Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ زمانی گفت: از شامگاه پنجشنبه با حضور نیروی زمینی ارتش کار گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌های شهرهای مختلف استان گیلان آغاز شده است و تیپ ۱۱۶ ارتش در ورودی گیلان و در مح و از تمامی مسافران سلامت سنجی به عمل می‌آورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، سرهنگ «علی زمانی» گفت: با دستور مقام معظم رهبری به نیروهای مسلح به ویژه ارتش، تیپ ۱۱۶ مکانیزم هجومی استان قزوین برای مبارزه با ویروس کرونا به استان گیلان اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   


معاون هماهنگ‌کننده تیپ ۱۱۶ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برخی مأموریت‌های این تیپ در استان گیلان، گفت: گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌های شهرهای استان گیلان یکی از مهم‌ترین مأموریت‌ها تیپ ۱۱۶ نیروی زمینی است.  
معاون هماهنگ کننده تیپ ۱۱۶ نیروی زمینی ارتش با تأکید بر سلامت سنجی مسافران در مبادی ورودی استان گیلان گفت: تیم‌های تخصیصی ارتش در ورودی گیلان در محور قزوین رشت حضور داشته و از تمامی مسافران ورودی و خروجی از استان تب و‌ سلامت سنجی کرده و اگر فردی کوچک‌ترین علائمی داشته باشد به مراکز درمانی ارجاع داده می‌شود.  
سرهنگ علی زمانی در ادامه با بیان اینکه از تمام امکانات و تجهیزات لجستیکی و پشتیبانی در این زمینه استفاده می‌شود، تصریح کرد: نخستین اقدام در این زمینه را از شهر رشت و از شامگاه پنجشنبه آغاز کرده‌ایم.  
وی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ریزی های انجام شده گندزدایی و ضدعفونی کردن خیابان‌ها و معابر در سایر شهرها گیلان نیز انجام خواهد شد، گفت: هر شب از ساعت ۲۲ تا ۶ صبح اقدام به گندزدایی معابر و خیابان‌ها خواهیم کرد لذا از مردم درخواست دارم در ساعات مشخصه اصلاً در معابر عمومی رشت تردد نکنند.  
معاون هماهنگ کننده تیپ ۱۱۶ نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: ارتش و تمام نیروهای مسلح تا پایان شکست کامل ویروس کرونا در میدان حضور خواهند داشت/. پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: عملیات ضدعفونی و گندزدایی عملیات گندزدایی گندزدایی گندزدایی و ضدعفونی کردن نیروی زمینی ارتش معابر و خیابان استان گیلان سلامت سنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با هر که به خاک ما تعدی‌ کند، مماشات نخواهیم کرد

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم رژه ارتش اظهار کرد: نیروی زمینی سه تغییر و تحول مهم در سال‌های اخیر در خود داشته است. ابتدا تغییر در ساختار کلی نیروی زمینی با تصویب رهبر انقلاب که این نیرو به یک نیروی متحرک و هجومی و با واکنش سریع تبدیل شود و اکنون اینچنین نیروی زمینی ای را در اختیار امنیت پایدار کشور قرار داده ایم.

وی افزود: نیروی زمینی تسلیحاتی را وارد نیرو کرده که اکثریت آن در همین نیرو طراحی و توسط وزارت دفاع و با همکاری نیروی زمینی به شکل دارای قابلیت هوشمند و دقیق زن و دور زن باشند.

امیر حیدری در خصوص عملیات وعده صادق گفت: نیروهای مسلح ما مکمل همدیگر هستند و هم افزا عمل می‌کنند و به طور قطع رژیم صهیونیستی بداند اگر بخواهد دست از پا خطا کند، پاسخ‌هایی خواهد گرفت که پشیمان کننده و خرد کننده خواهد بود و ایران با کسی که به خاکش تعدی کند، مماشات نخواهد کرد. ما این را در دفاع مقدس ثابت کردیم و ۸ سال در برابر قدرت‌های دنیا ایستادیم و در پایان یک وجب خاک هم دست دشمن نماند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان گفت: رژیم صهیونیستی هم بداند نیروهای مسلح ما آماده هستند و منتظرند این رژیم دست از پا خطا کند تا تعجیل در زوال آن را انجام دهند.

کد خبر 6080735 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی شود
  • تجلیل ارتش از «آسمان غرب»
  • رژه نیروی زمینی و تجهیزات دفاعی ارتش در کرمانشاه
  • رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند، زوال آنها به تعجیل می‌افتد
  • تشریح برنامه‌های ارتش زنجان در روز نیروی زمینی
  • با هر که به خاک ما تعدی‌ کند، مماشات نخواهیم کرد
  • مراسم رژه ارتش آغاز شد
  • گره‌گشایی از ترافیک تبریز با مسیرگشایی معابر
  • نشست خبری فرمانده نیروی زمینی ارتش آغاز شد