Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران اعلام کرد این نهاد مسئول توزیع الکل در داروخانه‌ها نیست. تاریخ انتشار: 18:51 - 02 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۷۷۱۷ به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان به نقل از وبدا،  مهدی یوسفی، رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا و کمبود لوازم مربوطه در کشور موجب شده تا هیات امنا جهت حمایت و پشتیبانی در این عرصه ورود یابد، گفت: از روز نخست شیوع این بیماری در کشور، هیات امنا جهت تامین لوازم حفاظتی مورد نیاز کادر درمانی مراکز بیمارستانی و اقلام مورد نیاز درمان بیماران مبتلا، بر اساس شاخص بستری و نظرات ستاد پدافند غیرعامل، معاونت درمان و اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، از هر طریق ممکن اقدام کرده، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اعلام کرد: هیات امنای صرفه جویی ارزی مسئول توزیع الکل در داروخانه‌ها نیست و حتی تهیه الکل در سبد توزیع هیات امنا برای دانشگاه‌های علوم پزشکی قرار ندارد.

یوسفی خاطرنشان کرد: تهیه و تامین ماسک، لوازم حفاظت فردی و مواد ضدعفونی از ابتدای بروز کرونا در کشور برای دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز درمانی در هیات امنای صرفه‌جویی ارزی مورد توجه ویژه قرار گرفته و اقدامات زیادی در این زمینه انجام و استمرار آن در دستور کار قرار دارد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا وزارت بهداشت هیات امنای صرفه جویی ارزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی

مدیرعامل توانیر از اعطای جایزه خودرو به مشترکانی که در مصرف برق صرفه‌جویی کنند به قید قرعه خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر در نشستی خبری اظهار داشت: مشترکانی که در تابستان امسال مصارف برق خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر برخورداری از پاداش روی قبوض و رایگان شدن قبض برق، از جوایز متنوعی چون خودرو و لوازم خانگی که به قید قرعه به افرادی که در مصرف برق صرفه‌جویی کرده‌اند اعطا می‌شود، برخوردار خواهند شد.

وی افزود: برای تابستان امسال 47 میلیون جایزه غیرنقدی برای مشترکان برق پیش‌بینی شده است‌.

مدیرعامل توانیر با بیان اینکه تعرفه برق در سال 1403 هیچ تغییری نخواهد داشت، گفت: کسانی که بیش از 2.5 برابر الگو مصرف برق دارند، به ازای هر کیلووات ساعت مازاد بر 2.5 برابر الگو، 2700 تومان پرداخت خواهند کرد که مطابق با قیمت خرید برق تجدیدپذیرها خواهد بود.

وی ادامه داد: این مشترکان که حدود یک میلیون مشترک هستند تا پیش از تابستان به کنتورهای هوشمند مجهز می شوند و در صورت ادامه پرمصرفی قطعا با قبوض سنگین برق مواجه خواهند شد.

ادامه دارد..

دیگر خبرها

  • صرفه جویی ۴۰ درصدی در مصرف آب با سیستم ابیاری زیر سطحی
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • چمران از آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران خبر داد
  • پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه
  • با صرفه جویی در مصرف برق، خودرو جایزه بگیرید
  • کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند
  • جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی