Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهابی زاد از نحوه ارائه خدمات اصناف مجاز به شهروندان و فعالیت جایگاه های سوخت و مسائل بهداشتی در آنان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ عالی ترین مقام اجرایی اردکان از آمادگی چند اکیپ تب‌سنجی و هدایت مسافران به خارج از این شهرستان در مبادی ورودی خبر داد و از فعالیت این اکیپ ها بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با همراهی تیم پایش اصناف، نحوه ارائه خدمات اصناف مجاز به شهروندان اردکانی را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

بهروز شهابی زاد در ادامه و پیرو گزارش‌های مردمی در خصوص نحوه فعالیت جایگاه‌های سوخت به ‌ویژه مسائل بهداشتی در آن‌ها، از چند جایگاه بازدید و دیدن و دستورات لازم را صادر کرد.

لازم به ذکر است که پیش از این در جلسه ستاد پیش‌گیری و مقابله با کرونا در شهرستان اردکان به ریاست فرماندار مقرر شده بود که نظارت شدیدتری در خصوص تفکیک زباله‌ها از سوی نیروهای خدمات شهری شهرداری صورت گیرد، اکیپ پایش، تب‌سنجی و هدایت مسافران در ورودی شهرستان مستقر شود، اصناف مجاز به فعالیت (مانند نانوایان، میوه‌فروشان و...) مورد پایش و آزمایش کرونا قرار گرفته و نظارت بیش‌تری بر رعایت مسائل بهداشتی توسط آنان انجام شود، با مسئولیت امام‌جمعه اردکان و براساس گواهی بیمارستان، نظارت کافی بر غسل‌دهی و دفن متوفیان صورت گیرد، نظارت جدی‌تری بر فعالیت پمپ‌های سوخت انجام و عملیات سوخت‌گیری تنها توسط جایگاه‌داران انجام شود و تجهیزات ضدعفونی کارت‌های اعتباری توسط شهرداری در کنار عابر بانک‌ها تهیه شود.

پایان پیام/680

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنترل شیوع کرونا ویروس کرونا ویروس مقابله با کرونا فرماندار اردکان شهرستان اردکان شبستان یزد اردکان اصناف مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۱۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست

احمدرضا متالهی‌ اردکانی شهردار اردکان در نشست شورای اسلامی شهر که با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری یزد برگزار شد؛ گفت: فرسودگی ماشین‌آلات خدمات شهری و آتش‌نشانی به‌عنوان یکی از دغدغه‌های شهرداری به‌شمار می‌رود.

او تصریح کرد: عدم واریز بودجه‌های قانونی و کسری بودجه، شهرداری را با چالش‌های جدی روبرو کرده است.

متالهی بیان داشت: به جرات می‌گویم علی‌رغم تمامی مشکلات، پایین‌ترین نرخ قیمت تمام‌شده خدمات در بین شهرداری‌های کشور مربوط به شهرداری اردکان است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • نظارت درون سازمانی در شهرداری گرگان مطلوب نیست/ گله‌مندی مردم از خدمات‌شهری
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • بازدید مشترک و پایش مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان چایپاره
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان
  • پایش مزارع کلزا در منطقه چنقرالوی پل شهرستان ارومیه