Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-17@00:00:06 GMT

بیمارستان صحرایی سردار سلیمانی در بابل راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۲۰۷۵

بیمارستان صحرایی سردار سلیمانی در بابل راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نیروی زمینی با عنوان مرکز مراقبت‌های ویژه تنفسی سردار شهید سلیمانی برای خدمات دهی به بیماران کرونایی عصر شنبه با حضور مسئولان در بابل آغاز به کار کرد.

سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه این بیمارستان با همکاری بیمارستان شهید محلاتی تبریز به ظرفیت ۲۰۰ تختخواب برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی در بابل راه اندازی شده است، افزود: ۱۰۰ نفر از کادر درمانی در این مرکز فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی رئیس بیمارستان شهید محلاتی تبریز با بیان اینکه در این مرکز به بیماران کرونایی خدمات داده می‌شود، افزود: این مرکز در دو سالن مجزا واقع در مجتمع ورزشی شهدای مخابرات مازندران راه اندازی شده است.

بیش از هزار و ۶۰۰ مازندرانی تاکنون به کرونا ویروس مبتلا شده‌اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان کربلا مخابرات ویروس بابل بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۲۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان فدای ایران، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی + فیلم

سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی متولد ۲۰ اسفند ۱۳۳۵، دومین فرمانده نیروی قدس سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی ایران بود که سرانجام در ساعت ۱:۲۰ دقیقه شب جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ توسط پهپاد‌های آمریکایی در فرودگاه بغداد ترور و به مقام والای شهادت نائل گردید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
  • راه اندازی بخش VIP در بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان
  • خطر تعطیلی مرکز دیالیز بیمارستان شهدای آبیک+ فیلم
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها
  • جوان یزدی ناجی بیماران نیازمند عضو شد
  • بلاتکلیفی رینگ چهارم حدفاصل پل سردار شهید سلیمانی تا شش‌راه برطرف شود
  • دومین اهدای عضو سال جاری در یزد
  • جان فدای ایران، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی + فیلم