ابراز امیدواری وزیر نفت برای آغاز صادرات گاز به پاکستان
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان
  • نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده برگزار شد
  • برگزاری نخستین تشکل معلم محور در فارس
  • اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد
  • رشد ۱۹ درصدی بارگیری راه آهن شرق در فروردین ۱۴۰۳