Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@20:26:06 GMT

توقیف خودروهای حامل 3 هزار عدد ماسک احتکار شده در کرج

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۰۹۱۷

توقیف خودروهای حامل 3 هزار عدد ماسک احتکار شده در کرج

رکنا: با تلاش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان از 2 دستگاه خودرو سواری در کرج تعداد 3 هزارو 240 عدد ماسک احتکار شده کشف شد.

عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در پی انتشار خبرشیوع ویروس کرونا در کشور و تقاضای مردم برای تهیه لوازم بهداشتی و پیشگیرانه برای مقابله با شیوع این بیماری، عده ای با سوء استفاده از این فضا اقدام به احتکار اقلام بهداشتی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به منظور برخورد با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده، تیم های اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز به صورت شبانه روزی فعالیت تولید کنندگان و فروشندگان اقلام بهداشتی را رصد کرده که در این رابطه از حمل و جابجایی مقادیر زیادی ماسک توسط 2 دستگاه خودرو سواری در یکی از مناطق کرج مطلع شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران با انجام اقدامات گسترده پلیسی، محل استقرار خودرو ها را شناسایی کرده و پس از اعزام به آن جا، هر دو دستگاه خودرو پراید و تیبا را در یک عملیات غافلگیرانه متوقف کردند و در بازرسی از آن ها تعداد 3 هزارو 240 عدد ماسک کشف شد.

سردار محمدیان با بیان این که ماسک‌های کشف شده به منظور عرضه به بازار با قیمت گران تر از قیمت اصلی آن احتکار شده بود گفت: هردوراننده دستگیر و به همراه خودرو ها به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان بازار اخبار حوادث پلیس آگاهی ماسک مبارزه با قاچاق کالا و ارز کرج خودرو سواری کرونا فیلم عکس کرونا ویروس کرونا در ایران مردم ویروس کرونا تلگرام درگذشت ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۰۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور دستاوردها و تجهیزات نیروی زمینی ارتش

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش یگان‌های منتخب و دستاوردها و تجهیزات نیروی زمینی ارتش از جلوی جایگاه عبور کردند.

تجهیزات نیروی زمینی ارتش در این رژه عبارت بود از: ارس ۲، پهپاد مهاجر m6، پهپاد مهاجر m2، پهپاد مهاجر M4، پهپاد ابابیل ۴،پ هپاد آرش، پهپاد یسیر، خودرو ایستگاه کنترل زمینی، نفر بر پست فرماندهی ام ۱۱۳ با علامت UN، کاماز با علامت UN، تویوتا هادتاب دیزلی حامل سامانه ارتباطی، بنز ۱۹۲۴ حامل سامانه جهت یاب، بنز ۱۹۲۴ حامل سامانه الینت، خودرو ایویکو محمول سامانه جمر V/UHF، ایسوزو GSM، هارد تاپ GIS، ارس محمول شیلتر مخابراتی، خودرو ارس رله، خودرو هایلوکس VIP، ارس ۲ حامل سامانه مجید، خودرو سفیر محمول ۲۳ م م زوبین ۲، کیان ۸۰۰ پلاس، کیان ۷۰۰، خودرو ملی فوق سنگین تانکبر و نفر بر، خودرو تحقیقاتی NRBC، خودور شناسایی رزمی صیاد حامل موشک تاو، توپ ۲۳ م م منصوب به نفر بر بی تی آر ۸۲، تانک ذوالفقار نسل ۳ ایران، تانک تیام، سلاح تک تیرانداز ۱۴/۵ م م شاهر، نفر بر بهینه سازی شده‌ام ۱۱۳، توپ ۵۷ م م دولول بهمن، خودرو ضد گلوله روینتن، سلاح محرم حامل بر ارس، ربات نذیر، ربات کارال، آمبولانس زرهی، سامانه سیار اتاق عمل، سامانه سیار آزمایشگاه، هارتاپ سیستم‌های پزشکی، کانکس ان بی سی، سامانه سیار رادیولوژی، سامانه سیار آی سی یو، خودرو مجهز به سلاح دوشکا، خودرو مجهز به تیربار کتلینگ، موشک فتح ۳۶۰، موشک لبیک، خودرو اروال ۱۶۰۰ کاتیوشا، توپ ۲۰۳ م م محمول بر خودرو کمرشکن، توپ ۱۵۵ م م محمول بر خودرو، توپ ۲۰۳ م م محمول بر خودرو کمرشکن، توپ ۱۷۵ م م محمول بر خودرو.

کد خبر 6080596 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • توقیف محموله سوخت قاچاق در سمنان
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • توقیف ۵۴ دستگاه خودرو انتقال پسماند غیر مجاز | کشف ۲۰۰ تن پسماند از زباله گردها
  • عبور دستاوردها و تجهیزات نیروی زمینی ارتش
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه
  • توقیف تریلی حامل سنگ با یک تن مخدر شیشه