Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@09:12:48 GMT

بازار بزرگ و فروشگاه‌های کاشان تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۱۳۰۰

بازار بزرگ و فروشگاه‌های کاشان تعطیل شد

ایسنا/اصفهان بر اساس مصوبه ستاد مدیریت و پیشگیری از بیماری کرونا در منطقه کاشان، فعالیت بازار و فروشگاه‌های بزرگ کاشان تعطیل خواهد بود.

در اطلاعیه شماره ۱۸ این ستاد آمده است، بازار بزرگ کاشان، فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های بزرگ، مجتمع های تجاری، بازار شهروند و بازار مهستان از روز شنبه - دوم فروردین ۱۳۹۹ تا اطلاع بعدی تعطیل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دوم این اطلاعیه نوشته شده است: "فعالیت تمام اصناف در سطح شهرستان کاشان تا اطلاع ثانوی تا ساعت ۱۵ تعیین می شود، ولی داروخانه ها و مراکز ارائه خدمات پزشکی و پرستاری خصوصی و همچنین نانوایان، میوه فروشان، قصابان و مرغ فروشان، لبنیات و خواروبارفروشان به شرط رعایت دقیق موازین بهداشتی از این قانون استثنا هستند."

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری کاشان، در بند سوم مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا منطقه کاشان همچنین تصریح شده است که فعالیت میدان میوه و تره بار کاشان از ساعت ۵ صبح تا ۱۲ ظهر تعیین می شود. رستوران ها و آشپزخانه ها با رعایت دستورالعمل های ابلاغی می توانند به صورت بیرون بر فعالیت کنند.

در بخش دیگری از اطلاعیه آمده است: "مراکز و باشگاه های ورزشی، صنف اغذیه فروشان و آرایشگران زنانه و مردانه، تمام مراکز اقامتی شامل هتل ها، مهمان سراها، مجموعه های بوم گردی و.. تعطیل بوده و پذیرش مسافر در منازل شخصی نیز تا اطلاع بعدی ممنوع است. دریافت و پرداخت هرگونه وجه نقد اعم از اسکناس، ایران چک و مسکوک در تمام مغازه ها تا اطلاع بعدی ممنوع است."

در بخش پایان اطلاعیه ستاد پیشگیری از کرونا منطقه کاشان تصریح شده است: "با توجه به روند افزایشی شیوع بیماری کرونا در منطقه کاشان و لزوم حفظ جان افراد، انجام هرگونه اخلال در نظم عمومی و تخطی از موارد مذکور و یا اقدامی که سلامت شهروندان و جامعه را تهدید ‌کند با برخورد قاطع نیروی انتظامی و دستگاه قضایی مواجه خواهد شد."

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس منطقه کاشان تا اطلاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۱۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس زرند فردا تعطیل است

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بنا به نظر ستاد بحران و با دستور فرماندار به اداره آموزش و پرورش به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه کلیه مدارس شهرستان تعطیل است. 

وی از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

رییس ستاد بحران شهرستان از اعلام آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های خدمت رسان در شهرستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • «تا اطلاع ثانوی تعطیل»، نگاهی متفاوت به انقلاب فرهنگی!
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • تعطیلی یک کتابفروشی دیگر در خیابان انقلاب
  • پلیس، لینکی برای ثبت ‌نام در تذکرکشف حجاب ارسال نکرده ‌است